Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
skuikka sanoi:Minulla on sama vaiva. Kiskot katossa ja niistä liinat joilla saa pyörän killumaan. Korkeus säätyy, eikä vie lattiatilaa. IKH:lta saa pressuverhokiskoja joiden yksi rulla kantaa muistaakseni 180kg.
PoS sanoi:Mulla on siitä hankala homma, että talli on rakennettu ryssän paskoista ontelolaatoista, johon olen propannut enemmän tai vähemmän onnistuneesti kakkoskakkosta, johon puolestaan kipsilevyä. Oli vähän haastava propata, kun ne ontelot menee vähän miten sattuu, ja vaikka kuinka mittasit, kävi useammin kuin kerran niin, että olikin paksuksi oletetussa kohdassa ehkä tuurilla 5mm betonia. Ja vaikka osuikin paksuun kohtaan, ne saattoi olla aivan pehmeää paskaa. Eli vaikka kiskon saisikin tukevasti kiinni kakkoskakkoseen, en luota niiden kiinnitykseen niin paljon, että viitsisi mitään raskasta alkaa roikottelemaan.
Ehkä joskus vielä hommaan sen nosturin.

PoS sanoi:Mulla on siitä hankala homma, että talli on rakennettu ryssän paskoista ontelolaatoista, johon olen propannut enemmän tai vähemmän onnistuneesti kakkoskakkosta, johon puolestaan kipsilevyä. Oli vähän haastava propata, kun ne ontelot menee vähän miten sattuu, ja vaikka kuinka mittasit, kävi useammin kuin kerran niin, että olikin paksuksi oletetussa kohdassa ehkä tuurilla 5mm betonia. Ja vaikka osuikin paksuun kohtaan, ne saattoi olla aivan pehmeää paskaa. Eli vaikka kiskon saisikin tukevasti kiinni kakkoskakkoseen, en luota niiden kiinnitykseen niin paljon, että viitsisi mitään raskasta alkaa roikottelemaan.
Ehkä joskus vielä hommaan sen nosturin.
Mulla on tommonen ja Jamppi talvehtii sen päällä nyt toista talvea. Jos tarttee/haluaa tehdä pyörälle jotain, on liikuttelu ympäri (<-sananmukaisesti) tallia suorastaan liikuttavan helppoa. Ainoa hankaluus oli saada pyörä nousemaan keskiseisontatuelle tuon päälle yksin kammetessa. Takapyörää vesivanerin päälle ja avot, johan nousi.mek sanoi:Jos pärrässä on keskiseisontatuki, niin pieneen talliin hyvä ja halpa varuste on tuo.
DZ Hardware Moottoripyörän siirtoalusta keskituen alle
Lario,lario sanoi:Miula on Motonetin nosturista omin pikku kätösin rakennettu nostopöytä.
timjoo sanoi:Minulla on Motonetin MP-nostopöytä: https://m.motonet.fi/fi/tuote/807517/MP-nostopoyta-max400kg-180-760mm
- klips-- -Vuotaa jo nyt pienen käytön jälkeen öljyä.