• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukkaPoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille? - miksi ei nouse???

• Kyllä aina!

Ääniä: 2 50,0%
  • Ei aina

Ääniä: 1 25,0%
  • Ei ikinä

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Lapanen nousee aina vaikka toisella ei!
buttrock.gif

Lapanen nousee jos tilanne on siihen sopiva, mutta en mä nyt mikään marionetti sentään oo että se nousis vasta kun toinen nostaa eka!

Ja mitä toisten tyylilajien suvaitsemattomuuteen tulee, niin  hohhoijakkaa, eipä tästä oo montaa kertaa peistä väännettykkään. No sanotaan nyt kerta kiellon päälle ku on sanaileva olo eikä duunit nappaa:

[mahdollisesti provokatiivista tekstiä]
Oman pienen otantani (vain muutama sata motoristia) mukaan suurempi osa tupperikuskeista haukkuu kustomeja osa-aikatöikseen kuin päinvastoin. Johan se on vakio keskustelunaloitusrepliikki, jos ryhmässä vaan on riittävästi muovipyöräläisiä jotta saavat toisistaan tukea aiheelleen. Huumoriksi väittävät, ja kuvittelevat varmaan tätäkin lukiessaan että pupusella on koko perkeleen maissi nenässä voisulalla tai ilman. Siinähän kuvittelevat.

Eipä oo muuten yksikään harrikkamies mun kuullen tuppereita solvannut, moni tuntemani on niitä ajanutkin oman osansa, kas kas... vaan ehdotappa tupperikuskille tyyppejä kustomista. Ei väliksi vaikkei heppu/heputar olisi kuunaan kustomin päällä edes istunut, saat silti puolentunnin luennon siitä miten hän ei moista paskaa ja ajettavana mahdotonta laitetta koske edes asbestisella kepukalla vaikka sellainen olisi saapuvillakin. Eihän sillä voi edes jarruttaa!

Kustomistit yleensä kuitenkin puhuu vaan niistä kustomeistaan... ei voi kun ihmetellä kovin että minkä takia tupperistitkin sitten puhuu niin paljon niistä surkeista paskoista kustomeista?
tounge.gif
Ettei vaan olis puhe siitä mistä on puute.

Ja jottei kelleen jäisi epäselväksi: poikkeuksia onneksi toki on. Motoristeja.
[/mahdollisesti provokatiivista tekstiä]

Happamia, sano kettu...  
wink.gif

Pointti meinas unohtua: mulle moikkaa kaikki! Ja ne jotka ei moikkaa, niillä ei sitten niin väliksi. Ehkä niillä oli tärkeämpää tekemistä tai jotain.

NO Jopas olipa hyvä jotta huomasin tään äänestyksen..
crazy.gif
AI JAAA..Ja mää oon kelannu koko Kesän jotta ..ei kele ..ei voi kaikki tuntea mua
blush.gif

Vaikka mulla hieno pyörä onkin
buttrock.gif

Ni. Kaikkihan mut tuntee
biggrin.gif

Joten pakkohan se on moikata, ettei ylypeeks nimiteltäs.

Lapanen nousee aina kun vastaan tulee motoristi... Oli sitte muovia tai metallia. Nou pik differens.

Kokeiltu on kumpiakin ja tupperi on tietyllä tavalla kylläkin hemmetin hyvä ajaa, mutta fiilikset on sitten tyystin erilaiset, kun istahtaa kunnon kustomin selekään. Nakukin on omalla tavallaan tosi mainio.

Siis moikaten kopterit ja dragsterit yhtälailla.
sport05.gif

t. Spagu

Olen todennut omalla customilla ettei kaikki kyykyt moikkaa takas :/ tai osa HD:tkaan eivät nosta lapaa. Mutta suurin osa kyllä nostaa sen lavan.
033102beer_1_prv.gif

sport05.gif

Joo kyllä tapa on edelleen tallella vaikka pyöriä onkin enempi kun 70-luvulla... oli aikas kiva huomata se kun aloitti mopoilun uudelleen!

Hesassa vieraillessani huomasin että siellä oli aika paljon motoristeja jotka ei uskaltanu sitä kättä irrottaa tangosta. Laskin että vähän yli 20 mopoa tuli vastaan ja peräti 3 morjesti...
033102ass_1_prv.gif

käsi nousee aina kun huomaan toisen mp:n yleensä tai yritän edes nyökätä ym
talktohand.gif
sport05.gif
mut oo kyl huomannu ettei piikille aina moikata
033102ass_1_prv.gif
mut kyl suurinosa kuitenki ja jotku moikkaa nii et tuntuu et kättä haluis iskee
biggrin.gif

Kyllä kättä nostetaan ainaku se on mahdollista..
Tuossa eilen tuli nosteltua pollarillekki, ku en tunnistanu sitä virkamieheksi keltaisen endurohärpäkkeen päältä.. Tuttu ajopuku sitten paljasti, ja katteli aika pitkään perään (en tiedä johtuuko siitä että ajoin vähän ylinopeutta, vaiko että kun nostin kättä eikä hän ollut sellaiseen kohteluun tottunut). Aika hämyä porukkaa -> pysyisivät niiden sinivalkoisten vehkeitten päällä, niin porukat tajuais jarrutella ajoissa
tounge.gif

Eipä vaiskaan, kyllä mä varmaan olisin sille nostanu lapasta, vaikka oliskinki tajunnu sen olevan kyöttä..
062802moto_prv.gif

smile_org.gif
Toki nousee aina  
smile_org.gif

Muistan kun muutamia vuosia sitten olin ensimmäisen kerran mopetilla  (lainapyörällä) liikkeellä. Ihmettelin että mitäs ne nyt kaikki morjestelee. Silloin en vielä tiennyt tavasta ja mietin että hitto, meikäläinenhän on aika suosittu  
tounge.gif

Kyllä lähes aina tervehdin, aina kun vaan voin ja ajatuksiltani huomaan  
talktohand.gif

Risteystilanteissa koitan ainakin nyökätä...  
tounge.gif

Back