• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nickien samanlaisuudesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Koris
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mä haluaisin vaihtaa mun nimen "kyosho" mutta en itse pysty siihen, vai pystynkö?
Kun rekasin ekan kerran tänne käytin firefoxia eikä se varmistaminen onnistunut joten ajatelin että se kyosho on nyt varattu siksi laitoin nimen kyosho1 ja nyt harmittaa kun se kyosho ei oo varattu
bawling.gif
pistäppä ylläpitoon asiasta pyyntöä. Luulisi onnistuvan, on ne onnistunut samatapaiset yhdistelyt ennenkin.
biggrin.gif

mä haluaisin vaihtaa mun nimen "kyosho" mutta en itse pysty siihen, vai pystynkö?
Kun rekasin ekan kerran tänne käytin firefoxia eikä se varmistaminen onnistunut joten ajatelin että se kyosho on nyt varattu siksi laitoin nimen kyosho1 ja nyt harmittaa kun se kyosho ei oo varattu
bawling.gif
pistäppä ylläpitoon asiasta pyyntöä. Luulisi onnistuvan, on ne onnistunut samatapaiset yhdistelyt ennenkin.  
biggrin.gif
kiitos mä laitan viestiä..... kenelle kannatais lähettää kun kaikki tuntuu vihavan minua
biggrin.gif
Orgin Pääylläpito on yhtä kuin Jassu ja JP-800. Niille voit lähettää vaikka privan, jos suostuisivat oikaisemaan moisen vääryyden...
wink.gif

Tämän saa selville, kun menee sivulle Jäsenet, voit valikosta valita sopivat "filtterit", jolla saa näkyviin niin "pääylläpitäjät", "moderaattorit" kuin kaikki muutkin eri jäsentasot.  

Lycka till!!!  
biggrin.gif

Avattaret olisi kyllä hyvä saada henkilökohtaisiksi. Jos se sijaitsee muualla kuin Orgin palvelimella niin silloinhan mitään ongelmaa ei ole, mutta nyypät valitsevat tietysti avattarensa luettelosta ja monet niistä ovat olleet jo pitkään jonkun käytössä. Nyypäthän eivät voi tätä tietenkään tietää, joten tähän pitäisi kehittää jokin tekninen ratkaisu.
Mä voin tallentaa sun avas omalle koneelleni ja ottaa sen itelleni käyttöön. Eli ei se oo mikään ratkaisu, että ava on omalla koneella. Mitään fiksuahan tuollaisessa toiminnassa ei oo, mutta on se mahdollista.

henkkoht mua on useinkin hämännyt nimimerkit Velho ja Welho, sellaiset kirjainerot kun eivät suomen puhekielessä erotu.

jollain toisella foorumilla ilmeni kerran ns. feikkini nimimerkillä kawapata, ko. nimim. yritti esiintyä kawabatana, eepä tuo häärinnynnä sen koommin kuitenkaan.

Back