Loosah sanoi:
https://we.tl/t-voWvVczEXw
Tästä olis kiva kuulla armottomia kommentteja muilta kuskeilta. Olen pahoillani, etten keksi muuta tapaa, ku toi wetransfer-lataus. Kierros päivän Kallio-Racingin päiviltä.
Edit: Ei siis mun kierros, vaan pojan
Sanattomaksi vetää! Hyvin skidi vetää. Parissa mutkassa hiukan avaus aikaisessa ehkä, ja pari mutkaa meni apex vähä pitkäksi mutta helvetin hyvän näköistä suorittamista!
Propsit isälle että oot investoinu skidin ajamiseen näin paljon! Alkaa kantaa hedelmää!
Oma analyysi:
T1: Ehkä hiukan aikaisin avas ni ei päässy avaamaan kunnolla ku valui ulkoreunaan.
T2: Avas jälleen hiukan aikasin ni jarru T3:een alkoi ulkoreunaa kohti ja apexi jäi ottamatta kii. Samoin T3 avaus oli hiukan aikainen.
T4: Meni mun silmiin aika pirun nätisti.
T5: Pikkasen ku ois malttanu vielä oottaa avausta ni ois päässy tohon sisäkanttiin kii lopussa ni ois päässy vetää nupit kaakkoon paremmin.
T6: Pikkasen rajummin ois ohjannu pyörän aiemmin sinne oikeaan reunaan ni ois saanu vähä paremman entryn, mutta ei huono nytkään.
T7: Vähän turhan aikasin meni sisään, ja liian aikaisin aukes myös kaasu. Näin ollen T8 jarru menee pieleen ku ollaan menossa vasenta reunaa kohti ku pitäis jo jarruttaa kohti oikeata reunaa apexia.
T8: Linja overall aika hyvä, pikkasen sisempää ois vielä saanu ottaa sen oikean kanttarin mäen päällä.
T9: Hyvin.
T10: Oikein mallikelpoisesti.
Tosta pienillä korjauksilla tulee 1:20 mun silmissä.