Lapanen nousee jos tilanne on siihen sopiva, mutta en mä nyt mikään marionetti sentään oo että se nousis vasta kun toinen nostaa eka!
Ja mitä toisten tyylilajien suvaitsemattomuuteen tulee, niin hohhoijakkaa, eipä tästä oo montaa kertaa peistä väännettykkään. No sanotaan nyt kerta kiellon päälle ku on sanaileva olo eikä duunit nappaa:
[mahdollisesti provokatiivista tekstiä]
Oman pienen otantani (vain muutama sata motoristia) mukaan suurempi osa tupperikuskeista haukkuu kustomeja osa-aikatöikseen kuin päinvastoin. Johan se on vakio keskustelunaloitusrepliikki, jos ryhmässä vaan on riittävästi muovipyöräläisiä jotta saavat toisistaan tukea aiheelleen. Huumoriksi väittävät, ja kuvittelevat varmaan tätäkin lukiessaan että pupusella on koko perkeleen maissi nenässä voisulalla tai ilman. Siinähän kuvittelevat.
Eipä oo muuten yksikään harrikkamies mun kuullen tuppereita solvannut, moni tuntemani on niitä ajanutkin oman osansa, kas kas... vaan ehdotappa tupperikuskille tyyppejä kustomista. Ei väliksi vaikkei heppu/heputar olisi kuunaan kustomin päällä edes istunut, saat silti puolentunnin luennon siitä miten hän ei moista paskaa ja ajettavana mahdotonta laitetta koske edes asbestisella kepukalla vaikka sellainen olisi saapuvillakin. Eihän sillä voi edes jarruttaa!
Kustomistit yleensä kuitenkin puhuu vaan niistä kustomeistaan... ei voi kun ihmetellä kovin että minkä takia tupperistitkin sitten puhuu niin paljon niistä surkeista paskoista kustomeista?
Ettei vaan olis puhe siitä mistä on puute.
Ja jottei kelleen jäisi epäselväksi: poikkeuksia onneksi toki on. Motoristeja.
[/mahdollisesti provokatiivista tekstiä]
Happamia, sano kettu...
Pointti meinas unohtua: mulle moikkaa kaikki! Ja ne jotka ei moikkaa, niillä ei sitten niin väliksi. Ehkä niillä oli tärkeämpää tekemistä tai jotain.