• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Niin minä mieleni pahoitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C-A-D
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juudes sanoi:
Anteeksi!
Seuraavana kommenttini uudelleen, toivottavasti nimimerkki koheltajakin on nyt tyytyväinen.

Mikä on kusi kilpailu? Kusikilpailun kyllä ymmärrän.

Onnistuit aloittamaan lauseet isolla kirjaimella mutta mun nimimerkin kohdalla loppui näppiksestä isot kirjaimet, se pitää skrivata isolla eikä pienellä, juu nou:grin:

Juska2000 sanoi:
Siis mitä? Oletko nyt tosissasi? Jatkatko tahallasi tätä samaa jankkaamista vai etkö oikeasti osaa yhdistää kahta sanaa toisiinsa?
En jatka.
Eikä kusi kilpailu ja kusikilpailu ole samaa tarkoittava, edelleenkään.

Good bye koko org. Tunnukseni tullaan poistamaan mahdollisimman pian ja tähän on turha kommentoida, en käy mokomalla palstalla tämän jälkeen.
Tämä keskustelu ei aiheuttanut orgista irtaantumistani, mutta kaikki yhdessä sai minut huomaamaan, ettei tämä ole minua varten, enkä minä orgia varten.
Moottoripyöräilyni jatkuu, sille minä en voi mitään.

Terveisin Juudes

Juudes sanoi:
En jatka.
Eikä kusi kilpailu ja kusikilpailu ole samaa tarkoittava, edelleenkään.

No jospa sitten selittäisit mitä eroa näillä on?

Good bye koko org. Tunnukseni tullaan poistamaan mahdollisimman pian ja tähän on turha kommentoida, en käy mokomalla palstalla tämän jälkeen.

Tervetuloa uudestaan.

Tämä keskustelu ei aiheuttanut orgista irtaantumistani, mutta kaikki yhdessä sai minut huomaamaan, ettei tämä ole minua varten, enkä minä orgia varten.
Moottoripyöräilyni jatkuu, sille minä en voi mitään.

Seuraavan kerran kun tulee ongelmia pyörän kanssa niin muista sitten rekisteröityä eri nimimerkillä.

Niin minä mielini pahoitin kun renkaanvaihdossa kolhivat vanteen...ja kun ensimmäisellä kerralla rengas ei noussut vanteelle kunnolla, piti tehdä uudestaan ja sama kolhiminen jatkui...vaikka jo sanoin että nätisti ja idiootti vielä alkoi raaputtamaan puukonkärjellä vanhojen painojen liimajäämiä...piti jo asentajakin vaihtaa välillä, joku muukin taisi pahoittaa mielensä...

On se perkeleellistä kun eivät tajua käsittelevänsä toisen omaisuutta...:vi**ttaa:

Back