Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin sen täytyy ollaVai olisiko kuitekin niin, että etelän miehet osaa ajaa, mutta maalaiset jotka on muuttanut kaupunkiin eivät osaa ajaa kaupungissatässä tullaan tähän että etelän miehet ei osaa ajaa...näkeehän sen talvellakin kun pikkusen tulee lunta....![]()
![]()
Taitaa nää vakuutuksen hinnottelut kertoa totuuden![]()
![]()
![]()
Jos oisit katsonut päivää aiemmin, ne ois ollut noin 10% vähemmän, kuin mitä ne on nyt 1.4 alkaen ollut.Kyllä 10R -05 vakuutukset pysyvät pohjolassa, laskuri ainakin antaa "huottavasti" kovemman hinnan kuin mitä tällä hetkellä on pohjolassa.
Kyllähän ne liikenteen bonukset taitaa tippua, jos ei jo hetken ole ollut 70%...Toi bonarihomma.. Voi kökkö!No toivotaanpa, että menee niinku pitäis, muuten mä älähdän kyllä!!!![]()
niin luulisi, mutta enpä taida uskoa siihen. tarjousta pyysin kerran täällä pyörivältä henkilöltä mutta vastausta en saanut. no eny wayNää on erittäin tärkeitä signaaleja joista täällä viestitellään, ja oon aika varma että rakkaat vakuutusyhtiötkin on heränny seuraamaan tarkemmin näitä hintoja jos on yhtään halua olla mukana tääs busineksessa ?
Joka tapauksessa oma koemus on et maastoajoneuvovakutukset on hinnoiteltu oikealle tasolle IFssä , mut sitten liikennevakuutkusessa on ollut liikaa "löysää".
Mulla itsellä ja pojalla on nyt pärrät Veritas - Aktiassa, joka on tosiedullinen..
Tilanne ainakin viiime vuonna.
Mites nyt ?![]()
Aika hyvä. -99 600 hornetti ja nordeasta pelkkä liikennevakuutus 15% bonareilla803 € vuodessa täyskasko ja liikennevakuutus Nordeasta uuden asiakkaan bonuksilla H-D Fat Bobin mallia 2009.
Jebujee. Mopon kanssa meni niin kuin piti. Auton kanssa bonarit 30% --> 25%.Kattokaapa Nordeasta vakuutuksen ottaneet mitä on käynyt teidän liikennevakuutuksen bonuskertymälle. Olin lentää perseelleni kun vakuutuskirjat tuli kotiin ja bonukset oli tippunut 10% "erilaisen vahinkohistorian tulkinnan" tms. perusteella.