• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukkaPoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko lapanen kanssamotoristeille? - miksi ei nouse???

• Kyllä aina!

Ääniä: 2 50,0%
  • Ei aina

Ääniä: 1 25,0%
  • Ei ikinä

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Aina nousee lapanen pystyyn. Ja kyllä se melkein aina nousee vastaantulevalta motoristiltakin.
buttrock.gif

Aina se käsi sieltä nousee!! Jopa poliisille, ja tähän mennessä ovat aina iloisesti nostanu takasinkin. Eli, poliisi on ystävä pätee!!

Nostan lapaa, jos vaan huomaan, AINA!
Morjestelu on kyllä vähentynyt huomattavasti. Ihmettelen mikä siinä on..?
No eipä oo multa pois jos joku ei morjesta takas...

Kyllä se tassu nousee, aina kun se on mahdollista. Paitsi tietty jos on "tilanne päällä". Eilen iltahämärissä porkkalasta tullessa moikkasin kyl peurojakin ku seisoivat keskellä tietä. Olivat vissiin kuuroja ? Sitten tuli vastaan joku moposkootteri, ja tassu nousi kyllä silloinkin. Huolimatta siitä että H-D on alla.
Että näin.......
sport05.gif

Tassu noussee aina paitsi jos huomiokyky jostain syystä on jossain... ja jos on levee viherkaista välissä oon jättäny yleensä vilkuttamatta, esim. motarilla. Vastaan kyllä takas.

Lapa nousee aina, jos nostaa ehdin. Mutta sanonpa nyt, että customistille jättävät vastaamatta useimmin A) piikit B) kyykyt.

Näin on.
Täysin samaa mieltä. itse nostan aina lapasen pystyyn vastaan tulevasta pyörästä riippumatta. totuus on vaan niin raaka että hyvin useasti kyykky pyöräilijät jättävät morjestamasta takaisin...
062802moto_prv.gif
Jospa se on sitä.
Kyykkykuskit könöttää niin syvällä, et ne ei uskalla muuta ku heilauttaa sormia vähäsen. Känny tiiviisti tangossa.
biggrin.gif

Lapa nousee aina, jos nostaa ehdin. Mutta sanonpa nyt, että customistille jättävät vastaamatta useimmin A) piikit B) kyykyt.

Näin on.
Täysin samaa mieltä. itse nostan aina lapasen pystyyn vastaan tulevasta pyörästä riippumatta. totuus on vaan niin raaka että hyvin useasti kyykky pyöräilijät jättävät morjestamasta takaisin...
062802moto_prv.gif
Jospa se on sitä.
Kyykkykuskit könöttää niin syvällä, et ne ei uskalla muuta ku heilauttaa sormia vähäsen. Känny tiiviisti tangossa.
biggrin.gif
ootko itse koittanu työntää kottikärryjä yhdellä kädellä
tounge.gif
biggrin.gif

Aina olen moikkaamaan pyrkinyt kun motoristeja huomannut, merkiin ja tyylilajiin katsomatta.
Pääsääntöisesti moikkaavat takaisin.

Tassu noussee aina paitsi jos huomiokyky jostain syystä on jossain... ja jos on levee viherkaista välissä oon jättäny yleensä vilkuttamatta, esim. motarilla. Vastaan kyllä takas.
Juuri näin.

Tänään tosin tuli muistutus siitä, että huomion pitäisi olla tiessä eikä moikkauksessa .. aika lähellä ulkokaarteen puoleista reunaviivaa tuli käytyä  
withstupid.gif
. Mutta moikkasin!

Oli muuten mielettömät kelit meilläpäin tänään!

-Anssi

Kyllä sitä aina tulee morjesteltua
062802jumpie_prv.gif
, jos ei nyt ole ihan tilanne päällä, ja saa siinä kädet/sormet vähän liikuntaa samalla.

Tänäänkin sai morjestella hurjasti :jippikaijee:kun oli hyvin jengit liikkeellä.

Moikkaan aina jos liikenne sen sallii. Sellaisen olen huomannut , että jotkut "harrikkakuskit" leikkivät tooooosiiiii kovaa jätkää ja eivät nosta kättä. Mua se naurattaa lähinnä  
pftroest.gif
. Tosin suurin osa heistäkin tervehtii  
062802jumpie_prv.gif

Back