Leirintäalueen info/respa/kioskista pitää kysyä. Tein alustavaa kyselyä vapaana olevista mökeistä ja huoneista, tilaa oli kaikissa kolmessa leirintäalueessa. Tämä siis tuolla lofoottien suunnalla.
Mun mielestä myös noita yksityisten "Hytte" (mökki) kylttejä on kyllä riittämiin vähän väliä teiden varsilla,eli yksityiset myös vuokraavat innolla omia mökkejään. Ne on ollu mun lemppari majoituksia. Ei tarte ku hurauttaa talon pihaan, niin siellä kyl tietävät sun olevat mökkiä/yösijaa vailla. Ei ole kielimuuria siinä vaiheessa
. Ja kas ei mee ku punanen sekuntti ku jo joku mummeli kiitää sua kohti posmittaen kiivaasti olevansa paikkakunnan kuuluisin ja pidetyin yksityismajoittaja.
Mun mielestä myös noita yksityisten "Hytte" (mökki) kylttejä on kyllä riittämiin vähän väliä teiden varsilla,eli yksityiset myös vuokraavat innolla omia mökkejään. Ne on ollu mun lemppari majoituksia. Ei tarte ku hurauttaa talon pihaan, niin siellä kyl tietävät sun olevat mökkiä/yösijaa vailla. Ei ole kielimuuria siinä vaiheessa