• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Norjan reissu kesä-heinäkuussa 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Webbis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mut eihän sitä tarvita kaikissa maissa!? Käsittääkseni tuolla baltian maissa se ainaki vaaditaan, mut eikai tuolla? Jos näin ei kuiteskaa oo niin pitääpä sellanenki hommata!
kuten mä kirjotin ei ole pakollinen
smile_org.gif

eli ei tarvitse...mut jos jotain sattuu ei siitä haittaakaa ole...
smile_org.gif
eli kortin hankkiminen on suositeltavaa mutta ei pakollista...

vihreä kortti pakollinen näissä maissa:
*albania
*bosnia-hertzegovina
*bulgaria
*tunisia
*iran
*israel
*makedonia
*moldova
*turkki
*romania valko-venäjä,serbia ja montenegro
*marokko
*ukraina
*sveitsi

Oooh !!!
eek.gif

Mullahan on sitte oikeen kuormakameli, kun on sivulaukut ja pitsapoksi ja tankkilaukunkin meinaan ottaa... Siihen on niin kätsä laittaa kartta, jota ei tuu kuitenkaan kattottua, ennenkuin ollaan jossain aivan muualla. Mutta osaa sit ehkä pois sieltä.

idea3.gif
Ostan sukulaisille tuliaisiksi turskaa kaikki mahdolliset lokerot täyteen. Kotio päästyä lipeäkala onkin jo valmistunut luovutuskuntoon ?
thumbs-up.gif

idea3.gif
Ostan sukulaisille tuliaisiksi turskaa kaikki mahdolliset lokerot täyteen. Kotio päästyä lipeäkala onkin jo valmistunut luovutuskuntoon ?  
thumbs-up.gif
biggrin.gif

Saat sitten ajaa jonon viimeisenä, tai jos hirmu puhuri tulee takaa niin kaukana (ns. hajurako) edessä..

062802moto_prv.gif
................  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

[Edit: kuvitelkaa yhteen noista etumaisista mopoista kaksi immeistä kyytiin]

idea3.gif
thumbs-up.gif
biggrin.gif

Saat sitten ajaa jonon viimeisenä, tai jos hirmu puhuri tulee takaa niin kaukana (ns. hajurako) edessä..

062802moto_prv.gif
................  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

[Edit: kuvitelkaa yhteen noista etumaisista mopoista kaksi immeistä kyytiin]
reps...
tounge.gif
joo kerranki mä en haluu olla vikana....
062802moto_prv.gif

sanoi:
Turisti pärjää Norjassa hyvin murahtamalla kaikille vastaantulijoille "Akkurat". Tällä tavoin turisti sulautuu kantaväestöön (mikäli muistaa pitää jatkuvasti viikinkikypärää, polvihousuja ja villapuseroa sekä turskantuoksuista deodoranttia) ja hänellä on pienempi mahdollisuus tulla ryöstetyksi tai kaapatuksi jääkarhujen luolaan.

Tässä tärkeitä vinkkejä kaikille
thumbs-up.gif

Noniiin....

Nyt on mökki varattu. Lasku erääntyy 2 vkon kuluttua, joten kerjäisin teiltä taas hiukkasen rahaa.

Anni sopi varauksen yhteydessä että lähtiessä siivotaan ite, säästetään siinä sit 300NOK (~37e). Toivottavasti kaikille käypi?
Mökki tuli maksamaan 930NOK ja sähkö 40NOK, eli yhteensä 970NOK elikkä 118.77 euroa. Ja per lärvihän tuo tekee 14,85 eeroa.

Jos ei oo tuo mun tilinumero tallessa, pistäkää viestiä ni laitan sen tulemaan.

-Kettu kuittaa-

Hinoa että mökki on varattu (muistin jopa tällä kertaa maksaa oman osuuden ilman eri kehoitusta
tounge.gif
).

Pitää vilkutella teille Posariin viikonloppuna siitä salmen toiselta puolelta.. Oon Tukholmassa viikonlopun nääs..
033102beer_1_prv.gif

Juu ei mitn!

Huomenna päästään hehkuttelemaan osan porukan kanssa reissua. Pitääpä napata tuo norjan kartta matkaan
smile_org.gif
!

huh meinasin unohtaa maksaa oman osuuteni mökistä....eli just maksettu
smile_org.gif

timpuran kaa oli vähän puhetta posarissa...et jos hää ottais keittohässäkät messii..ku sill on niin paljon tyhjää tilaa...mun mielstä ihan huva idea....
thumbs-up.gif

Se vois kyllä olla aika bueno. Tosin mä luulen että kaikissa mökeissä on ruoantekovehkeet. Liettä jne, mut onhan ne hyvä olla mukana.
Sit tarttee ottaa pyykinpesuainetta niin saa sit pestyy kledjutkii pesukoneessa. Niitäki varmaan löytyy joka paikasta.

Se vois kyllä olla aika bueno. Tosin mä luulen että kaikissa mökeissä on ruoantekovehkeet. Liettä jne, mut onhan ne hyvä olla mukana.
Sit tarttee ottaa pyykinpesuainetta niin saa sit pestyy kledjutkii pesukoneessa. Niitäki varmaan löytyy joka paikasta.
sitäki mietittii et kyllä keittolevyt varmaa mökeist löytyy...mut ei kattiloita...eihän posarissakaa kattiloita ollu...
wink.gif
timpuralla semmonen setti mis kaik
thumbs-up.gif

mä voin esim.ottaa laastareita,sakset,päänsärkylääkettä....ni kaikkien ei tartte roudaa samoja...

Back