Mut rekka on sika hieno kun keula koristeena uus kikseri.oon huomannu että ihan joka pyörä näyttää tasapuolisen nololta rekan keulakoristeena
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mut rekka on sika hieno kun keula koristeena uus kikseri.oon huomannu että ihan joka pyörä näyttää tasapuolisen nololta rekan keulakoristeena
on toki, ei mikään tusinakustomi vaan laatupyöräMut rekka on sika hieno kun keula koristeena uus kikseri.oon huomannu että ihan joka pyörä näyttää tasapuolisen nololta rekan keulakoristeena![]()
Hei kuka pitää vakio putket kiinni tollaissa pyörissä??Uusi Gsx-r on kyllä melkoisen hirveä härpäke. Eihän kukaan laita kilopyörään sulon kokosia pönttöjä KAKSIN kappalein kiinni..
Tosin Ducatin 916 on kanssa sellainen mikä ei mun silmää miellytä. Näyttää, kun olisi vesijohtoputkesta laitettu runko kasaan..
H-D:t melkein kaikki...
Goldwingehdottomasti..![]()
Tuleepas näitä paljon, jos oikein rupeaa miettimään.
Mutta sitten toinen kysymys, jos joku haluaa tietää toisen ihmisen mielipiteitä pyöristä niin miksi pitää tulla itkemään tähän ketjuun toisen uteliaisuudesta? Ei tätä pakko ole lukea ja nähtävästi tarvetta on ollut tällaiselle topicille, kun vastauksia on yhden päivän aikana tullut jo melkoisen monta.
Mun mielestä se on aika miehekästä..oon huomannu että ihan joka pyörä näyttää tasapuolisen nololta rekan keulakoristeena
Kaikkein noloimpana pidän ihmisiä, jotka ovat niin ehdottoman varmoja mielipiteissään ja tietävät mielestään kaiken.Voi ei, nyt niitä karavaanareita löytyy jo moottoripyöräpalstoilta![]()
Karavaanari on kaikkien kaveri
Mä luulen, että mä ymmärrän jo nyt, että sellaista kotteroa pitää kutsua joksikin muuksi kuin moottoripyöräksi, jos sitä ei pysty liikuttamaan.sanoi:Vasta kun olet koettanut peruuttaa 400-kiloista moottoripyörää pientäkin ylämäkeä, tiedät mihin sitä peruutusavustinta tarvitaan.![]()
Ugh, intiaanipäällikkö karavaanari on saanut näyn, tän mä ostan seuraavaksi!
Olisko tossa tarkoitettu tällaista wannabe ratakuskia, ollaan kovaa vetomiestä mutta ei pystytä kuluttamaan radallakaan renkaita reunoille saakka. Puheet isommat kuin teot...Mikä on wannabe kyykky?Wannabe kyykky jossa on sliparit, minivilkut ja kaikkea muita heebeleitä. Ja sitten takarenkaasta näkee että on ajeltu pääasiassa suoraan eli valujäljet renkaassa molemmin puolin 4 cm leveydeltä näkyy
No kustomit on laidan pitäen noloja, minun mielestäni. Joku on toista mieltä, tietäen kuitenkin sisimmässään olevansa väärässä.Japanilainen kustomi josta on revitty tarrat pois![]()
erittäin hyvin sanottutää topikki on kyllä jo nolouden ja säälittävyyden suurin huipentuma moneen vuoteen. on tullut huomattua isohko inflaatio motoristien kesken. muistan vielä ajan kun motoristit tervehti toisiaan tyylistä ja pyörän merkistä huolimatta, ja tätä keskustelua lukiessani en yhtään enää ihmettele miksi tienpäällä ei enää moikata ja kokoontumispaikoissa vittuillaan halveksivasti erilaisille tyypeille pyörineen.
onneksi on vielä sellaistakin vanhan koulun meininkiä että kuskin asenne se ratkaisee sopiiko porukkaan eikä pyörä.
ei hymiön hymiötä, kunnei hymyilytä.
+ 1 ....erittäin hyvin sanottutää topikki on kyllä jo nolouden ja säälittävyyden suurin huipentuma moneen vuoteen. on tullut huomattua isohko inflaatio motoristien kesken. muistan vielä ajan kun motoristit tervehti toisiaan tyylistä ja pyörän merkistä huolimatta, ja tätä keskustelua lukiessani en yhtään enää ihmettele miksi tienpäällä ei enää moikata ja kokoontumispaikoissa vittuillaan halveksivasti erilaisille tyypeille pyörineen.
onneksi on vielä sellaistakin vanhan koulun meininkiä että kuskin asenne se ratkaisee sopiiko porukkaan eikä pyörä.
ei hymiön hymiötä, kunnei hymyilytä., täytyy myöntää että ole samaa mieltä![]()
Oman asenteeni, tai asennevammani takia ajelenkin itekseen, enkä porukoissa.onneksi on vielä sellaistakin vanhan koulun meininkiä että kuskin asenne se ratkaisee sopiiko porukkaan eikä pyörä.
ei hymiön hymiötä, kunnei hymyilytä.