Aika jännää luettava...
Mut...mut...
Sanoisin kuitenkin, et paljon se on omasta asenteesta kiinni tuolla liikenteessä pärjääminen..
Jos sinne lähdetään asenteella, muut on mulkkuja ja tekee virhietä, niin tulee sellaisia virhetulkintoja, et joku niistä kärsii.
Parempi on lähtee liikenteeseen sillä asenteella, et jokainen meistä mokaa..
Olen tulkinnut suurimman osan torveiluista...torveiluiksi.
Silloin ei tule sitä ongelmaa, et pitää lähtee näyttämään jotain, kostamisesta puhumattakaan.
Kaikkien näiden ajovuosien aikana...olen tulkinnut vain yhden kerran tempauksen ilkeydeksi...muut on menneet hölmöilyn piikkiin...
Se että miehet seuraa naisia, jotka pyörällä ajaa, on aika luonnollista.
Työyhteisöstäni tiedän, et miehiä kiinnostaa aina naisten tekemiset...
Jos siihen uteliaisuuteen suhtautuu, et se on halveksiva...niin pian se onkin sitä.
Aikoinaan itse kun hommasin pyörän ja se kiinnosti työkavereita ja ystäviä...sanoin aina suoraan, että paskat mä tästä hommasta mitään tiedä ja nyt sattu noin ja näin...vastareaktiot oli neuvovia ja sitten alkoivat miehet tunnustaa omia mokiaan..
Ei kannata leikkiä liian itsevarmaa, vaan jos tarvitsee apua, mennä anomaan, että voitteko pojat hiukka jeesata...et noloahan tää on , mut...
Aina tulee miehistä se auttava, ystävällinen puoli esiin.
Nyt pyörä on 1500 ja sanoisin, et sillä saa respektiä...jos ei vouhota..
Jut kaupassa kävin kotia tullessani ja joku tuttu siinä, että oletko pyörällä.Vastasin, että pakko ajaa kun pojat vei auton...johon hörähti kymmenkunta outoa ihmistä, että tuota he ei kyllä usko...ajelet mielikses..
Niinkuin teenkin..
Se että joku haastaa valoissa...vilkuta nätisti, kun kierrättävät konetta ja lähde ajelemaan omaan tahtiis...
Sillä eihän se ole hullu joka yllyttää, vaan se joka siihen menee mukaan....???