Mie oon kuule jo niin vanha mamma, etten mie enää noin nuorten kanssa mitäänAlitajuntasi vain yritti järjestää poitsuille syyn ottaa kontaktia, mutta varsinainen tajuntasi ei ilmeisesti ollut täysin juonessa mukana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mie oon kuule jo niin vanha mamma, etten mie enää noin nuorten kanssa mitäänAlitajuntasi vain yritti järjestää poitsuille syyn ottaa kontaktia, mutta varsinainen tajuntasi ei ilmeisesti ollut täysin juonessa mukana.
Höpöhöpö. Puumailuhan on vain muotia nykyäänMie oon kuule jo niin vanha mamma, etten mie enää noin nuorten kanssa mitäänAlitajuntasi vain yritti järjestää poitsuille syyn ottaa kontaktia, mutta varsinainen tajuntasi ei ilmeisesti ollut täysin juonessa mukana.![]()
Pakko tähän kommentoida, et joo on liikkeillä varmaan vakuutukset noita varten, mut se omavastuu on aika varmasti tuota 1000 euron luokkaa, kun yrityksestä on kyse...Myöhemmin kaikki ovat mulle sanoneet että liike kusi silmille, heillä kuulemma on vakuutukset tämmöisiä varten. No, itse olin iloinen että maksoin 1000 euron sijasta 100 euroa.
Mieleltäsi ehkä mamma, mutta alitajunnaltasi vielä selvästikin nuori tamma.Mie oon kuule jo niin vanha mamma, etten mie enää noin nuorten kanssa mitään![]()
Just kun luin tän, niin prätkän hälytin alkoi huutamaan.. (omiaan)Mieleltäsi ehkä mamma, mutta alitajunnaltasi vielä selvästikin nuori tamma.Mie oon kuule jo niin vanha mamma, etten mie enää noin nuorten kanssa mitään![]()
Niinhän se.. Mutta kannattaa muistaa, että oppi menee paremmin tuonne osaamishermostoon kun antaa aivoille hiukan hengähdysaikaa muistella ja käsitellä kaikkia tapahtunutta. koita muistella mitä milloinkin tapahtui, ja muistele että mikä juuri siinä tilanteessa oli hyvää. Nyt ainakin jo olet kokenut pyörän kaatumisen ja jonkinlainen muistijälki on siihen johtaneista tapahtumista. Nyt kun mietit ja muistelet tilanteita, niin vastaava ei tule niin yllätyksenä sitten seuraavalla kerralla. Niitä nimittäin jokatapauksessa tulee. Aina joutuu ajamaan hitaasti ja kääntäen. Nuku yön yli, kiusaa oppimiskeskusta taas muistelemalla ja funtsimalla.. Pikkuhiljaa seuraavalla ajotunnilla on jo helpompi olo pyörän päällä. Olet ottanut keskimääräistä tehokkaammin selvää pyörän käyttäytymisestä viemällä pyörää jopa äärirajojen yli niin mutkalla kuin jarrutuksessaMieli kun tekisi nyt heti lähteä harjoittelemaan lisää.
Ja pelottavaa. Siitä saakka, kun arvoin kerran vasemmalle kääntyessä tangenttisuunnan postilaatikon ja liikennemerkin välistä ojanpohjalle, on vasemmalle kääntyvät mutkat hiukan jännittäneet.Vasemmalle kääntäminen on vain niin vaikeaa.
Hmm. Mie olen aina luullut, että ope ajaisi yleensä takana, jotta näkee, mitä tapahtuu, eikä jää risteyksissä väärälle puolelle tms. Takaa katsellessa se pystyy kuitenkin ennakoimaan muutakin liikennettä opetettavan näkökulmasta, mutta peilien kautta sama on vaikeampaa.Autokoululle palatessa liikennevalot oli just vaihtumassa punaiseksi ja ajo-ope ehti niistä edellä. Itse en oikein osannut päättää jarrutanko vai menenkö ja siihen löin sitten hallitsemattoman hätäisen jarrutuksen.
Näin minäkin luulin. Mutta Oulussakin bongasin tässä tälle keväälle yhden kerran ajo-opetusta tossa ajojärjestyksessä. Liekö ajatuksena näyttää oikeita ajolinjoja vai mikä.Hmm. Mie olen aina luullut, että ope ajaisi yleensä takana, jotta näkee, mitä tapahtuu, eikä jää risteyksissä väärälle puolelle tms. Takaa katsellessa se pystyy kuitenkin ennakoimaan muutakin liikennettä opetettavan näkökulmasta, mutta peilien kautta sama on vaikeampaa.
Juu, tarkoitus tosiaan näin ekan kerran liikenteessä oli että ope ajaa malliajon edellä ja näyttää ajolinjat ym.Näin minäkin luulin. Mutta Oulussakin bongasin tässä tälle keväälle yhden kerran ajo-opetusta tossa ajojärjestyksessä. Liekö ajatuksena näyttää oikeita ajolinjoja vai mikä.Hmm. Mie olen aina luullut, että ope ajaisi yleensä takana, jotta näkee, mitä tapahtuu, eikä jää risteyksissä väärälle puolelle tms. Takaa katsellessa se pystyy kuitenkin ennakoimaan muutakin liikennettä opetettavan näkökulmasta, mutta peilien kautta sama on vaikeampaa.
Heh. Tuttua tuokin. Lainafillarilla, en tiennyt, kuinka hyvä etujarru olikaan. Ajaattelin vähän takapyörää ilmassa elvistellä paarin edessä. Noh hipasu jarruun ja kerrasta ympäri. Piti siinä vähän sitten selitellä pokelle, että oikeesti ajokuntoa vielä on, josko sisään pääsis.Pyöräilyvaatteet päällä ja kahvilan portaiden viereen tarkoitus pysäyttää ja vetää jalka irti lukkopolkimista, no eihän se lähtenyt ja kaato jalka polkimessa kiinni ja toinen yläviistoon ilmassa suoraan roskiksen päälle nurin. Eikä hävettänyt yhtään
Huh. En ole opettaja, mutta luulisin, et ekalla kerralla varsinkin olis tarkoituksen mukaista valvoa, ettei tapahdu vaarallisia juttuja. Ajolinjoja voi huudella korvaan tai korjata myöhemmin.Juu, tarkoitus tosiaan näin ekan kerran liikenteessä oli että ope ajaa malliajon edellä ja näyttää ajolinjat ym.
Niitäkään en ole muuten ajatellut koskaan sen kummemmin, oli monia ihan uusia juttujakin![]()