Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai muka moikkas. Paljonkos oli mittarissa?Viime kesältä ei ole kuin kaksi kokemusta.
Eka kerralla nostin kättä , ei moikannut takaisin.
Toisella kerralla en enää moikannut , mutta polliisisetäpä moikkas.
Niin tätä just tarkoitin. Ja tarhantäti vittuilee ja opettaja vittuilee ja mutsi vittuilee ja faija vittuilee. Ja kaupantätikin vaik ei mun pöllimät namit sen omii ollu... Vittuku maailma ois parempi ilman niitä kaikkii... toivoo Taavi 12 veeKerran nostin,ei nostanut takaisin.En nosta itsekään enää.
Ja poliisi ei ole ns.motoristi vaan kyttä kaksipyöräisen selässä,koko sinivalkoisissa tai sitten desanttina siviilimopolla kyttäämässä potentiaalisia vittuilun kohteita.![]()
Vai muka moikkas. Paljonkos oli mittarissa?Viime kesältä ei ole kuin kaksi kokemusta.
Eka kerralla nostin kättä , ei moikannut takaisin.
Toisella kerralla en enää moikannut , mutta polliisisetäpä moikkas.![]()
Mikäs purkaus mallioppilas pipsalta pääsi? Mulle ei ole tarhatäti eikä vanhemmat vittuillutNiin tätä just tarkoitin. Ja tarhantäti vittuilee ja opettaja vittuilee ja mutsi vittuilee ja faija vittuilee. Ja kaupantätikin vaik ei mun pöllimät namit sen omii ollu... Vittuku maailma ois parempi ilman niitä kaikkii... toivoo Taavi 12 veeKerran nostin,ei nostanut takaisin.En nosta itsekään enää.
Ja poliisi ei ole ns.motoristi vaan kyttä kaksipyöräisen selässä,koko sinivalkoisissa tai sitten desanttina siviilimopolla kyttäämässä potentiaalisia vittuilun kohteita.![]()
![]()
Hyvin on meininki levinnyt Välimerenmaita myöten ..Toi moikkailuhan on alunperin suomen takamailla ollu harvojen konepyöriä hankkimaan päässeitten tervehys samaosasille, ...