Jep. Ihan kuin lippis päässä ajelis.Kyllä tämänkin jälkeen on edelleen naku:
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Ihan kuin lippis päässä ajelis.Kyllä tämänkin jälkeen on edelleen naku:
![]()
Vihreita arvoja, veliseni...Ja tuo parantaa ratkaisevasti mitä??
Sama funktio kuin katteilla/plekseillä yleensä, vähentää merkittävästi ajoviiman vaikutusta. Oliko tämä jotenkin yllättävä tieto?Ja tuo parantaa ratkaisevasti mitä??Kyllä tämänkin jälkeen on edelleen naku:
*kuva FlyScreenistä*
Yleensä ei kyllä vähennä merkittävästi, vaan tuppaa sotkemaan selkeät virtaukset erilaisiksi pyörteiksi. Ei nakussa tarvi minkäänlaista lippaa. Le Motard toteaa osuvasti, että umpiautossa ei tuulensuhinat häiritse, moottoripyöräilyyn ja eritoten "nakuiluun" ne taas oleellisesti kuuluvat kuvaan.Sama funktio kuin katteilla/plekseillä yleensä, vähentää merkittävästi ajoviiman vaikutusta. Oliko tämä jotenkin yllättävä tieto?Ja tuo parantaa ratkaisevasti mitä??Kyllä tämänkin jälkeen on edelleen naku:
*kuva FlyScreenistä*
Monissa nakuissa pienikin muovin pala ohjaa paineen pois rinnasta ja helpottaa matkaa paljon. Minulla oli VMax aikoinaan ja silla yli 120 oli tuskaa. Ostin vahan kammenta isomman palan siihen ja sen jalkeen pystyi ajamaan 160 yhdella kadella.Yleensä ei kyllä vähennä merkittävästi, vaan tuppaa sotkemaan selkeät virtaukset erilaisiksi pyörteiksi. Ei nakussa tarvi minkäänlaista lippaa. Le Motard toteaa osuvasti, että umpiautossa ei tuulensuhinat häiritse, moottoripyöräilyyn ja eritoten "nakuiluun" ne taas oleellisesti kuuluvat kuvaan.Sama funktio kuin katteilla/plekseillä yleensä, vähentää merkittävästi ajoviiman vaikutusta. Oliko tämä jotenkin yllättävä tieto?Ja tuo parantaa ratkaisevasti mitä??Kyllä tämänkin jälkeen on edelleen naku:
*kuva FlyScreenistä*![]()
Pieni mutka alle niin ajetaan ilman kumpaakaan kättä tuossa vauhdissa. Kiitos armottoman woblauksen...Minulla oli VMax aikoinaan ja silla yli 120 oli tuskaa. Ostin vahan kammenta isomman palan siihen ja sen jalkeen pystyi ajamaan 160 yhdella kadella.
Noin se menee.Tyhjentävän viisaasti sanottu.Kai sitä jokainen hankkii mopon, mikä omiin tarkoituksiin parhaiten sopii?![]()
![]()
Kuten edellä mainittuna Kawan Z1000:lla pääsee hyvin Saariselän reissun edes takasin ja vaikka taas takaisin... ainakin Lahdesta saakka. Mitkä tuulet... Tuulet mitä ne on ?? Ei haittaa mua yhtäänVAIMO höristeli lappin ja takas kawa 1000z:talla ja ei kuulemma tuulet eikä pyörteet haitannut yhtään ja ajettiin kovaa.
Se on pyora joka tarvitsee oikean laisen rengastuksen ja aikuisen kuljettajan niin mutkistakin selviaa.Pieni mutka alle niin ajetaan ilman kumpaakaan kättä tuossa vauhdissa. Kiitos armottoman woblauksen...Minulla oli VMax aikoinaan ja silla yli 120 oli tuskaa. Ostin vahan kammenta isomman palan siihen ja sen jalkeen pystyi ajamaan 160 yhdella kadella.![]()
Täällä perällä ei valitettavasti paljoa vaihtoehtoa ole rengastuksen suhteen... Mutta lapsetkin saavat ajaa. (Myös etelänhetelmät saavat harjoitella pihalla valvotusti, pyörässä on tappokatkaisin pitkällä narulla...)Se on pyora joka tarvitsee oikean laisen rengastuksen ja aikuisen kuljettajan niin mutkistakin selviaa.Pieni mutka alle niin ajetaan ilman kumpaakaan kättä tuossa vauhdissa. Kiitos armottoman woblauksen...Minulla oli VMax aikoinaan ja silla yli 120 oli tuskaa. Ostin vahan kammenta isomman palan siihen ja sen jalkeen pystyi ajamaan 160 yhdella kadella.![]()