• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nordean vakuutukset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riekha01
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitetaan tänne nyt nämä omatkin,

omaan pyörään tarjosi IF 2050e / vuosi, Pohjolassa 679€

Eroako?

...ei suinkaan..
mad.gif

Pohjola jossa vakuutukset oli vielä viikko sitten kustansi 620e/vuosi ja Pohjantähti kustansi 570e/vuosi.

Pyörä 1150GS puimuri ja prosentit 45%/70%
Kyseessä liikenne + kasko jatkuvana ympäri vuoden.

Huom! pohjantähti ei anna mopo-vakuutusta vain jos on kotivakuutuskin heillä. Tällä sinänsä ei väliä kun jokainen vakuutus oli heillä halvempi kuin pohjolassa tai IFssä.

Se sitten nordean halvoista vakuutuksista ensin tehtiin hienot vakuutus ehdotukset ja sitten ku ne oli hyväksytty .....niin tänään tuli sit vakuutuskirjat ja alimmaisena asiakastiedote jossa kerrotaan että hinnat nousevat 1.4.2009 alkaen seuraavasti henkilöautot- liikenne +8% kasko +12%
moottoripyörät- liikenne +13% kaskot +13% ei enään yhtään halvat saa....tana mitä kusetusta  
kaboom.gif

ja lisäksi hirveä lista uudistuneista vakuutusehdoista....

^Niin nousee joo. Eli se vakuutus on otettava TÄNÄÄN, niin pääseempi vielä sillä halvemmalla summalla.
Ite oottelen vakuutussedän soittoa, ja menee vaihtoon.

Hinnat nousevat 1.4 alkaen ~10% kuulemma. (No joo, olithan sä noi jo luetellut.)
Ite kun maksan kerralla pois taas koko köntän, saapi noilla vanhoilla hinnoilla.

Kattokaapa Nordeasta vakuutuksen ottaneet mitä on käynyt teidän liikennevakuutuksen bonuskertymälle. Olin lentää perseelleni kun vakuutuskirjat tuli kotiin ja bonukset oli tippunut 10% "erilaisen vahinkohistorian tulkinnan" tms. perusteella. Siis vahinkoja ei ole sattunut, Nordeassa laskevat takautuvasti bonuskertymää omalla systeemillään ts. muissa yhtiöissä kerätyt bonukset näyttäisivät putoavan. Katsotaan, miten tossa käy, en niele purematta. Tunnen tulleeni johdetuksi harhaan.

Kyllä 10R -05 vakuutukset pysyvät pohjolassa, laskuri ainakin antaa "huottavasti" kovemman hinnan kuin mitä tällä hetkellä on pohjolassa.

Kyllä 10R -05 vakuutukset pysyvät pohjolassa, laskuri ainakin antaa "huottavasti" kovemman hinnan kuin mitä tällä hetkellä on pohjolassa.
Jos oisit katsonut päivää aiemmin, ne ois ollut noin 10% vähemmän, kuin mitä ne on nyt 1.4 alkaen ollut.
smile_org.gif

Toi bonarihomma.. Voi kökkö!
crazy.gif
No toivotaanpa, että menee niinku pitäis, muuten mä älähdän kyllä!!!

Kilpailutin myös vakuutusyhtiöt, koska omat ( IF:ssä olevat ) vakuutukset tuntuivat kalliilta, mutta kilpailutuksen jälkeen saavat näillä näkymin myös pysyä IF:ssä.

Liikennevakuutuksen bonukset 35%
Kaskon bonukset 70%

Tässäpä tarjoukset yhtiöittäin ( liikenne+täyskasko ):

Pohjantähti: 465€ + 441€ = 906€ / vuosi

Nordea: 499€ + 477€ = 978€ / vuosi

Aktia: 308€ + 707€ = 1015€ / vuosi

IF: 377€ + 319€ = 696€ / vuosi

Nuo hinnat siis ympärivuotiselle vakuutukselle.

Näkyy siis olevan hajontaa, eikä se IF aina olekaan kallein.  
lookaround_orig.gif

Ja tänään päättyi lyhyt, mutta tapahtumarikas asiakassuhteeni Nordeassa. Taas ollaan Tapiolan riveissä. Syynä tuo edellämainittu bonushässäkkä. Pieni ihminen ei voi muuta kuin äänestää jaloillaan.

turvassa halvin motolle mun kohdalla. autovakuutuksia en lähtisi ottamaan ko virmasta enkä muitakaan. perusteluina se että mitään ei saada aikaiseksi eikä lähetetä laskuja niinkuin on sovittu. kun itse soittaa missä laskut viipyy niin menee monta päivää ennenkuin asiat selviää jos selviää
biggrin.gif
eli vaihdan

edit. tämä koski lähivakuutusta minun kohdaltani.

Nää on erittäin tärkeitä signaaleja joista täällä viestitellään, ja oon aika varma että rakkaat vakuutusyhtiötkin on heränny seuraamaan tarkemmin näitä hintoja jos on yhtään halua olla mukana tääs busineksessa ?
Joka tapauksessa oma koemus on et maastoajoneuvovakutukset on hinnoiteltu oikealle tasolle IFssä , mut sitten liikennevakuutkusessa on ollut liikaa "löysää".
Mulla itsellä ja pojalla on nyt pärrät Veritas - Aktiassa, joka on tosiedullinen..

Tilanne ainakin viiime vuonna.
Mites nyt ?
buttrock.gif

Nää on erittäin tärkeitä signaaleja joista täällä viestitellään, ja oon aika varma että rakkaat vakuutusyhtiötkin on heränny seuraamaan tarkemmin näitä hintoja jos on yhtään halua olla mukana tääs busineksessa ?
Joka tapauksessa oma koemus on et maastoajoneuvovakutukset on hinnoiteltu oikealle tasolle IFssä , mut sitten liikennevakuutkusessa on ollut liikaa "löysää".
Mulla itsellä ja pojalla on nyt pärrät Veritas - Aktiassa, joka on tosiedullinen..

Tilanne ainakin viiime vuonna.
Mites nyt ?
buttrock.gif
niin luulisi, mutta enpä taida uskoa siihen. tarjousta pyysin kerran täällä pyörivältä henkilöltä mutta vastausta en saanut. no eny way
biggrin.gif

Hei, mikäs nyt on.

Tuli uudet vakuutus kirjaset, Nordea nosti liikennevakuutuksen perusmaksua n.100e ja kaskon perusmaksua melkein 200e

Eli näin ollen vaikka liikennevakuutuksen bonarit nousivat 5% niin silti jää 80e enemmän maksettavaa... eli 1105e

Maaliskuussa otetun tarjouksen(muistin silloin boonukset väärin) mukaan pitäs olla näillä nykyisillä bonareilla, vanhalla hinnalla olla 960e
mad.gif

Voiko yhtiötä vaihtaa vaikka viikonvälein vai onko siinä mitään rajoitusta?
smile_org.gif

803 € vuodessa täyskasko ja liikennevakuutus Nordeasta uuden asiakkaan bonuksilla H-D Fat Bobin mallia 2009.

Kattokaapa Nordeasta vakuutuksen ottaneet mitä on käynyt teidän liikennevakuutuksen bonuskertymälle. Olin lentää perseelleni kun vakuutuskirjat tuli kotiin ja bonukset oli tippunut 10% "erilaisen vahinkohistorian tulkinnan" tms. perusteella.
Jebujee. Mopon kanssa meni niin kuin piti. Auton kanssa bonarit 30% --> 25%.
mad.gif

Ei oo eroo vuodessa ku ~25€, mut nyppii tuo silti. Ei tajua mistä tuo johtuu!!!
Pitää himassa tutkiskella noita vakuutuskirjoja ja silleen. En ois huomannu ees muuten, mutta palautukset Pohjolasta oli ~50€ pienemmät, kuin Nordeaan maksettu lasku! Ja sen piti mennä ihan toiseen suuntaan kaikkineen ~75€!

Back