Löytyhä se keuliva mersukiNäin! Kulma ei oo iso, mutta eiks eturenkaat ole ilmassa?vai miten mesellä keulitaan?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyhä se keuliva mersukiNäin! Kulma ei oo iso, mutta eiks eturenkaat ole ilmassa?vai miten mesellä keulitaan?![]()
Aatteleppa omalle kohalles, jos tommoinen menis keula pystyssä sun ohi ja kuorma hajois. Siinä sitä tarvittais vetomiestä, joka noi halot väistelis.Näin! Kulma ei oo iso, mutta eiks eturenkaat ole ilmassa?vai miten mesellä keulitaan?![]()
Joo, sun pyörässä on ehdottomasti jotain vikaa. Ilmeisesti R6R ei vaan yksinkertaisesti nosta nokkaa.Tiekkö pikku-Jarkko, mun Ärrä ei keuli..vieläkään..![]()
No ei nosta ei! Vaikka oonhan mä treenannut..Joo, sun pyörässä on ehdottomasti jotain vikaa. Ilmeisesti R6R ei vaan yksinkertaisesti nosta nokkaa.Tiekkö pikku-Jarkko, mun Ärrä ei keuli..vieläkään..![]()
![]()
En ollut. Tuusulantietä ajoin Järvenpäähän päin.olitko Jarkko Lohjan suunnalla ajelemassa kun ko. tapaus sattui..... Itse olen huomannut tällaisen toiminnan yleiseksi teini-kotilokuskien joukossa Nummela-Lohja alueella....
POIKA! Nyt kyllä provoat pahemman kerran kautta!!! Samperi!miellyttävää tekemistä tiedossa (ei seksiä vaan jotain mikä on insiröörin mielestä vieläkin miellyttävämpää)
Oliko tää nyt sitä karmaa? Huonoa sellaista.Ai niin. Paha sai palkkansa. Sain tänään sakot. En tähän aiheeseen liittyen, mutta nokan nostamisesta kuitenkin.
Satuks tää sillon illalla kun lähdit meiltä ?sanoi:En ollut. Tuusulantietä ajoin Järvenpäähän päin.
Anna kun arvaan öööö se on varmaan öööö toi lentävä tikru, joo se sen täytyy olla LENTÄVÄ TIKRU.sanoi:miellyttävää tekemistä tiedossa (ei seksiä vaan jotain mikä on insiröörin mielestä vieläkin miellyttävämpää)
Aika nopeat reaktiot saa olla jos kyseisestä tilanteesta pystyy jarruttamaan ja/tai väistämään.Sitten iski kiusaus ja tuuppasin itseni vuorostaan parin metrin päähän hemmon takapuskurista. Siinä sitten ajelin täydessa jarrutusvalmiudessa ja valmiina väistämään, jos kaveri saisi ajatuksen vetää äkillisesti liinat kiinni.
Joo, just silloin. Tilanne alko siinä Keravan risteyksessä missä on uudet liikennevalot.Satuks tää sillon illalla kun lähdit meiltäsanoi:En ollut. Tuusulantietä ajoin Järvenpäähän päin.
sanoi:miellyttävää tekemistä tiedossa (ei seksiä vaan jotain mikä on insiröörin mielestä vieläkin miellyttävämpää)
sanoi:Anna kun arvaan öööö se on varmaan öööö toi lentävä tikru, joo se sen täytyy olla LENTÄVÄ TIKRU.
Joo, tää oli sitä karmaa, nimenomaan. tai oikeestaan ei. Tää oli kosmisen rahatalouden henkilökohtainen takaisinkytkentä. Aina kun mä saan ylimäärästä rahaa säästöön, tulee juuri ko. säästösumman suuruinen ylimääräinen menoerä kuin taikaiskusta.