Lähdin Triumph Bonnevillellä kiireessä likkeelle ja ohjauslukko oli jäänyt päälle.
Jarrukahva poikki,jarrupoljin vääntynyt ja peukalo murtunut.
Jarrukahva poikki,jarrupoljin vääntynyt ja peukalo murtunut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vstrom sanoi:Noloin kaatuminen, jonka olen nähnyt ( 14 vuotiaana aloitetun maastoajoharrastuksen jälkeen omia lippoja en muista, niitä on riittävästi) tapahtui erään moottoripyöräliikkkeen edustalla.
Erästä suurta huolellisuutta ja myös sankaruutta edustavan ammattiryhmän edustaja oli tullut moottoripyöräliikkeeseen hakemaan uutta ostamaansa R1:tä.
Pyörää vielä luovutushuollettiin ja uuden pyörän omistaja keskittyi arvostelemaan muiden moottoripyöräliikkeen asiakkaiden pyöriä, ajovarusteita ja ajotapaa. Montaa positiivista asiaa hän ei niistä löytänyt.
Kun muutaman tunnin arvostelujakson jälkeen uusi pyörä oli luovutushuollettu ja kaikki muut asiakkaat ruodittu, sankarimme siirtyi lähes upouusissa myös kilvanajoon todennäköisesti sopivissa ajorytkyissä pyörän päälle ja poistui pyöräliikkeen pihasta kadulle, jossa oli 30 km/h nopeusrajoitus.
Silmänräpäyksen kuluttua kuului ihmeellinen rysähdys. Sankarimme oli syystä tai toisesta painanut etujarrua sen verran voimallisesti, että takapyörä nousi ilmaan ja kuski lensi stongan yli.
Pöllämystynyt kuljettaja sai muutamia naarmuja nahkapukuun ja kypärään, mutta R1 sai katteisiin sen verran kipeätä, että ykkönen meni lunastukseen.
Lunarihetkellä asiakas oli ajanut uudella pyörällä reilut 10 metriä.
Eipä arvostellut enää jälipyykkiä moottoripyöräliikkeessä tehtäessä muiden asiakkaiden tekemisiä tai asioita.
Tää oli hyvävstrom sanoi:Noloin kaatuminen, jonka olen nähnyt...

jlik sanoi:Eikös motoristeja ole kolmea tyyppiä:
1. ne, jotka eivät ole vielä kaatuneet
2. ne, jotka tulevat kaatumaan
3. ne, jotka ovat jo kaatuneet
vstrom sanoi:Noloin kaatuminen, jonka olen nähnyt.
XJ 900 sanoi:Oliko vuosia sitten TuusMotorilla? Muistelen sieltä samantyyppisen tapauksen.