• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

No nyt mäki törmäsin törttöön autoilijaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MadMan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
vai miten mesellä keulitaan?
biggrin.gif
Näin! Kulma ei oo iso, mutta eiks eturenkaat ole ilmassa?
Löytyhä se keuliva mersuki
biggrin.gif
biggrin.gif
mut hyvä vaa Jarkko et näytit sille, noi kotilokuskit helposti tuntuu ohituksist suuttuvan.. itellä kokemust n. 5 kertaa kolmen viikon aikana kesällä
mad.gif

olitko Jarkko Lohjan suunnalla ajelemassa kun ko. tapaus sattui..... Itse olen huomannut tällaisen toiminnan yleiseksi teini-kotilokuskien joukossa Nummela-Lohja alueella....

olitko Jarkko Lohjan suunnalla ajelemassa kun ko. tapaus sattui..... Itse olen huomannut tällaisen toiminnan yleiseksi teini-kotilokuskien joukossa Nummela-Lohja alueella....
En ollut. Tuusulantietä ajoin Järvenpäähän päin.

Edit:
Ai niin. Paha sai palkkansa. Sain tänään sakot. En tähän aiheeseen liittyen, mutta nokan nostamisesta kuitenkin. Innoissani lähdin töistä hyvällä fiiliksellä pikkusen aikasemmin kun oli miellyttävää tekemistä tiedossa (ei seksiä vaan jotain mikä on insiröörin mielestä vieläkin miellyttävämpää) ja vähä nostin nokkaa kattomatta kunnolla ympärilleni ja poliisithan ne siellä oli takana.

Nyt taitaa lähteä katupyörä myyntiin, jos sitä vaikka keskittyisi ihan oikeasti ajamaan paikoissa, jossa nopeuden määrää mies tai kalusto eikä poliisi.

sanoi:
Satuks tää sillon illalla kun lähdit meiltä ?
sanoi:
miellyttävää tekemistä tiedossa (ei seksiä vaan jotain mikä on insiröörin mielestä vieläkin miellyttävämpää)
Anna kun arvaan öööö se on varmaan öööö toi lentävä tikru, joo se sen täytyy olla LENTÄVÄ TIKRU.

Sitten iski kiusaus ja tuuppasin itseni vuorostaan parin metrin päähän hemmon takapuskurista. Siinä sitten ajelin täydessa jarrutusvalmiudessa ja valmiina väistämään, jos kaveri saisi ajatuksen vetää äkillisesti liinat kiinni.
Aika nopeat reaktiot saa olla jos kyseisestä tilanteesta pystyy jarruttamaan ja/tai väistämään.

sanoi:
Satuks tää sillon illalla kun lähdit meiltä
Joo, just silloin. Tilanne alko siinä Keravan risteyksessä missä on uudet liikennevalot.

sanoi:
miellyttävää tekemistä tiedossa (ei seksiä vaan jotain mikä on insiröörin mielestä vieläkin miellyttävämpää)
sanoi:
Anna kun arvaan öööö se on varmaan öööö toi lentävä tikru, joo se sen täytyy olla LENTÄVÄ TIKRU.

Juuei oo, mut vähä vastaava. Langattoman kynäkameran testaussessio oli kyseessä. Kamerat toimii, pätkii tosin välillä, parhaat palat jäi pois nauhalta. Mut kyllä systeemi siis toimii, pitää vielä vaan vähä säätää liittimiä ja sellasia
smile_org.gif

Tikru taas ei vieläkään lennä. Pitäis saada assistentti hinaustoimintaan...

Oliko tää nyt sitä karmaa? Huonoa sellaista.
confused_orig.gif

Sun pitää ottaa oppia siltä Kovan onnen kundilta
biggrin.gif
Joo, tää oli sitä karmaa, nimenomaan. tai oikeestaan ei. Tää oli kosmisen rahatalouden henkilökohtainen takaisinkytkentä. Aina kun mä saan ylimäärästä rahaa säästöön, tulee juuri ko. säästösumman suuruinen ylimääräinen menoerä kuin taikaiskusta.

Maanantaina kävin tallettamassa sijoitusrahastoon 450€ sivuduunista hiellä ja verellä ansaittuja rahoja. Ilmeisesti tiistai on kosmisen rahastonhoitajan lepopäivä, koska hän halusi nämä rahat vasta keskiviikkona takaisin... Mua ei oo vaan luotu säästämään.

Tuo linkittämäsi sarja vaikutti aika hyvältä. Mut emmä sitä silti rupee kattomaan
biggrin.gif

Back