sen enempää menemättä nimimerkkikohtaisuuksiin, palaisin otsakkeen aiheeseen ja tosiaan eka vaihdon olen itse tehnyt omiin kulkineisiin melko lyhyellä välillä about palttiarallaa tuhannen kilsan kieppeillä ja sen jälkeen olen pitänyt ohjeellisena välinä n. 3000 - 5000 km, joskin on tullut ajettua yli 6000 km samoilla delvaceilla. pääasiassa vaihdan n. 5000 km tienoilla, että näin laskien säästö olisi jo jonkinlainen, mutta tärkeimpänä seikkana koen delvacin ollessa koneessa sen aikaansaaman jouhevuuden ja sukkeluuden kytkimessä ja lootassa. lisäksi se, että suodattimen vaihdan n. joka toisella kerralla. sekään ei ole ollut 10 000 km väleillä ihan umpipaskassa, vaan sopivasti öljyinen ja vaaleantummahko. semminkin kun huoltokirjassa suodattimen vaihtoväliksi ilmoitetaan 12 000 km, niin en näe mitään tolkkua vaihtaa sitä ylivarovaisen useasti. koneet ovat kestäneet harvinaisen pitkään toistaiseksi varsin kovaakin käyttöä.
jokainen voi laittaa himojensa mukaan mitä tykkää koneisiinsa ja siitä voi olla tyytyväinen tai sitten ei. delvacciin olen ollut tyytyväinen prätkäkäytössä jo vuosien ajan, eikä yhtään koneremonttia ole tarvinnut tehdä omiin.
jokainen voi laittaa himojensa mukaan mitä tykkää koneisiinsa ja siitä voi olla tyytyväinen tai sitten ei. delvacciin olen ollut tyytyväinen prätkäkäytössä jo vuosien ajan, eikä yhtään koneremonttia ole tarvinnut tehdä omiin.