G
Guest
Guest
Väittävät akun kestoksi testeissä parikymmentä tuntia, ei mulla vain edes lähelle sitä, muutama tunti vain...Vielä kun I-Podissa olisi kestävämpi akku.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väittävät akun kestoksi testeissä parikymmentä tuntia, ei mulla vain edes lähelle sitä, muutama tunti vain...Vielä kun I-Podissa olisi kestävämpi akku.![]()
Jos on ollut uudesta asti vain pari tuntia, niin ei kuin yhteyttä Applelle 0800 96162. Vikahan siinä on.Väittävät akun kestoksi testeissä parikymmentä tuntia, ei mulla vain edes lähelle sitä, muutama tunti vain...Vielä kun I-Podissa olisi kestävämpi akku.![]()
Samoja tulppia on tullut itse käytettyä. Ainoana miinuksena on, että korvan muodosta johtuen tipahtavat pois korvasta noin puolessa tunnissa. Ongelma on tullut korjattua urheiluteipillä.Joo'o Sennheisereitä minäkin oon käyttäny viimekesän ja hyvin ovat toimineet. Vähän tyyriithän nuo oli, mutta toimii niin mopoillessa kuin normikuuntelussakin erinomaisesti. Ainoat huonot puolethan noissa on se että ovat melkein liiankin pienetItsellä nappien/tulppien virkaa toimittaa Sennheiser CX 300 napit. Ennen noita mulla oli Kossin Plugit, mutta omaan makuun niissää ei ollut läheskään yhtä puhdas äänentoisto. Bassoa kyllä löytyi mutta kaikessa muussa jäivät jälkeen. Pyöreän kannan ansiosta pysyvät hyvin päässä kypärää laitettaessa.
edit. Ainiin, noissa CX300:ssa tulee vielä kolmet eri kokoiset 'päät' mukaan, niin voi omaan korvaan sopivat valita, ei tarvitse sorvata yleismallista sopivaa
ja saattavat välillä myös likaantua, jolloin bassot eivät tule läpi, mutta tähän mennessä olen saanut aina putsattua ja takaisin kuntoon. Vielä kun I-Podissa olisi kestävämpi akku.![]()
![]()
tuollainen apuvälineeksi KlikVäittävät akun kestoksi testeissä parikymmentä tuntia, ei mulla vain edes lähelle sitä, muutama tunti vain...Vielä kun I-Podissa olisi kestävämpi akku.![]()
Mistä ostit noihin Kosseihin kuuluvat kuuset?Mä ostin ihan noihin Kosseihin kuuluvat joulukuusitulppaosat.![]()
Paketissa tuli kaks paria niitä, kaks paria isompia normitulppia ja kaks paria pienempiä normitulppia. Tais maksaa ~11€.
Mulla oli ennen The Plugit, nyt käytössä Spark Plugit. Ei eroa.
The plugeissa tais vaan olla valmiina pienemmät tulpat, ei pysyneet niin hyvin mun päässä. Spark plugit taas isommalla tulppaosalla, toimii mulla paremmin.
Kokemusta löytyy Sonyn aktiivisesti vaimentavasta MDR-NC22 mallista.Onko nuista vastamelu nappikuulokkeista kokemuksia kellään, toimiiko oikeasti mopoillessa?
sanoi:Vielä kun I-Podissa olisi kestävämpi akku.
Itse en kyllä pidä niitä minään. Hiton vaikea saada päähän niin että musiikki kuuluisi hyvin ja sitten kun kuuluu on suojaus mitä on. Halpojahan noi on, notta kokeilu nyt hirveasti maksa.Olen itse harkinnu tuollasia kossin tulppia mp-3 soittimen kaveriksi. Käyttäjäkokemuksia ois kiva kuulla, lähinnä siis, pystyykö niillä oikeasti kuuntelemaan musiikkia ajaessa vai hukkuuko musiikki epämääräiseen meluun?Koss Plug toimii mulla...
Mites noiden Sonyn kuulokkeiden napit sopii kypärän alle ja pysyvät paikallaan kypärää päähän laitettaessa?
Riippuu varmaankin päästä, korvista ja kypärästä.Mites noiden Sonyn kuulokkeiden napit sopii kypärän alle ja pysyvät paikallaan kypärää päähän laitettaessa?
Tänään hypistelin Prismassa Philipsin vastamelukuulokkeita ja niissä jäi epäilyttämään nappien sopiminen kypärän alle. Valitettavasti en enää muista kuulokkeiden tyyppiä, hintaa moisilla olisi ollut 49,90 euroo.
Edit: ne oli ehkä nämä