• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nopein vauhti prätkällä minkä olet päästellyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hyenna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saksalaisella modarilla 195 km/h tällä: http://kuvablogi.com/nayta/187005/  
sport05.gif
No just  
biggrin.gif
Joutuko käyttämään käsirautoja, että pysy stongassa?
Heh, no hitto ei sinne päinkään - tärinät hävis jo 120:ssa
tounge.gif
Ja sehän oli raaseri ja kyykkypyörä - huomaa rearsetit ja drag-bar. Ei mikään normi-HD
wink.gif

biggrin.gif

biggrin.gif
. Aina kun sopiva suora niin täysillä ,sen mitä 10r kulkee .nykysin kaipais kyllä jo vähän lisää nopeutta
cool.gif
.Tai enimmäkseen kiihtyvyyttä.

No Joo
Huimin nopeus jonka mä muistan on vuodelta -78. Meil oli kundien kanssa kimpassa vanha Neukkulainen IC, pysy kasassa rautalangalla, lätkä erkalla ja ruosteella. Tää neukkulainen valuraudan sinfonia painaa jotain 300 kiloo. Kato ku järki loppuu niin pannaan lisää rautaa.
No joo mä ajoin poliisien norsukeula transiittia karkuun tai mä luulen että niillä oli mulle jotain asiaa kun se pyörä ei ollut kilvissä, vakuutuksissa eikä ollut kypärääkään. Hiekkatietä noin 105 kilsaa tunnissa (alamäki) ja siitä pyörästä rupes irtoamaan kaikkia osia jotkut ihan tarpeellisiakin. No juttu päättyi siihen että se maija veti ojaan ja mä pysähdyin nauramaan jolloin tää luotettava toverien valmiste leikkas kiinni ja sitten juostiin ja lujaa, tosi lujaa.
Eli kovia nopeuksia

Mittarissa oli lukemat 283Km/h ja todellinen nopeus tutkan mukaan 260Km/h. Elikkäs vastaus on 260Km/h. Aika paljon heittää noissa nopeuksissa nuo mittarilukemat.

234km/h tutkaan, mittari näyttikin sitten muistaakseni reilusti enempi. Tämä vakiokuntoisella 600 cebarilla.

Kauan sitten 280km/h mittarilukema gsx1100r:llä. Todellinen nopeus varmaan muutamakymppi vähemmän. Vielä ois ollu vähän varaa, mutta rupesi pelottaa jos vaikka pupu ryntää alle.
Kerran on pupu ja kerran kissa juossu alle. Pupusta selvis säikähdyksellä ja kissasta tuli rahalla ja mahtavilla asfaltti-ihottumilla jotka näkyy vieläkin polvissa vaikka siitä on noin 20v aikaa. (piikillä)

Munki oli pakko kokkeilla et mitä mun ex Kawasaki Ninja ZX-12R kulkee
smile_org.gif
sain mä siihen 320km/h nopeutta mutta suora loppui kesken niin et kyl se varmaan viel tostakin olis vähäsen kovempaa menny
smile_org.gif
buttrock.gif

Tuliko monta päiväsakkoa? Kortti poissa kuinka kauan? Ehdotonta?  
tounge.gif
Noita huippuvetoja pääsee kyllä ihan laillisestikin ajamaan... Olikohan 20€ ja kolme vetoo kerkesin sinä päivänä suorittaa, joskus kerkee enempikin jos tahtoo.
Ja mikä näissä on se kluu?  
nixweiss.gif
Hengissä pysyminen?
Käy kokeilemassa niin tiedät
biggrin.gif

Back