Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei minulla ainakaan juur enempää ole päällä mitä olis katteellisella. Kunhan kaula-aukko ja hihansuut on kunnolla suojattu niin pärjää vaikka mimmosella kelillä. Tai no lähes minkälaisella kelillä vaan...Yksi pointti jota ei taidettu vielä mainita, on tarkeneminen...
Minä en tarkene ajaa nakulla alle 15 asteen lämpötilassa, ellei vaatetta ole kuin naparetkellä.
Silloin taas tulee hirveä kuumuus ja hiki ennen kuin pääsee liikkeelle, ja aina pysähtyessä hiki virtaa taas. Mihinkään ei voi mennä sisään ilman 10 minuutin riisumista (missä pukukoppi?) ja lähtiessä taas pukeutumista.
On niin hankalaa että helposti jää mihinkään lähtemättä yhtään viileämmällä säällä.
Nyt on onneksi käytössä myös tuo katteellinen vaihtoehto, jonka kanssa tarvitsee aina kaksi vaatekerrosta vähemmän.
Niin, pointtini olikin enemmän se että ihmisiä on monenlaisia.Ei minulla ainakaan juur enempää ole päällä mitä olis katteellisella. Kunhan kaula-aukko ja hihansuut on kunnolla suojattu niin pärjää vaikka mimmosella kelillä. Tai no lähes minkälaisella kelillä vaan...
Tämähän on kuin minun sanomana. Tosin mulla nuo pakoputket nyt ei niin kovin äänekkäät ole.Naku on mulla aina alla ja pysyy. Päätä saa ravistaa, hyttysiä hampaankoloissa, vermeet ravassa. Prätkässä pitää olla edessä yksi pyöreä valo. Ei saa olla mitään katteita/muoveja tai jotain laukkuja. Tai jos on pakko niin mahdollisimman vähän. Ja isot äänekkäät pakoputket molemmin puolin. Jokaisella on aina ne omat "must" jutut- nämä on mun![]()
Samoilla linjoilla!Tämähän on kuin minun sanomana. Tosin mulla nuo pakoputket nyt ei niin kovin äänekkäät ole.Naku on mulla aina alla ja pysyy. Päätä saa ravistaa, hyttysiä hampaankoloissa, vermeet ravassa. Prätkässä pitää olla edessä yksi pyöreä valo. Ei saa olla mitään katteita/muoveja tai jotain laukkuja. Tai jos on pakko niin mahdollisimman vähän. Ja isot äänekkäät pakoputket molemmin puolin. Jokaisella on aina ne omat "must" jutut- nämä on mun![]()