Kyllä toi shifteri muutti oman ajon radalla täysin. Monessa kohdassa tulee ladottua isompaa kuin ennen, koska se on niin vaivatonta. myös kytkinkäsi kiittää, kun sitä kytkimen vetelyä omalla kohdalla tulee puolet vähemmän. Veikkaan, että voi olla loodalle jopa parempi, ku nopeasti ylös lipsautettu kytkimen nosto jossain nopeissa vaihtotapahtumissa. Sen kanssa eii voimalinja ehdi päästä vapaaksi ja sitten ei tuu sitä uudelleen alkaneen vedon shokkia sinne.
Mä en itse ehkä ymmärrä, mikä sen säätämisessä olis niin hankalaa, ainakin oman shifterin herkkyysasetukset oli out of box aika lailla kohdallaan ja katkoa säädin varoiksi vähän pidemmäksi. Taitaa olla nyt 70ms. Mä ottaisin ehdottomasti semmosen version, missä se shifteri on siirtäjätangossa tai sitten se on jotenkin muuten toteutettu ihan kytkimellä. Eii tuu häiriöitä tai tarvetta säädellä sitä systeemiä. Jos katkaisija on ehjä, se toimii. Joku semmonen pultin alle tuleva vääntöä aistiva systeemi voi olla aika häiriöherkkä.
Merkeistä en osaa sanoa mitään, oma on Annitori merkkinen ja on toiminut hyvin. sitä en sitte osaa sanoa, paljonko tommosta tarvii kadulla. Kyllä mä sitä käyttelen, oon laittanut sen päälle 3000r ylöspäin. Aina hymyilyttää, kun sillä latoo pykäliä, mut on se kokolaila tarpeeton kadulle. Ehkä.