• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nouseeko käsi moottoripyöräpoliisille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko käsi moottoripyöräpoliisille? - Jos vastaan sellainen tulee.

• Kyllä käsi nousee aina

Ääniä: 3 100,0%
  • Ei nouse

Ääniä: 0 0,0%
  • Vain jos poliisi nostaa käden ensin

• Käsi nousee keskisormi pystyssä

• En osaa sanoa

• Ääniä yhteensä
    3
kyllä moikkaan, jos kohdalle sattuu. viimekesänä moikkasin ku kaks motskaripoliisia tuli vastaan.. ensimmäinen moikkas, mut jälkimmäinen vaa katto hölmönä
tounge.gif

nii eikä nopeutta ollu liikaa

Ei varmaan nouse, tai sit on ihan vahinko.. kerran tuli joku motoristi vastaan ja sitte kakspyörämiliisi heti peräs, niin oli kiire saada hanska alas ettei se yhteiskunnan elätti luule et mä sille moikkaan.  
033102ass_1_prv.gif

Niin ja ne naamiaiskyylät....  
kaboom.gif

Nostan toki niin kotilo- kuin moottoripyöräpoliisillekin. Joudun ammattini puolesta tekemään niin paljon yhteistyötä poliisien kanssa ja olen todennut, että siinä ammattikunnassa riittää mulkkuja samaan tahtiin tai harvempaankin kuin missä tahansa muussakin.

Kerran nostin,ei nostanut takaisin.En nosta itsekään enää.
Ja poliisi ei ole ns.motoristi vaan kyttä kaksipyöräisen selässä,koko sinivalkoisissa tai sitten desanttina siviilimopolla kyttäämässä potentiaalisia vittuilun kohteita.
033102ass_1_prv.gif
Niin tätä just tarkoitin. Ja tarhantäti vittuilee ja opettaja vittuilee ja mutsi vittuilee ja faija vittuilee. Ja kaupantätikin vaik ei mun pöllimät namit sen omii ollu... Vittuku maailma ois parempi ilman niitä kaikkii... toivoo Taavi 12 vee
confused_orig.gif

Kyllä tulee morjenstettua aina kun tilaisuus tulee. Virkapyörällä ajellessaan eivät aina välttämättä moikkaa takaisin vaan se ei minua haittaa!

Vaan oletteko ajatelleet sellaista traumaattista mahdollisuutta että se mopopolliisi saattaa ajella joskus ihan ikuomalla mopollaan omissa ajokamoissaan teitä vastaan ja siinä sitten sujuvasti moikkaatte
crazy.gif

Saatatte jopa joutua juttusille vaikka kahvitauolla, ettekä yhtään tiedä että kyseessä on poliisi
crazy.gif
crazy.gif
Vai kysyttekö aina ensimmäiseksi kaikilta tuntemattomilta motoristeilta että "oletko poliisi"
nixweiss.gif

Nyt kaikki tuntemattomille motoristeille jutelleet ja moikanneet kipin kapin soittamaan terveyskeskukseen ja tilaamaan tsykolokille aikaa! Ja eduskuntaan yhteys hetimiten että poliisin edustajien otsaan ja oikeastaan nenänpäähän pitää tatuoida "Poliisi" niin että osataan olla morjenstamatta!
idea3.gif

Joo, morjenstan aina, hanska nousee puolin ja toisin, hyvillä mielin! Poliisi on ystävä, ainakin mp-poliisi...
biggrin.gif

Kerronpa tosi tarinan: rajoitus 60km/h, minulla käsi jarrulle kun erotan valkealla mopottimella (FJR) vastaantulevan virkamiehen - mutta sai vielä lukittua tutkan näytölle nopeudekseni 94km/h  
lookaround_orig.gif

Parkkiin lähimmälle bussipysäkille ja papereita tutkailemaan, kaveri kyseli siinä sivussa ammattia... Tsekkausten jälkeen antoi paperit takaisin, nuhteli sopivasti (suullinen huomautus), kypärä kiinni ja karautti paikalta. Minä jäin pulssiani tasoittelemaan ja ihmettelemään, että mitä ...kelettä, mutta kyllä olin iloinen - ja lainkuuliainen kansalainen seuraavaan päivään asti...  
062802jumpie_prv.gif

Siitä lähtien olen aina moikannut! Niin kauan kun virkamiehet pelaavat reilua peliä (= ei siviilipyöriä tai -autoja), hanska nousee jatkossakin!

Totta kai, samaa porukkaahan ne on poliisitkin  
thumbs-up.gif

Ehkä se mieli muuttuu, jos kirjoittelevat vielä joskus kunnon lapun muistoksi  
wink.gif

Kerran nostin,ei nostanut takaisin.En nosta itsekään enää.
Ja poliisi ei ole ns.motoristi vaan kyttä kaksipyöräisen selässä,koko sinivalkoisissa tai sitten desanttina siviilimopolla kyttäämässä potentiaalisia vittuilun kohteita.
033102ass_1_prv.gif
Niin tätä just tarkoitin. Ja tarhantäti vittuilee ja opettaja vittuilee ja mutsi vittuilee ja faija vittuilee. Ja kaupantätikin vaik ei mun pöllimät namit sen omii ollu... Vittuku maailma ois parempi ilman niitä kaikkii... toivoo Taavi 12 vee
confused_orig.gif
Mikäs purkaus mallioppilas pipsalta pääsi? Mulle ei ole tarhatäti eikä vanhemmat vittuillut
nixweiss.gif
Sinä voit moikata vaikka varpaillasi ja lettinauhoillasi jos siltä tuntuu,ei kai kaikki ole niin tasapäisiä että pitäisi ajatella samalla tavalla? Miksi näitä galluppeja tehdään jos kaikki käyttäytyy samalla tavalla?

Toi moikkailuhan on alunperin suomen takamailla ollu harvojen konepyöriä hankkimaan päässeitten tervehys samaosasille, onneks tapa on säilyny (ja tarttee sanoo et aina sykähyttää ku baanalla joku tulee lapa ojossa), itte moikkaan pyörät, maxit, mopot ja posliinit, ja ylleesä moikkaavat takas, motarilla ei jaksa heitellä eikä kaupungilla ku korkeintaan sormee.. Posliineista tää muutaman tuntee nenäkkäin ja ainakii ne on ihan ookoo tyyppejä jotenka siltäpohjalta moikkailen niitä muitakii
smile_org.gif

Kyllä nousee käsi aina jokaikiselle motoristille. Jos eivät morjesta takaisin niin ei haittaa, en minäkään välttämättä aina huomaa toista motoristia.
blush.gif

Ei nouse. En viitsi herättää tarpeetonta lisähuomiota.
Sitäpaitsi poliisit eivät morjestele, koska se voitaisiin tulkita väärin.

Back