• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Noloin pyörä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 10100
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
oon huomannu että ihan joka pyörä näyttää tasapuolisen nololta rekan keulakoristeena
Mut rekka on sika hieno kun keula koristeena uus kikseri.
cool.gif

Uusi Gsx-r on kyllä melkoisen hirveä härpäke. Eihän kukaan laita kilopyörään sulon kokosia pönttöjä KAKSIN kappalein kiinni..

Tosin Ducatin 916 on kanssa sellainen mikä ei mun silmää miellytä. Näyttää, kun olisi vesijohtoputkesta laitettu runko kasaan..

H-D:t melkein kaikki...

Goldwing  
biggrin.gif
ehdottomasti..

Tuleepas näitä paljon, jos oikein rupeaa miettimään.

Mutta sitten toinen kysymys, jos joku haluaa tietää toisen ihmisen mielipiteitä pyöristä niin miksi pitää tulla itkemään tähän ketjuun toisen uteliaisuudesta? Ei tätä pakko ole lukea ja nähtävästi tarvetta on ollut tällaiselle topicille, kun vastauksia on yhden päivän aikana tullut jo melkoisen monta.
Hei kuka pitää vakio putket kiinni tollaissa pyörissä??
cool.gif

Voi ei, nyt niitä karavaanareita löytyy jo moottoripyöräpalstoilta
sad_orig.gif

Karavaanari on kaikkien kaveri
sanoi:
Vasta kun olet koettanut peruuttaa 400-kiloista moottoripyörää pientäkin ylämäkeä, tiedät mihin sitä peruutusavustinta tarvitaan.
Mä luulen, että mä ymmärrän jo nyt, että sellaista kotteroa pitää kutsua joksikin muuksi kuin moottoripyöräksi, jos sitä ei pysty liikuttamaan.
pftroest.gif

Ugh, intiaanipäällikkö karavaanari on saanut näyn, tän mä ostan seuraavaksi!
Kaikkein noloimpana pidän ihmisiä, jotka ovat niin ehdottoman varmoja mielipiteissään ja tietävät mielestään kaiken.

Wannabe kyykky jossa on sliparit, minivilkut ja kaikkea muita heebeleitä. Ja sitten takarenkaasta näkee että on ajeltu pääasiassa suoraan eli valujäljet renkaassa molemmin puolin 4 cm leveydeltä näkyy
Mikä on wannabe kyykky?
Olisko tossa tarkoitettu tällaista wannabe ratakuskia, ollaan kovaa vetomiestä mutta ei pystytä kuluttamaan radallakaan renkaita reunoille saakka. Puheet isommat kuin teot...

Nolouden huippu muuten tuossa ylläkuvatussa sporttipyörässä olisi ratakuskilta ostetut valmiiksi kulutetut kisakumit
biggrin.gif

tää topikki on kyllä jo nolouden ja säälittävyyden suurin huipentuma moneen vuoteen. on tullut huomattua isohko inflaatio motoristien kesken. muistan vielä ajan kun motoristit tervehti toisiaan tyylistä ja pyörän merkistä huolimatta, ja tätä keskustelua lukiessani en yhtään enää ihmettele miksi tienpäällä ei enää moikata ja kokoontumispaikoissa vittuillaan halveksivasti erilaisille tyypeille pyörineen.

onneksi on vielä sellaistakin vanhan koulun meininkiä että kuskin asenne se ratkaisee sopiiko porukkaan eikä pyörä.

ei hymiön hymiötä, kunnei hymyilytä.

tää topikki on kyllä jo nolouden ja säälittävyyden suurin huipentuma moneen vuoteen. on tullut huomattua isohko inflaatio motoristien kesken. muistan vielä ajan kun motoristit tervehti toisiaan tyylistä ja pyörän merkistä huolimatta, ja tätä keskustelua lukiessani en yhtään enää ihmettele miksi tienpäällä ei enää moikata ja kokoontumispaikoissa vittuillaan halveksivasti erilaisille tyypeille pyörineen.  

onneksi on vielä sellaistakin vanhan koulun meininkiä että kuskin asenne se ratkaisee sopiiko porukkaan eikä pyörä.

erittäin hyvin sanottu
bowdown.gif
, täytyy myöntää että ole samaa mieltä

erittäin hyvin sanottu
bowdown.gif
, täytyy myöntää että ole samaa mieltä
+ 1 ....
.. Ei ole noloja pyöriä .... Ainoastaan noloja asenteita ...

Huono topiikki kaikin puolin. Miksi mollata muita, ei ymmärrä.

Yksinkertaisesti jokainen ajaa millä ajaa, ei saa olla keneltään pois.

Oman asenteeni, tai asennevammani takia ajelenkin itekseen, enkä porukoissa.
Ajelen vanhoilla mopoilla, koska uusia ei ole varaa ostaa, ajokamat ei oo huippukalliita, koneessa käytän välillä delvacia, renkaat ei kulu koskaan rakkuloille reunoja myöten, jalkatapit eivät myöskään iske kipinää, en osaa keulia/muitakaan temppuja, en ole menettänyt korttiani enkä ole saanut hirmuisia sakkojakaan, enkä näin ollen ajele ilman korttiakaan, dynokäyrätkin on puuttuneet joka mopostani jne jne.

Tämä on mun tapani harrastaa. Jonkun mielestä moponi on varmaan ruma ja kuski samoin, sekä lisäksi vielä persaukinen ja tyhmä, mutta se on VAAN mielipide.
Mua ja mun mopoani tai autoani saa aivan vapaasti haukkua ilman, että otan herneitä nenään. Mopo on pelkkä metalli/muovikasa ja jokainen ajelee sellaisella kun haluaa, tai on varaa. Jos toisten mielipide häiritsee suunnattomasti, on itsetuntopuolella pientä vajausta.
Tämäkin lööperi on vaan pelkkä mun mielipide asioista, samoin kun se, että noi kiinalaiset halpismopot on noloja.
Edelleenkin meinaan nostaa lapasta kaikille motoristeille mopon tyyliä katsomatta. Osa vastaa, osa ei, mutta se ei mua haittaa.

Lopuksi vielä yks
biggrin.gif
kun mua hymyilyttää tää ketju ja sen aiheuttamat reaktiot... ja vielä
062802jumpie_prv.gif

Taitavat ennemminkin nolot vehkeet löytyä tuolta karvanoppaosastolta.

Hämymusapalstalla oli ketju jossa jokainen sai kertoa kolme tärkeintä teosta. Sitten aloitettiin toinen jossa kerrottiin yliarvostetuin bändi tai levy. Siinä sitä sitte haukuttiin just ne samat kun toiset oli kehuneet taivaisiin. Kukaan ei kuitenkaan ottanut hernettä nenään.

Motoristilta tuo ei onnistu, koska motoristit on tosikkoja.

Mutta nolointa oli että mä kerran vuokrasin viikonlopuksi 5- satasen Viragon. Pyörä ei siitä välitä pätkääkään, mutta mä häpeän loppuikäni.

Aiheen aloittajan profiilista: Nimi: veijo davidson, Paikkakunta: Veijola.
Eiköhän tuo kerro jo kaiken
033102ass_1_prv.gif

Back