Nouseeko lapanen kanssamotoristeille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukkaPoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille? - miksi ei nouse???

• Kyllä aina!

Ääniä: 2 50,0%
  • Ei aina

Ääniä: 1 25,0%
  • Ei ikinä

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Kuinka usein moikkailete piikkikuskeille? Sydäntä lämmitti pari kesää sitten kun ajelin tigerilla mökille, tuli 6 pyörää vastaan ja kaikki moikkas!
omg.gif
Siitä hämmentyneenä meinasin ajaa ojaan ja kun olin selvinnyt shokista, niin armottomat huiskutukset perään. Mahtoi näyttää typerältä
biggrin.gif

Mutta itsellä käsi nousee kaikille 125cc ylöspäin
smile_org.gif

062802moto_prv.gif

Ehkä vain pyöriä on niin paljon nykyään liikenteessä, ettei jengi jaksa ajella lapa pystyssä kovin pitkiä matkoja...

Kaupungissa tuon heiluttelun voisi vallan lopettaa. Maantiellä noita pyöriä ei hirveästi näekään nykyään...

TÖSÖS !
Ainahan sitä
talktohand.gif
eiku moikataan jos povarissa kerran rekisteriote jossa lukee moottoripyörä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olkoon mikä häkkyrä sit lystää !

Mihin vaan pysähdyt mopolla jossa muita motoristeja niin aina jotain pientä juttua . Jossei muuta ku kuulumiset tai kyselyt matkasta . Mielestäni mahtavaaaa upeeta .
Vähänkään huonompi keli niin kotioväkikin kyselemässä jotteiko palele
confused_orig.gif
??? Kateelliset !!
Vastaa vaan ettei kauan voi taukoilla jottei ala palella ! Ajaa kun tarkenee aina jos vaan kumi pitää !

Pääsääntöisesti aina, tosin joskus esim. kustompartojen kanssa epäröin ja joskus en moikkaa, kun on esim. vaihtaminen kesken tms. . Sit semmonen juttu, mitä ainakin ite teen. Moikkaan myös piikkikuskeja sekä joskus ihan mopopoikiakin. Ne on joskus ehkä motoristeja
062802moto_prv.gif

Olin eilen kruisailemassa ja täytyy sanoa, että en nostanut tassua kellekään.
Oli meinaan selkä sen verran kipee, ettai voinut irroittaa käsiä tangosta ja jalkojen saanti tapeillekin oli lähes ylivoimaista.

Pakko oli päästä ajeleen, ku vakuutukset tuli voimaan
baaa.gif

Moikkaan myös piikkikuskeja sekä joskus ihan mopopoikiakin. Ne on joskus ehkä motoristeja
062802moto_prv.gif
Kuin myös.
062802jumpie_prv.gif
Välillä tulee moikattua skootteristeja, mopedistejä, nättiä tyttöjä,
tai ketä hyvänsä .. ei sillä niin väliä, kun ei siitä käsi kulu ja ainakin
toistaiseksi olen saanut sen vielä itse liikkumaan.

Mutta .. asia on niin, että ihan kaiken liikenteesenkeskittymisen
ohessa ei todellakaan ole tilanteista johtuen mitään mahdollisuutta
edes huomata kaikkia.. joten sellaisesta ei pidä ottaa nokkiinsa ..
talktohand.gif

muistakaa vanha viisaus hd jätkät ei uskalla irrottaa käsiä tangost
tärinän vuoksi vaik hyl nekin joskus erehtyvät moikkaamaan

Heh, tietysti morjestan.
Sillon kun pyörän sain ja tienpäälle läksin, se oli niin kova juttu.
Morjestaa muita motoristeja, ihan niinkuin itsekin olis oikea motoristi
(sillon se itsevarmuus ei ollu vielä ihan hanskassa)
biggrin.gif
biggrin.gif

Ihan mielenkiinnosta halusin kokeilla miten käpälä nousee jos en ole se joka ensimmäisenä on käpälä pystyssä ja tulos oli aika masentava.

Noin reilusta kymmenestä moottoripyöräilijästä vain 3 tervehti ja muut painoivat nyrpeänä ohi.

Matka jatkui kotkasta karhulan kautta anjalaan ja silläkin matkalla havainnot olivat samoja.

80% EI MOIKKAA ellet itse nosta hanskaa pystyyn ensin vaan jää kyttimään että "moikkaakohan toi?!?!".

Jees voi olla että sattui huono päivä moikkailla mutta silti
wink.gif

Aina tulee moikattua kun toinen pärräkuski tulee vastaan jos tilanne sen sallii. Mun mielestä se on hieno tapa eikä todellakaan vaadi paljoa nostaa kättä siitä kahvalta.

Viime kesänä jäi kerran moikkaamatta, kun rupesin ihmettelee mitä 3v. muksuni rupes heilumaan "tankin päällä" matkatessaan. Huomasin sitten liian myöhään, että sehän moikkas vastaantulleelle mopolle!  
biggrin.gif
Vasta pari kertaa ollu sitä ennen kyydissä.
On oppi mennyt siis hyvin perille ja eikös se riitä, että joku kyydissä olija moikkaa, joten laitoin galluppiin "aina"

Aina käsi pystyssä! Merkistä ja mallista riippumatta...ja takasinkin moikataan, edelleen merkistä ja mallista riippumatta!
sport05.gif

Koska yleensä olen kyydissä niin en itseäni isomman kuskin takaa aina huomaa vastaantulevaa motoristia... lisäksi minulla on kyydissä ollessa paha tapa katsella aina maisemia ja hyräillä itsekseni... Kuskina ollessa käsi nousee, jopa inssissä nousi, muille motoristeille!
biggrin.gif

Uusia motoristeja on tullut paljon lisää. Tämän takia vissiin morjestukset ovat vähentyneet.
nixweiss.gif
Kyllä ainakin osa meistä uusistakin osaa handun nostaa tanaan ja moikata  
tounge.gif

Suurimmaksi osaksi saa vastauksen takaisin mutta mahtuuhan joukkoon kirjavaan niitäkin jotka eivät jaksa/viitsi "handutella"  
confused_orig.gif

Back