G
Guest
Guest
Taannoin mopo ikäsenä serkun kanssa ajettiin yhteen risteyksessä. Homma alkoi siitä,kun lähettiin huoltiksen pihalta ns kilpaa ajaa kotiin päin ja siinä serkku sai soliferinsa nopeemmin liikkeelle (tai mikä nyt se sit olikaan..) no kumminki mä lähdin omalla (honda monkey) ratas viritteisellä painaa perään ja siinä lievää alamäkee ajaessa kuikuilin mittaria miten nopeutta kertyy, kohta tuun risteykseen ajaen keski linjaa ja yhtä äkkiä serkku koukkaa oikeasta reunasta ajorataa suoraa mun eteen (aikeena kääntyä vasemmalle).
Noh ei siinä mitään äkkijarrutuksia kerinny tekee vaan ajoin serkkun mopottimen kylkeen. Mä lensin stongan yli asvaltille ja serkku kippas tunturinsa kylelleen. Kumpikin meistä sai vaan henkisiä kolhuja. Mun moposta väänty etupumput ja rengas osittain koneen alle ja serkulta irtos tankki ja penkki törmäyksessä.
Vieläki hymyilyttää se näky, ku serkku luikki bensaa vuotavan tankin perässä.
Siinä risteyksen kupeessa oli grilli missä kavereita oli syömässä.
Jälkeen päin kuulin,et oli meinannu tukehtuu porilaiseen..
Nyt taas ison pyörän kanssa on kerran jäänny levyjarru lukko epähuomiossa paikalleen ja tulos on ollu arvattavissa eli ei pitkälle päässy kun etupyörä luisti alta ja vit... sanoin kuvaamaton.
Tämmösiä tälläkertaa.
Noh ei siinä mitään äkkijarrutuksia kerinny tekee vaan ajoin serkkun mopottimen kylkeen. Mä lensin stongan yli asvaltille ja serkku kippas tunturinsa kylelleen. Kumpikin meistä sai vaan henkisiä kolhuja. Mun moposta väänty etupumput ja rengas osittain koneen alle ja serkulta irtos tankki ja penkki törmäyksessä.
Vieläki hymyilyttää se näky, ku serkku luikki bensaa vuotavan tankin perässä.
Siinä risteyksen kupeessa oli grilli missä kavereita oli syömässä.
Jälkeen päin kuulin,et oli meinannu tukehtuu porilaiseen..
Nyt taas ison pyörän kanssa on kerran jäänny levyjarru lukko epähuomiossa paikalleen ja tulos on ollu arvattavissa eli ei pitkälle päässy kun etupyörä luisti alta ja vit... sanoin kuvaamaton.
Tämmösiä tälläkertaa.