Jep jep!JepTaajamat rikesakkorajoin. Vähäliikenteiset, hyvillä näkyvyyksillä ja tieosuuksilla vaikka triplat.
..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep jep!JepTaajamat rikesakkorajoin. Vähäliikenteiset, hyvillä näkyvyyksillä ja tieosuuksilla vaikka triplat.
..![]()
Niinkö? Minusta tämä on paremminkin 1X2-äänestysJaahas, taas näitä tyypillisiä yksioikoisia I/O -äänestyksiä...
Ai jaa mä kun olen huomannut että,kun ajaa letkan perillä saa tykittää koko aika että pysyy letka ees vähän kasassa?Itse pyrin aina ajamaan mahdollisimman viimeisenä letkoissa, kun kunnon teamin nopeimmat kuitenkin odottavat risteyksissä minua. Saan ajaa kaikessa rauhassa eikä ole minnekään kiirettä, näkee maisemiakin ja maaseudun rakennuskulttuuria ja pihapiirejä, uusia ennen näkemättömiä paikkoja. Ehtii lehmiäkin moikkaamaan. Ja kaikki sen tietää, että mun pärrällä pääsee lujaakin, jos on TARVE. Mulla nähkääs onkin maailiman parhain pyörä. Sillä kuitenkin saa ajaa nopeusrajoitusten mukaan, jos kerta haluaa. Tai...jos ei osaa ajaa lujaa mutkilla..![]()
Juuri näin. Kukin ajaa kuten haluaa, mä turhankin usein näin...Taajamat rikesakkorajoin. Vähäliikenteiset, hyvillä näkyvyyksillä ja tieosuuksilla vaikka triplat.![]()
Säännöt kandeis sopia ennen lähtöä. Ja hitaimmatkin pitäis huomioida - mikä ryhmäajo se muuten on?Letka-ajo on enemmän sellaista kruisailua rauhallisella nopeudella; sosiaalista moottoripyöräilyä. Jos ei hermot sellaista kestä, ei kannata mukaan lähteä. Selkeät säännöt ja kunnon turvavälit ovat tarpeen vauhdista riippumatta.
nii miekii... paitti riplat 70Km/h ... muuten ihan tuplana vaanJuuri näin. Kukin ajaa kuten haluaa, mä turhankin usein näin...Taajamat rikesakkorajoin. Vähäliikenteiset, hyvillä näkyvyyksillä ja tieosuuksilla vaikka triplat.![]()
![]()
Rock.Minun mielestäni yhteisajoissa täytyy huomioda muutkin ajajat ja se tapahtuu mm. nopeusrajoituksia noudattamalla.
Asiaa !!Ryhmässä ajetaan AINA hitaimman ehdoilla.
Jos tämä ei miellytä, ajele yksin.
Se nyt näin vain on.