Kaveri päätti pikkutiellä hypätä enskalla vähän nyppylältä, eikä ollut varautunut nypyn takana olevaan kurviin..
Pers edellä ojaan..
Itse olin FJ:llä lähdössä vinoparkista liikenteen sekaan.Ajattelin,että jos ripeästi lähden, niin ehdin ennen seuraavaa autoa...
En vain huomannut takarenkaan alla olevaa lätäkköä muuten kuivalla tiellä.Seuraavaksi kiekkamittari siirtyi kaakko-asentoon ja samalla takarengas tapasi kuivan asfaltin.Hetken harjoiteltuani Teräsmies-asentoa laskeuduin kyljellään liukuvan mopottimen päälle mahalleni...
Materiaaliset vahingot minimaalisia,ruumiilliset hetkellisiä,vi****s pitempi aikaista ja v*****lua paikalle sattuneen tutun suusta saan varmaan kuulla lopun ikääni.
Pers edellä ojaan..
Itse olin FJ:llä lähdössä vinoparkista liikenteen sekaan.Ajattelin,että jos ripeästi lähden, niin ehdin ennen seuraavaa autoa...
En vain huomannut takarenkaan alla olevaa lätäkköä muuten kuivalla tiellä.Seuraavaksi kiekkamittari siirtyi kaakko-asentoon ja samalla takarengas tapasi kuivan asfaltin.Hetken harjoiteltuani Teräsmies-asentoa laskeuduin kyljellään liukuvan mopottimen päälle mahalleni...
Materiaaliset vahingot minimaalisia,ruumiilliset hetkellisiä,vi****s pitempi aikaista ja v*****lua paikalle sattuneen tutun suusta saan varmaan kuulla lopun ikääni.
Nooh karautimme siihen kohtaan mis varmaan koko kylä seiso ja veti bissee,tais olla jotkin kekkerit käynnis.Ei muuta ku hieman painoo taakse ja nykäsyy tangosta ni johan mankin keula pomppas.Ilmeisesti hieman lyhyemmän akselivälin ansiosta ei kerenny kissaa sanoa ku perse jysähti asfalttiin ja uus mopo sinkoili hienosti tietä pitkin kipinöitä syösten...nooh,niiasin taputtavalle yleisölle kohteliaasti ja keräsin tielle jääneet releet takalampusta lähtien ja työntelin mopon kulman taa tarkempia tarkastuksia varten.Vois sanoo et oli nolo ja v****ti...