• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nostinpark, Motopark 28.6.2007 ratapäivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun paikka on näköjään vielä varattuna hitaassa ryhmässä vaikka jouduin perumaan
confused_orig.gif
. Siihen mahtuu joku ajelemaan...

Sumppa: Saitkohan peruutusviestini?
No nyt ainakin sain. Vapautetaan paikka.

ELI HITAASSA 1 PAIKKA VAPAANA! Ilmoitus mulle. Nopein vie paikan. -zimi-:n kanssa voi sopia finanssipolitiikasta.
Kiitos ilmoituksesta.

Nyt FAKTAA (puhelu 25.6.2007 Motoparkkiin):

Tarvike- ja tehoputket raja 96,9db
Alkuperäiset (e-hyväksytyt) putket: ei mitata. (jos mitataan, raja 99db)
Ajoaika: 11-18

Jotta sinne ollaan siis menossa.
Monelta on ajajakokous?
Ajajakokous 10.30

Mutta olkaa ajoissa! Melumittauksiin menee yllättävän paljon aikaa...
Melut mitataan todennäköisesti radalle mennessä. Tämä siksi ettei kukaan poista killereitä kun niinkin on käynyt.
Ollessani siellä 20.6. kaikki pyörät mitattiin ennenkuin yksikään pyörä pääsi radalle. Pyöristä tiedot ylös: Merkki, malli, rek.nro., kuljettaja ja tietysti mittaustulos. Jonkun kannattaa alkaa kirjuriksi, se nopeuttaa toimitusta huomattavasti.

Ehkä tuolloin oli tavallista tarkempaa, koska silloin tehtiin niitä vertailumittauksia.
Näinhän se menee nyt, mutta aikaisemmin keväällä pyörät mitattiin varikolla ennen ajojen alkamista joka vei huomattavasti enemmän aikaa. Sitä Sumppa ilmeisesti tarkoitti sillä että mittaukseen pitäisi varata aikaa. Nyt kun mittaus tapahtuu portilla niin ei siihen niin kauan mene. Toki tuo tietojen kerääminen (mitä tehtiin jo viime kesän lopussakin) vie oman aikansa.

Laitoinkin juuri Sumpalle privaa. En pääse paikalle, joten lippumiehen tarve kasvoi ja keskiryhmästä käsittääkseni vapautui sitä myöten paikka.
sad_orig.gif

Laitoin sumpalle viestin jotta voisin radan tukkeeksi tulla jos noista vapaaksi muuttuneista hitaan ryhmän paikoista on joku viel vapaana.

edittiä. Näköjään oli joten sinne siis

Miten on, tuleeko tonne joku räpsimään kuvia kuskeista? Ois hienoo saada itestä kuva radalla.
062802moto_prv.gif

Niin ja pääseekö tonne ulkopuolisia kattomaan tapahtumaa?

nimimerkillä: ekaakertaaradalle

Miten on, tuleeko tonne joku räpsimään kuvia kuskeista? Ois hienoo saada itestä kuva radalla.
062802moto_prv.gif

Niin ja pääseekö tonne ulkopuolisia kattomaan tapahtumaa?

nimimerkillä: ekaakertaaradalle
Mukaan vaan. ulkopuoliset pääsee kyllä katsomoalueille katsomaan. vaikka toisit koko sukus. Oikeus muutoksiin pidätetään
biggrin.gif

Joudun perumaan lähdön. Tuli kyllä maksettua paikka hitaassa ryhmässä, mutta en pääse lähtemään.

Yksi paikka hitaassa ryhmässä siis vapaana.

ELI HITAASSA 1 PAIKKA VAPAANA! Ilmoitus mulle. Nopein vie paikan. -zimi-:n kanssa voi sopia finanssipolitiikasta.
Kiitos ilmoituksesta.
toinenkin paikka hitaassa edelleen vapaana.
ja K100 lunasti tämän paikan.
No voihan kehveli. Nyt minulla on kaksi paikkaa. Sumpan kiusaksi täytyy vielä sumplia.
Eli maksan Kurjalle paikan ja sen myötä vapautuu ilmainen paikka jollekin hitaaseen.
Näin se kätevästi käy uudestaan porukan suututtaminen, mutta kunhan nopeatkin pysyisivät tällä kertaa pystyssä, niin ajamaan pääsisi kuitenkin.

Lukeekohan Jumala, Allah, tai vaikkapa Siddhartha Gautama orggia?

Noh. Jos luette, niin tilaisin vähän aurinkoisempia ilmoja huomiselle, kuin tänään.

Kiittäen: Matti. Vihdistä.

Tosi nolo sössiä, mutta nyt on itkun paikka ja huominen maksettu ratasetti jää mulla väliin. Projektit kaatuu päälle.
bawling.gif

Jos joku mattimyöhänen paikan haluaa, niin mun paikka hitaassa on vapaana.

Meikäläiseltä jääpi väliin myös maksettu keskinopean ryhmän paikka. Että sinne sitten vaan. Ottaa päähän
veryangry.gif

Paljonpa hyödyttää tässä vaiheessa ilmoitella, mutta jätän myös itse hitaan paikan käyttämättä.

Juhannuksena askartelin melko pätevän dB-killerin vain todetakseni, että rajaa on entisestään laskettu. Grrr. Lisäksi sade, blaablaa ja muut tekosyyt...

Onnistunutta ratapäivää niille, jotka sinne pääsivät!

Kiitokset orgin porukalle mukavasta päivästä. Kerrankin oli tuuria. Vettä tuli mennessä ja tullessa, Motoparkissa vain muutama hullu kuuro.

Kiitokset vaan hienoista ratapäivistä. Joku ylempi taso armahti meidät ja piti lähes pouta keliä. Ekaa kertaa ratalla ja mukavaa oli. Seuraavia ajoja odotellessa
033102beer_1_prv.gif

Back