Ei nouse.
+ 1
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, sanotaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei nouse.
Olis varmaan mopovakuutuksetkin aika suolasia jos ajovarusteiden puute kaupunkinopeuksissa olis iso ongelma...voi sitä moikata. pahaa tekee ja on se muiltakin pois, vakuutusmaksujen muodossa, mutta niin on moni muukin asia. Muutamaan "ihan hiljaa kaupungissa" kaatuneeseen tutustuneena en kyllä itse ajaisi, pahaa jälkeä tulee vaikkei vauhtia olisi juur ollenkaan. Asfaltti on kovaa kun siinä liukuu omalla nahalla..
Eiköhän nuo ala nousemaan. Mikä sitten onkaan iso ongelma kullekkin, mun mielestä on aika surullista rikkoa itsensä pysyvästi 15 vuotiaana, kun esim. kunnon hanskoilla olisi pelastanut sormensa, ajohousuilla polvensa..Olis varmaan mopovakuutuksetkin aika suolasia jos ajovarusteiden puute kaupunkinopeuksissa olis iso ongelma...voi sitä moikata. pahaa tekee ja on se muiltakin pois, vakuutusmaksujen muodossa, mutta niin on moni muukin asia. Muutamaan "ihan hiljaa kaupungissa" kaatuneeseen tutustuneena en kyllä itse ajaisi, pahaa jälkeä tulee vaikkei vauhtia olisi juur ollenkaan. Asfaltti on kovaa kun siinä liukuu omalla nahalla..
No näinhän se oAjelkoot vaikka munasillaan, mutta lapa nousee.
+1, ei kyllä varsinkaan näillä keleillä viitsi vetää täysvarustusta päälle jos käväisee kioskilla. Ja normaalia varovaisemmin toki ajelee sen matkan. Monelta aletaan paheksua pyöräilijöitä jotka ajaa 30-40km/h shortseissa?eipä se kaupunkinopeuksissa ole t-paidassa juuri sen vaarallisempaa kuin tixtexeissäkään. Vähän tulee ihottumaa mutta ei tuollaiset perus mp-puvut miltään raajojen murtumilta tai sisäelin vaurioilta juuri taida suojata. T-paidassa voi olla jopa turvallisempaa liikennöidä kun vähän jänskättää se alla rullaava hiomanauha![]()
#REPS#Ainoa jota olen jättänyt morottamatta varusteiden vuoksi oli parkissa liikennettä katsllut viiksekäs GoldWing-kuski avokypärässä, peililaseissa ja uimahousuissa. Jotenkin välillemme ei muodostunut sidettä...