• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko käsi t-paidassa ja farkuissa ajavalle...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zippana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko käsi t-paidassa ja farkuissa ajavalle... - ...motoristille

• kyllä

Ääniä: 5 83,3%
  • ei

Ääniä: 1 16,7%

• Ääniä yhteensä
    6
mutku, ei o tottunu, luulee mopopojaksi
withstupid.gif

Tottakai hanska heilahtaa.
062802moto_prv.gif

Kyllä täälläkin tänään kaikki vastaantulijat morjestivat teepaitamiestä Hondallaan, paitsi yksi, mutta merkillä saattoi olla asiassa jotain tekoo, tai sitten en vaan huomannut. Öttiäiset sattuu kyllä kovempaa paljaaseen ihoon.

Terve. Tämä tyttö moikkaa kaikki jotka liikkuu mp:llä! Itekki kävin 5km päässä kotoa tankilla ja kaupassa ja pari lapasta jätti nostamatta ku olin farkuissa ja pikku topissa... Mutta ku oli KUUMA! Ja moikkaan jatkossaki
033102bebe_1_prv.gif

Terve. Tämä tyttö moikkaa kaikki jotka liikkuu mp:llä! Itekki kävin 5km päässä kotoa tankilla ja kaupassa ja pari lapasta jätti nostamatta ku olin farkuissa ja pikku topissa... Mutta ku oli KUUMA! Ja moikkaan jatkossaki  
033102bebe_1_prv.gif
Milläs liikut ja missäpäin ? tai sitten joku toinen tyttö moikkas mua farkuissa ja pinkissä/punaisessa topissa espoossa !

Niitä pimpsasillaan ajelevia typyköitä sais tulla kyllä enempiki vastaan(tosin ei oo kyllä yhtäkään tullu vielä vastaan)
tounge.gif
biggrin.gif
Tänään ois kyl ihan oikeesti tehny mieli ajaa...vaikka nakuna....huh...(eikä ollu kauheesti rompetta pääl- farkut ja Scottin "tuulipusakka")
Iltapäivällä 54:lla jonku firman mittari näytti +31  
omg.gif

Ja siltä se tuntukin...jotenkin tuli mieleeni ilmastoitu Relluni kotipihalla (polttakaa roviolla), mutta se ajatus kävi mielessä...tosi nopeesti vaan  
biggrin.gif
tounge.gif

moikkaatko rumille? entä lihaville? saisko näistäkin äänestyksen?  
tounge.gif

---

kaippa sitä itekkin voisi shortseilla ajella pillurallia, mutta kun ei tule sitä harrastettua, vaan min. 2-3h lenkki tulee tehtyä jos johkin ylipäätään viittii lähtee. silloon mieluusti laittaa kaikki asiaankuuluvat varusteet päälle.

pikkupoikana mopolla tietty ajettiin aina t-paidalla. kerran vaan sattu niin että kaveri kippas niin pahasti että piti terveyskeskukseen viedä kun iho meni rullalle kyljestä ja vähän muualtakin.

tiesittekö muuten että ne tutut kotinurkat, eli kioskireissut, on kaikista vaarallisimpia?

062802moto_prv.gif

nousee käsi vaik niil onkin tyhjää tilaa vuokrattavana
kun eivät yhtään ajattele omaa turvallisuuttaan tuol puusilmien seassa ajellessaan

Tänään tuli ajeltua pätkä rantatietä pitkin gr;llä t-paita ja shortist päällä, niin ja kypärä oli tietty.
Vastaan tuleet motoristit kyllä moikkas vaikka heillä oli täysvarustus päällä.
062802moto_prv.gif

Pitäiskö vielä vahtia muitten vaatetustakin?

Moikkaan. Terveisiä vaan sille t-paita+sortsi-tyypille (;)) punaisella pyörällä, joka näytti V-merkkiä Naantalin pikatiellä tällä viikolla...
Mitäköhän se tarkoitti? Haistatteliko se mulle?

wink.gif
tounge.gif
biggrin.gif

Itse teen aloitteen kun vastaan tulee joku piikkiä isompi kaksipyöräinen.

Mutta jos joku moikkaa mulle niin moikkaan aina takaisin. Ei tarvii olla edes 2-pyöräisellä liikenteessä kun moikkaan takaisin.

Jos se t-paita on cant tai lacoste(dressmännin on köyhien)niin voi nousta,jos se on toppi tai stringitanga niin nousee,ja jos on tummat hiukset ja muutenkin kivat tisut niin saa isän hellästä kädestä pepulle. Ja jos on kainalokarvoja niin soitan poliisille.

Pitää kyllä olla pipo kireellä jos joku jättää varustuksen takia takia moikkaamatta.  
ghostface.gif
Paitsi jos varustus on sininen haalari, valkonen kypärä ja saman värinen rähinäremmi. Noille ei enää jaksa enää moikata kun yksikään ei takasin ole moikannut. Luulis sitä päällä voivan edes nyökätä. Ei ainakaan kukaan erehtyisi pysähtymismerkiksi tulkitsemaan, mutta ei. Tuijottavat vaan. Ehkä oon vaan sitten niin vittumaisen näkönen etteivät viitsi
nixweiss.gif
Kokemukseni poikkeaa tässä kohden melkolailla, kyllä noiden "miekkamopojenkin" kuljettajista on jotakuinkin puolet (ainakin kolmannes) moikanneet takaisin...Siis silloin kuin eivät ole näyttäneet punaista valoa.

Lauantaina Oulussa 99% porukasta ajeli T-paitasillaan. Itellä suojana L´orealin spf 15,
T-paita ja minxit.
Kaikki moikkas reippaammin ku koskaan.
thumbs-up.gif

Tää helle on niin harvinaista herkkua että suupielet on korvissa vaikka kiuasta pitääkin reisien välissä.  
062802jumpie_prv.gif

Moikkaan. Terveisiä vaan sille t-paita+sortsi-tyypille (;)) punaisella pyörällä, joka näytti V-merkkiä Naantalin pikatiellä tällä viikolla...
Mitäköhän se tarkoitti? Haistatteliko se mulle?

wink.gif
tounge.gif
biggrin.gif
Ettei vaan ollu naistervehdys? Wiman foorumilta oon joskus tuollaisesta lukenut...

En aio äänestää tai kommentoida toisten pukeutumista, mutta kun lauantaina oli melekoosen kuuma, niin ehdotin mr. Liljalle, että oltais ajeltu asioille siviilihousuissa, niin se sanoi jyrkän ein. Meillä on keskustaan kuitenkin n. 10 km matkaa, ja siitä suurin osa kahdeksankympin rajoitusta. Hyvä niin. Mr. Lilja on lipannut (muistaakseni) 2 kertaa, ja meillä on tallella kaadutut ajohousut ja kypärä, ja täytyy sanoa, että mieluummin orkoset varusteissa kuin omassa nahassa.

(Vauhtia oli 50-60 km/h, ja housuissa on suojien kohdassa sellaista parin sentin palkeenkieltä reippaasti, kypärässä leuan kohdassa inhottavan syvä ja pitkä naarmu.)

Back