• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nostinpark, Motopark 28.6.2007 ratapäivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jo maksettu paikka hitaassa vapaana.
En mitenkään ehdi paikalle, onneksi kävin ennen Jussia ajelemassa täyden päivän ja antamassa ääninäytteitä.

Ensimmäiselle, joka ehtii. Nostinpojat tarjoaa alennukset ja minä loput. Siis aivan ilmaiseksi !

Eli: ajoaika säilynee ennallaan, mutta ei-e-putkien meluarvo on jatkossa 96 desibeliä nykyisen 99 sijaan. E-putkilla saa ajaa. Lisäksi mittaillaan vielä ohiajomeluja.....tuossa pääkohdat, asia varmistuu tulevalla viikolla.
Onko toi nyt sit faktaa mikä pitää paikkansa torstain ajeluissa?

Viime kesänä motoparkin mittari näytti yli 100db jammulle, mut siitä sai vähentää jotain pois ja pääsin ajamaan...
Tuon 96db:n alle ei taida edes mun puheenlahjat riittää.
crazy.gif

Ja sit eiku kehittelemään jostin dbKilleriä...
veryangry.gif

Nyt FAKTAA (puhelu 25.6.2007 Motoparkkiin):

Tarvike- ja tehoputket raja 96,9db
Alkuperäiset (e-hyväksytyt) putket: ei mitata. (jos mitataan, raja 99db)
Ajoaika: 11-18

Jotta sinne ollaan siis menossa.

Jo maksettu paikka hitaassa vapaana.
En mitenkään ehdi paikalle, onneksi kävin ennen Jussia ajelemassa täyden päivän ja antamassa ääninäytteitä.

Ensimmäiselle, joka ehtii. Nostinpojat tarjoaa alennukset ja minä loput. Siis aivan ilmaiseksi !
HEP! Tänne kelpaisi. Toivottavasti kerkesin?
smile_org.gif
Meni sulle,

sovi asia Sumpan kanssa.

Pitäkää hauskaa.
Kiitos suuresti!
smile_org.gif

E: Sumpalle laitettu YV:tä asiasta.

Täälläkin olisi paikka vapaana tuolle torstaille, kun en jaksa säädellä noiden desibelien kanssa. Hitaaseen ilmoittauduin ja koitinkin nimeni pois listoilta saada, mutta kun ei
tounge.gif
Niin jaossa olisi ihan ilmaiseen paikka hitaassa. Ekalle menee.

Ajoaika: 11-18

Monelta on ajajakokous?
Ajajakokous 10.30

Mutta olkaa ajoissa! Melumittauksiin menee yllättävän paljon aikaa...
Melut mitataan todennäköisesti radalle mennessä. Tämä siksi ettei kukaan poista killereitä kun niinkin on käynyt.

Ajoaika:  11-18

Monelta on ajajakokous?
Ajajakokous 10.30

Mutta olkaa ajoissa! Melumittauksiin menee yllättävän paljon aikaa...
Melut mitataan todennäköisesti radalle mennessä. Tämä siksi ettei kukaan poista killereitä kun niinkin on käynyt.
Ollessani siellä 20.6. kaikki pyörät mitattiin ennenkuin yksikään pyörä pääsi radalle. Pyöristä tiedot ylös: Merkki, malli, rek.nro., kuljettaja ja tietysti mittaustulos. Jonkun kannattaa alkaa kirjuriksi, se nopeuttaa toimitusta huomattavasti.

Ehkä tuolloin oli tavallista tarkempaa, koska silloin tehtiin niitä vertailumittauksia.

Mulla olis tarjolla keskiryhmän paikka. Ei pääse paikalle, eikä olis muutenkaan jaksanut killereiden kanssa sählätä

Lippumiehistä pulaa!
Kertokaa myös jos joku haluaa tehdä tuplavuoron väkisin...
tounge.gif

Mun paikka on näköjään vielä varattuna hitaassa ryhmässä vaikka jouduin perumaan
confused_orig.gif
. Siihen mahtuu joku ajelemaan...

Sumppa: Saitkohan peruutusviestini?

Back