• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko käsi moottoripyöräpoliisille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko käsi moottoripyöräpoliisille? - Jos vastaan sellainen tulee.

• Kyllä käsi nousee aina

Ääniä: 3 100,0%
  • Ei nouse

Ääniä: 0 0,0%
  • Vain jos poliisi nostaa käden ensin

• Käsi nousee keskisormi pystyssä

• En osaa sanoa

• Ääniä yhteensä
    3
En oo moikannu, mut kyllä ne on mua muistaneet.. Viimeksi joku kevyesti itseään täynnä oleva mopokyttä pysäytti vittuillessaan ja kun ei muuta huomauttamista keksinyt, niin rekisterikilpi kuulemma kiilsi liikkaa. Joo, luit aivan oikein. Kilpi kiilsi liikaa.. En myönnä vahanneeni, lakanneeni yms.. Tosi ammattilaisia.  
062802jumpie_prv.gif
Oliko se pesonen vai sujakka?

En oo moikannu, mut kyllä ne on mua muistaneet.. Viimeksi joku kevyesti itseään täynnä oleva mopokyttä pysäytti vittuillessaan ja kun ei muuta huomauttamista keksinyt, niin rekisterikilpi kuulemma kiilsi liikkaa. Joo, luit aivan oikein. Kilpi kiilsi liikaa.. En myönnä vahanneeni, lakanneeni yms.. Tosi ammattilaisia.  
062802jumpie_prv.gif
Onks noi ilmavoimien varusmiehiä iltavapaalla?..
biggrin.gif
kaboom.gif

062802jumpie_prv.gif
Onks noi ilmavoimien varusmiehiä iltavapaalla?..  
biggrin.gif

kaboom.gif
Ei ollu ilmavoimissa.

Siis oikeesti, ihan ärsälläkin nostan! Saan sit huvittuneena seurata niitten pyörimistä lähtäkkö mun perään vai ei ja kuunnella hymyillen keksiikö ne mitään mistä rutista.  
062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif

biggrin.gif

Ennen kun olin nuori niin en morjestanut rätkäkyttiä.

Nyt se ei enää silleen haittaa mun egoa ja nostan lapasta niillekin. Jos ajoissa ite morjestaa niin ne monesti morjestaa vastaan...jos jättää viimetinkaan niin kai ne tutkii tutkan näyttöä tms. eikä ehi vastaamaan
cool.gif

Pyörän selässä ollessani morjestan kyllä kaikkia jotka moottoripyöräilijöiks tunnistan.

Tuleehan tuota viitattua kintaalla, tilanteessa kun tilanteessa. Kuitenkin jo takuuasiakas useampina Kesinä peräjälkeen......"en helppo,mutta pomminvarma"
lookaround_orig.gif

Kyllä meikäläinen ainakin morjestaa mp-poliisille, melko hillitysti tosin. Motoristejahan hekin ovat.
Pari vuotta sitten mp-poliisi näytti peukkua kun ajettiin vastaan.. en sitten tiedä mitä, sillä tarkoitta.. Jos vaimo oli ollut hyvällä tuulella..
buttrock.gif

Kunhan nyt saisi tuon kortin ja pääsisi ajamaan niin voisi morjestaa.
Ei mulla niitä vastaan mitään ole, vaikka muutamia kertoja on otettu pientä painiotteluakin.
tounge.gif

062802moto_prv.gif

Totta helvetissä morjestan, motoristeja ne on niinkuin muutkin. Ovat vielä järjestäneet ittensä sellaiseen jobiin että saavat liksaa  
crazy.gif
 ajamisesta ja kaupanpäälle saa kouluttaa puusilmäisiä kotilokuskeja  
bowdown.gif

biggrin.gif

Kaipa sitä tulee nostettua. Yhden kerran ainakin elävästi muistan, kun minä iloisesti ajellen huomaan, että vastaan tulee toinen motoristi...lapanen ylös ihan normaalisti ja kippas kappas, perhanan kehveli väläyttääkin punaisia valoja...onneks oli vain n.20km/h yli. Mutta tosiaan, on sitä tainnut senkin jälkeen (huomaamatta) tulla moikattua.

Viime kesänä ajelin Forssasta Poriin päin ja jossain matkalla tuli vastaan prätkä poliisi.

Tervehdin ja poliisi kohdalla kurkisti pyörän merkin ja mallin. Seurasin peilistä kun poliisi meinasi ajaa pyöränsä ojaan.

Mulla on sellanen vuoden 1983 mallia oleva suzuki. Alkaa olla harvinainen pyörä.

Ei ollut vissiin poliisi nähnyt sellaista moneen vuoteen. Todennäköisesti tarkisti vielä rekkarit ja soitti keskuksesta tietoa lisää.

Ei tainnut silti poliisi tervehtiä takaisin, jos oikein muistan.

Silti tervehdin kaikki kaksi- ja kolmepyöräisiä moottorilla varustettuja vastaantulijoita.
Sama juttu -83 LTD... Ois voinu ottaa viime suvena kortin poies, mut hönki vaan tankin kylkiä.

Sano ettei kandee ajella tollee, joku muu vois ottaa kortin pois.

Totta kai lapanen nousee, siel on tosimotoristeja mukana vaik virkamerkkiä ja -asetta kantaa

Kerran olen muutama vuosi sitten morjestanut, mutta eipä morjestellut takaisin, joten siitä lähtien olen korkeintaan näyttänyt kieltä mustan visiirini takaa.
tounge.gif

Back