Nickien samanlaisuudesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Koris
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Helsinki
Pohdintaan ylätasolle: tällä forumilla vaikuttaa "johtaja" niminen nick, joka on teknisesti oikein pätevän oloinen hemmo, noin sivumennen mainittuna.

Toisen henkilön nick on "johtaja-". Eikös toi nyt ala olla jo vähän liian lähellä tuon toisen nickiä?

Miettikääs näitä:

Petri12r+

Holtsu-

MagnaMan1

Enkä mä ilahtuisi uudestä jäsenestä nimellä "koris666".

Ystävällisin terveisin Antti

Kyllä noissa meinaa joskus mennä sekaisin.. samoin kun joku noobbi ottaa saman avatarin käyttöön kuin jollain pitkään kirjoitelleella..

Mites tuo sitten jossain möötessä toimisi?
nixweiss.gif
"Johtaja Miinus, terve"
tounge.gif

Eiköhän siitä voida lähteä, että jos joku ottaa lähes olemassaolevan nickin itselleen, hänellä on siihe syynsä (yleensä epämiellyttävät). Kukaan vähänkään fiksu ei sellaista tahallaan tee, ja ainakin asiasta huomautettaessa vaihtaisi nickinsä. Joten luotetaan ensi kädessä käyttäjien oman järjen käyttöön ja toissijaisesti moderointiin, jos ei muu auta.
cool.gif

Jos joku on rekisteröitymässä tänne sivulle niin eihän se varmaankaan ole käymässä jäsen luetteloa läpi ja varmistamassa ettei kenelläkään ole samanlaista. Olisiko se jotenkin mahdollista että "sivusto" itse ilmottaisi rekisteröinnin yhteydessä mahdollisesta lähellä olevasta nickistä?

Eli jotain "Sivustolle on jo rekisteröitynyt käyttäjä xxxxxx, oletko varma että haluat lähes samanlaisen käyttäjätunnuksen?"
idea3.gif

Mites tuo sitten jossain möötessä toimisi?
nixweiss.gif
"Johtaja Miinus, terve"
tounge.gif
Juuri näin. Välillä kun esittäytyy jonkun kanssa niin pitää hetken aikaa oikein miettiä kuka se sanoikaan olevansa.
tounge.gif

Mäkin haluaisin uuden nickin. Voisin olla vaikka JP-8000 niin kaikki nuoleskelisivat eikä kukaan uskaltaisi olla eri mieltä mun kanssani bannien pelossa.
wink.gif

<!--QuoteBegin---DaZuissi-]Jos joku on rekisteröitymässä tänne sivulle niin eihän se varmaankaan ole käymässä jäsen luetteloa läpi ja varmistamassa ettei kenelläkään ole samanlaista.[/quote]
Mä tein juuri näin+ennenkuin rekkasin itseni, ja saman homman ennenkuin pyysin ylläpitoa muuttamaan nickiäni.
-DaZuissi---><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td> (-DaZuissi- sanoi:
Jos joku on rekisteröitymässä tänne sivulle niin eihän se varmaankaan ole käymässä jäsen luetteloa läpi ja varmistamassa ettei kenelläkään ole samanlaista.
Mä tein juuri näin @ ennenkuin rekkasin itseni, ja saman homman ennenkuin pyysin ylläpitoa muuttamaan nickiäni.
-DaZuissi-)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Olisiko se jotenkin mahdollista että "sivusto" itse ilmottaisi rekisteröinnin yhteydessä mahdollisesta lähellä olevasta nickistä? Eli jotain "Sivustolle on jo rekisteröitynyt käyttäjä xxxxxx sanoi:
En usko että on mahdollista. Mutta tämä on vain mutua.

Edit: mit vit kun ei lainaukset toimaa?
Edit2: ja mit vit toi "@" tekee tuolla tekstin keskellä?

Valitkaa semmoi avatar, joka jää mieleen....
033102bebe_1_prv.gif
Pitäisi varmaan vaihtaa. Onhan tuo erilainen kun näihin nuhruisiin pyöräkuviin vertaa, mutta joskus Orgin miitissä joku sanoi mun vesiporsaani näyttävän jänikseltä.
omg.gif

Avattaret olisi kyllä hyvä saada henkilökohtaisiksi. Jos se sijaitsee muualla kuin Orgin palvelimella niin silloinhan mitään ongelmaa ei ole, mutta nyypät valitsevat tietysti avattarensa luettelosta ja monet niistä ovat olleet jo pitkään jonkun käytössä. Nyypäthän eivät voi tätä tietenkään tietää, joten tähän pitäisi kehittää jokin tekninen ratkaisu.

Paras ratkaisu olisi sellainen, että kun joku on valinnut listalta avattaren itselleen niin samaa avatarta ei pystyisi enää valitsemaan (=se katoisi listalta kun joku on valinnut sen itselleen). Tosin ei tämäkään ihan ongelmaton vaihtoehto olisi kun monet käyttävät esim. noita pyörämerkkien logoja ja jos sitä ei pystyisi valitsemaan kuin yksi käyttäjä niin parkuhan siitä tulisi.

no,perskeles 666F on ton ukon nimi mikä on tossa avataressa se on mun eno jenkkilästä saatana,tohtorismies vielä perskeles!
biggrin.gif

ei nimi miestä pahenna!
033102ass_1_prv.gif

mä haluaisin vaihtaa mun nimen "kyosho" mutta en itse pysty siihen, vai pystynkö?
Kun rekasin ekan kerran tänne käytin firefoxia eikä se varmistaminen onnistunut joten ajatelin että se kyosho on nyt varattu siksi laitoin nimen kyosho1 ja nyt harmittaa kun se kyosho ei oo varattu
bawling.gif

Back