Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikäkun Porissa.Nakkilassa ollu vilskettä?![]()
Mopokyttää ois monta kertaa tehny mieli morjestaa oikeen sillai ilosesti hanskaa heiluttamalla, mut tuskin ne vastais![]()
..juuri näin. Ei hitto mitä Jeesustelua..taasPitää kyllä olla pipo kireellä jos joku jättää varustuksen takia takia moikkaamatta.![]()
Milläs liikut ja missäpäin ? tai sitten joku toinen tyttö moikkas mua farkuissa ja pinkissä/punaisessa topissa espoossa !Terve. Tämä tyttö moikkaa kaikki jotka liikkuu mp:llä! Itekki kävin 5km päässä kotoa tankilla ja kaupassa ja pari lapasta jätti nostamatta ku olin farkuissa ja pikku topissa... Mutta ku oli KUUMA! Ja moikkaan jatkossaki![]()
Niitä pimpsasillaan ajelevia typyköitä sais tulla kyllä enempiki vastaan(tosin ei oo kyllä yhtäkään tullu vielä vastaan)![]()
Melko jäykkä asenne..
Kokemukseni poikkeaa tässä kohden melkolailla, kyllä noiden "miekkamopojenkin" kuljettajista on jotakuinkin puolet (ainakin kolmannes) moikanneet takaisin...Siis silloin kuin eivät ole näyttäneet punaista valoa.Paitsi jos varustus on sininen haalari, valkonen kypärä ja saman värinen rähinäremmi. Noille ei enää jaksa enää moikata kun yksikään ei takasin ole moikannut. Luulis sitä päällä voivan edes nyökätä. Ei ainakaan kukaan erehtyisi pysähtymismerkiksi tulkitsemaan, mutta ei. Tuijottavat vaan. Ehkä oon vaan sitten niin vittumaisen näkönen etteivät viitsiPitää kyllä olla pipo kireellä jos joku jättää varustuksen takia takia moikkaamatta.![]()
![]()
Ettei vaan ollu naistervehdys? Wiman foorumilta oon joskus tuollaisesta lukenut...Moikkaan. Terveisiä vaan sille t-paita+sortsi-tyypille () punaisella pyörällä, joka näytti V-merkkiä Naantalin pikatiellä tällä viikolla...
Mitäköhän se tarkoitti? Haistatteliko se mulle?
![]()
![]()
![]()