Kattos, ite isäntäki selvinny kotiatais käydä likipitäen näinTai ainaki jälkikäteen voidaan puhua, että oltais nähty jos ei oltas oltu niin jurrissa![]()
Jätkä oli aika hyvässä hapessa kyllä pe-ma yön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kattos, ite isäntäki selvinny kotiatais käydä likipitäen näinTai ainaki jälkikäteen voidaan puhua, että oltais nähty jos ei oltas oltu niin jurrissa![]()
Mulla on kotona laatikkokaupalla burana-800 pikkupakotuksiin.sitäki mietittii et kyllä keittolevyt varmaa mökeist löytyy...mut ei kattiloita...eihän posarissakaa kattiloita ollu...Se vois kyllä olla aika bueno. Tosin mä luulen että kaikissa mökeissä on ruoantekovehkeet. Liettä jne, mut onhan ne hyvä olla mukana.
Sit tarttee ottaa pyykinpesuainetta niin saa sit pestyy kledjutkii pesukoneessa. Niitäki varmaan löytyy joka paikasta.timpuralla semmonen setti mis kaik![]()
![]()
mä voin esim.ottaa laastareita,sakset,päänsärkylääkettä....ni kaikkien ei tartte roudaa samoja...
joo just selvisin kun matka ei onneks ollu pitkäKattos, ite isäntäki selvinny kotiatais käydä likipitäen näinTai ainaki jälkikäteen voidaan puhua, että oltais nähty jos ei oltas oltu niin jurrissa
! Vieläkö tänä aamulla kädet täris ja liskot lens
?![]()
Jätkä oli aika hyvässä hapessa kyllä pe-ma yön![]()
Nii, ja kai me mennään sinne HD-miehen mainostamalle Hitlerin kesähuvilallekin kun se on siinä matkanvarrella?Zum teufel !
Tour de Nuorgamin ensimmäinen etappi on siis lukkoon lyöty: aamusella heti kun laiva kolahtaa tukosholman rantakivikkoon lähdemme paahtamaan kohti Hynkelin kesämöksää. Perinteiseen tapaan matkaamme täyskaasulla rajoittimet paukkuen ja kusematta perille...
![]()
No joo, hyvä että on majapaikka tiedossa.![]()
Tiedetään ainakin missä meidän pitäis olla illalla![]()
hyvä hyväEli peten paikka on täytetty Timpuran seuralaisen toimesta! Saadaan naisenergiaa lisää reissuun!![]()