• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nakupyörän valintavaikeuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Natu79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei.

Ensi pyörän hankinta olisi edessä 32 vuotiaana ja haluan perus naku pyörän.
Aiempaa kokemusta moottoripyöräilystä löytyy Crossin ja Enduron kautta.
Vaihtoehtoja ois
Suzuki GSX tai Bandit,
Yamaha XJR,
Kawasaki ZRX,
Honda CB ja oisko vielä muita vastaavia ?

Kokemuksia ja lisätietoja kaivattais kyseisen mallisista pyöristä.
Suzuki GSX miellyttää silmääni enimmin, mut lähdettävä kokeilemaan kyseisiä.
Ja pituutta 185cm ja 115 kg on mittani jos ne mihinkään vaikuttaa
smile_org.gif
.

Hyviä pyöriä kaikki. Huonojahan ei nykyään tehdäkään? Muut eivät voi kertoa sinulle mikä olisi sinulle sopiva pyörä. Käy koeajamassa ne kaikki. Siitä se totuus selviää. Käytettyä jos ostat niin hinta-/laatusuhde rarkaisee paljon. Itse olen tyytyväinen -07 1400 GSX:ään. Reissua on heitetty Jäämereltä keski-eurooppaan ilman pinintäkään ongelmaa. Eli siis hajuton ja mauton niin kuin jotkut sanovat.
biggrin.gif

ZRX tai XJR. Kawa jonkin verran sporttisempi ja XJR sillee herrasmiesmäisempi ja ehkä matkustajaystävällisempi. Molemmissa kyllä ruutia ja vääntöä yllin kyllin normiajeluun!

Kuljettajalla mittarissa ikää 33v. Kawan Z tottelee erittäin hyvin "nurkkarallissa" ja maantiellä...
062802moto_prv.gif
On mun toka pärrä, eikä kaduta yhtään
smile_org.gif

kokeile ihmeessä ducati sfää.. Itellä parin kyykkypyörän jälkeen melko positiivistä palautetta

kokeile ihmeessä ducati sfää.. Itellä parin kyykkypyörän jälkeen melko positiivistä palautetta
Hinnasta ei kysyjällä ollut juttua, mutta yhen Duccen Striitfaitterin hinnalla saa kaks muita mainittuja...
tounge.gif
Eikä se oikeen ole edes samantyyppinen kuin nuo muut mainitut, vaikka siin ei katetta olekaan. Mut helvetin hieno pyörä kyllä!
bowdown.gif

Iso Bandit jos se on vesijäähy. Siinä on loistava kone. Muuten vähän hajuton ja mauton. Tai sitten GSX 1400
thumbs-up.gif

ZRX tai XJR. Kawa jonkin verran sporttisempi ja XJR sillee herrasmiesmäisempi ja ehkä matkustajaystävällisempi. Molemmissa kyllä ruutia ja vääntöä yllin kyllin normiajeluun!
Mä peesaan tätä. Toki ihan tietyistä syistä kannatan enemmän tota Rexii.
bowdown.gif
Taitaa ne syyt mun Rexin ehdottamiseen olla lähes samoja kuin sulla, vaikka "vähän" toisenlaisella laitteella nyt ajelenkin...
wink.gif

Mä peesaan tätä. Toki ihan tietyistä syistä kannatan enemmän tota Rexii.
bowdown.gif
Taitaa ne syyt mun Rexin ehdottamiseen olla lähes samoja kuin sulla, vaikka "vähän" toisenlaisella laitteella nyt ajelenkin...
wink.gif
Joo, näin on. Tuutko huomenna Forssaan??? Sorry. Eiku tänään. Toi vrk vaihtu jo.

Kyllä toi Suzuki GSX 1400 kiinnostaa eniten,sellainen perus äijä pyörä missä varmasti vääntö riittää.
Noi sporttiset pyörät ei ole kyllä mua varten.

Hei.

Ensi pyörän hankinta olisi edessä 32 vuotiaana ja haluan perus naku pyörän.
Aiempaa kokemusta moottoripyöräilystä löytyy Crossin ja Enduron kautta.
Vaihtoehtoja ois
Suzuki GSX tai Bandit,
Yamaha XJR,
Kawasaki ZRX,
Honda CB ja oisko vielä muita vastaavia ?

Kokemuksia ja lisätietoja kaivattais kyseisen mallisista pyöristä.
Suzuki GSX miellyttää silmääni enimmin, mut lähdettävä kokeilemaan kyseisiä.
Ja pituutta 185cm ja 115 kg on mittani jos ne mihinkään vaikuttaa
smile_org.gif
.
Noista pyöristä joita laitoit vaihtoehdoiksi niin kaikki on varmasti hyviä. Käy kokeileen mahdollisimman monia vaihtoehtoja jos mahdollista. Laita se joka miellyttää eniten. Ite ehkä laittaisin noista vaihtoehdoista ton suitsa gsx1400:sen,ehkä.

KTM Super Duke tai Super Moto.

Vähän eri meininki kuin hajuttomien japanialaisten kanssa. Downside merkkihuoltoja ei joka näreen nokassa kasva ja kasataan perinteisemmin, eli tuotantovikoja saattaa olla. Upside joka jätkällä ei semmosta ookkaan ja taattu katseenkääntäjä. Rahalla saa vielä paremmat pörinät ja on reilusti viriteltävissä jo valmistajan lisäosalistoilta.

Paukkua tuosta ei tietenkään saa niin paljoa kuin japanialaisesta rivinelosesta, jos sillä jotain väliä on.

Todennäköisesti kuitenkaan et pidä, koska ovat vaikeammin hallittavissa, enkä tuollaista menisi ensipyöräksi ostamaan ellen ihan älyttömän seikkailunhaluinen ole.

Japanialaisista ottasin ton tilalle CB1000R:n tai sitten Z1000:n. Hyviä, halpoja, hyvän näkösiä ja paukkua on riittävästi. Toisaalta noista ei nättiä saa ilman lisäinvestointeja ja äänet ei vedä tietenkään vertoja.

Back