joo maksettu on...kiva ku hoidit varauksenSaikos kaikki asianomaiset mun e-mailin?
Matti,piipu ja timberline on ainakin saanut, mites muut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo maksettu on...kiva ku hoidit varauksenSaikos kaikki asianomaiset mun e-mailin?
Matti,piipu ja timberline on ainakin saanut, mites muut?
Pitääpä käydä ostamassa! Kiitos vinkistä pete!Uusimmassa Bikessa juttua Norjasta (vaikka aika hyvin Norja on tullut ketjussa keskusteltua).
mulle tulee bike....Pitääpä käydä ostamassa! Kiitos vinkistä pete!Uusimmassa Bikessa juttua Norjasta (vaikka aika hyvin Norja on tullut ketjussa keskusteltua).
Piipanderia polttelee ... ihan täpinöissään ...... siin on valittu 10 parasta mutkatietä (+luonto+nähtävyydet mukaanlukien) norjasta...
no vähänPiipanderia polttelee ... ihan täpinöissään ...... siin on valittu 10 parasta mutkatietä (+luonto+nähtävyydet mukaanlukien) norjasta...rock ..![]()
Veneen alle ... hyvä viikinkimeininki .. ja evääksi turskaa ..Toivottavasti majoitusta piisaa meille ettei tarvitse taivasalla nukkua..![]()
![]()
tervetuloa joukkoon mielipuoliseenTäähän on kuin seuranhakua senssipalstalla, pääsisinköhän mä tuohon Timberlinen paikalle?![]()
Juu .. munkin puolesta juu .. vaikka ei multa kysytäkkään ..tervetuloa joukkoon mielipuoliseenTäähän on kuin seuranhakua senssipalstalla, pääsisinköhän mä tuohon Timberlinen paikalle?![]()
![]()
![]()
Sulle alkaa matkakuume hiipiä ...Vielä reilut pari kuukautta, niin sit mennään!