Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nicky_HaydenKuka v.ttu on Nicky Hayden?
Hyvä,hyvä...asiaa...Ei vittu minkälaisia riemunkiljahduksia.Oli kyllä varmasti komeen näköistä.Menikö se siis kylkimyyryssä niin että savus vai poltti vauhdissa kumia? Menikö kovaa?![]()
Mielestäni kyllä tuomittavaa, kun muilla on hauskaa.Hyvä,hyvä...asiaa...Ei vittu minkälaisia riemunkiljahduksia.Oli kyllä varmasti komeen näköistä.Menikö se siis kylkimyyryssä niin että savus vai poltti vauhdissa kumia? Menikö kovaa?![]()
Voi poikia.....
Ei mun bladessa ainakaan ole luistokytkintä...Ei laittanut. Bladessa on luistokytkin.Kyl se varmaan laittoi pyörän luisuun moottorijarrulla ja sit mentiin melkoista "myyryä"
ota jätski ja rauhoituHyvä,hyvä...asiaa...Ei vittu minkälaisia riemunkiljahduksia.Oli kyllä varmasti komeen näköistä.Menikö se siis kylkimyyryssä niin että savus vai poltti vauhdissa kumia? Menikö kovaa?![]()
Voi poikia.....
ja pamppua, älkööt unohtako pamppua!ota jätski ja rauhoituHyvä,hyvä...asiaa...Ei vittu minkälaisia riemunkiljahduksia.Oli kyllä varmasti komeen näköistä.Menikö se siis kylkimyyryssä niin että savus vai poltti vauhdissa kumia? Menikö kovaa?![]()
Voi poikia.....![]()
Sun blade onkin vanha!Ei mun bladessa ainakaan ole luistokytkintä...![]()
Mikä on hauskaa maanteillä, se on kielletty.Ei kait tuollaista ole edes kielletty jos vauhti pysyy sallittuna?
Uus blade ei voi olla Hayden replika se kun nykyään ajaa duculla...Sun blade onkin vanha!Ei mun bladessa ainakaan ole luistokytkintä...![]()
![]()