• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko käsi moottoripyöräpoliisille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko käsi moottoripyöräpoliisille? - Jos vastaan sellainen tulee.

• Kyllä käsi nousee aina

Ääniä: 3 100,0%
  • Ei nouse

Ääniä: 0 0,0%
  • Vain jos poliisi nostaa käden ensin

• Käsi nousee keskisormi pystyssä

• En osaa sanoa

• Ääniä yhteensä
    3
En nostele kättä poliiseille, enkä kyllä muillekaan.
Komppaan tuota. Ei ole tarvetta wannabee mp frendeille. Eli tutuille nostan ja loput pitäköön tunkkinsa
tounge.gif

Eilen taas koitin kahdelle paikallaan olevalle mp-skoudelle morjestaa, mutta eipä niistä kumpikaan takaisin kättään nostanut morjestamisen merkeissä... Pikemminkin katsoivat ennemminkin kuin mullit uutta veräjää...
biggrin.gif

Eilen tuli kaksi sankaria vastaan kotkasta helsinkiin mennessä n. porvoon tienoilla 2km välein. Kumpikin moikkas takaisin.  
buttrock.gif

Kas..mä ihan kuvittelin vastanneeni tähän jo, mut ilmeisesti en kuitenkaan..
eek.gif

Mut anyway, tottakai nousee räpylä ja ihan kaikki viis sormee kerralla!
biggrin.gif
cool.gif
Eivät ainakaan vielä oo sen takii sakottanu...
eek.gif
ja mä luulen, et ovat vaan ilosia jos joskus nousee muutkin sormet kun se keskimmäinen...
thumbs-up.gif

Morjestan kyllä jos vaan poliisi-setä morjestaa ensin
thumbs-up.gif
Muutaman kerran olen oma-alotteisesti morjestanut ja saanut vain tuiman ilmeen takaisin
062802moto_prv.gif

Kyllä moikkaan,mutta niinkiun tuossa edellä on todettu,Polliisi ei aina moikkaa takasin.No jos se on hänen mielipide asiaan olkoon moikkaamatta.Tunnen pari Mp Poliisia,toinen on jopa samassa kerhossa,ainakin tuomies moikkaa takas.
cool.gif

Nuorempana ku kerra morjestin mp-kyttää niin se perkelehän lähti perään ja pysäytti ja sain rekisteriotteeseen merkinnän että kytkinkahva ehjättävä
smile_org.gif

Sillo kyl vitutti, ei se korjauskehotus vaan että lähtee s-tana perään jos moikkaat..

Back