• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko käsi t-paidassa ja farkuissa ajavalle...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zippana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko käsi t-paidassa ja farkuissa ajavalle... - ...motoristille

• kyllä

Ääniä: 5 83,3%
  • ei

Ääniä: 1 16,7%

• Ääniä yhteensä
    6
voi sitä moikata. pahaa tekee ja on se muiltakin pois, vakuutusmaksujen muodossa, mutta niin on moni muukin asia. Muutamaan "ihan hiljaa kaupungissa" kaatuneeseen tutustuneena en kyllä itse ajaisi, pahaa jälkeä tulee vaikkei vauhtia olisi juur ollenkaan. Asfaltti on kovaa kun siinä liukuu omalla nahalla..

Kyllä se niin on, että jos tällaisella kelillä kaupungissa ajan parin kilometrin päähän, niin sen teen kesävarustuksella. Lämpöhalvauksenhan siitä saa, jos noita kamoja alkaa päälle repiä...
Ja tietysti kun isommalle matkalle lähetään, niin puku päälle.

voi sitä moikata. pahaa tekee ja on se muiltakin pois, vakuutusmaksujen muodossa, mutta niin on moni muukin asia. Muutamaan "ihan hiljaa kaupungissa" kaatuneeseen tutustuneena en kyllä itse ajaisi, pahaa jälkeä tulee vaikkei vauhtia olisi juur ollenkaan. Asfaltti on kovaa kun siinä liukuu omalla nahalla..
Olis varmaan mopovakuutuksetkin aika suolasia jos ajovarusteiden puute kaupunkinopeuksissa olis iso ongelma...

Olis varmaan mopovakuutuksetkin aika suolasia jos ajovarusteiden puute kaupunkinopeuksissa olis iso ongelma...
Eiköhän nuo ala nousemaan. Mikä sitten onkaan iso ongelma kullekkin, mun mielestä on aika surullista rikkoa itsensä pysyvästi 15 vuotiaana, kun esim. kunnon hanskoilla olisi pelastanut sormensa, ajohousuilla polvensa..

Hussin karua kertomaa KLIK

Ajelkoot vaikka munasillaan, mutta lapa nousee.
No näinhän se o
062802moto_prv.gif

eipä se kaupunkinopeuksissa ole t-paidassa juuri sen vaarallisempaa kuin tixtexeissäkään. Vähän tulee ihottumaa mutta ei tuollaiset perus mp-puvut miltään raajojen murtumilta tai sisäelin vaurioilta juuri taida suojata. T-paidassa voi olla jopa turvallisempaa liikennöidä kun vähän jänskättää se alla rullaava hiomanauha
tounge.gif

eipä se kaupunkinopeuksissa ole t-paidassa juuri sen vaarallisempaa kuin tixtexeissäkään. Vähän tulee ihottumaa mutta ei tuollaiset perus mp-puvut miltään raajojen murtumilta tai sisäelin vaurioilta juuri taida suojata. T-paidassa voi olla jopa turvallisempaa liikennöidä kun vähän jänskättää se alla rullaava hiomanauha  
tounge.gif
+1, ei kyllä varsinkaan näillä keleillä viitsi vetää täysvarustusta päälle jos käväisee kioskilla. Ja normaalia varovaisemmin toki ajelee sen matkan. Monelta aletaan paheksua pyöräilijöitä jotka ajaa 30-40km/h shortseissa?

Kyllähän sitä tulee kaikkia moikattua...mutta olen huomannut etteivät nämä shortsi&t-paita-kaverit pahemmin moikkaile takaisin...

Seuraava aanestys aiheesta "jos tervehdit niin miksi ja jos et niin miksi et ja vaikuttaako mika tervehdykseesi ja milla tavoin?".

Mielenkiintonen äänestys. Oon huomannu huomannut että vähemmän nousee käsi minulle, jos ajan t-paidassa. Itse en kuitenkaa nää tossa ''valikoivassa moikkaamisessa'' mitään järkeä. Samaa porukkaa kuitenkin ollaan.
Onhan se periaatteessa vaarallisempaa ajaa melkein lämpöhalvantuneena--->huomikyky heikkenee ja ajetaan kovempaa ajoviiman tuuletuksen toivossa.
tounge.gif

Ainoa jota olen jättänyt morottamatta varusteiden vuoksi oli parkissa liikennettä katsllut viiksekäs GoldWing-kuski avokypärässä, peililaseissa ja uimahousuissa. Jotenkin välillemme ei muodostunut sidettä...
#REPS#
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

kyllä se lapa nousee täältäkin vaikka en kyllä ymmärrä touhua ollenkaan! kaikki on varmaan kaatunu joskus lapsena polkupyörällä ja sillon vauhti on ollut jotain 5-20kmh ja pahaa jälkeähän siitä tulee ja viikkotolkulla haittaa menoa ku on kaikki polvet ja kyynerpäät paskana! tollasesta vauhdista kamat päällä oli sitten ihan mitkä vaan tixtexit ei paljon henkisiä vaurioita enemmän taida tulla!

kukin tyylillään!
062802moto_prv.gif
ne vakuutukset on jo nyt kalliita...
wink.gif

Back