• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Naismotoristin ajatuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En tiedä, mikä ko. kuskin motiivi härnäykseen oli, mutta kun puskuri oli takarenkaasta ja kyyditettävän säärestä alle 5 cm:n päässä sivuttaissuunnassa, niin ei se enää hauskaa ollut. 2 naista Ryhäsen niskassa oli sille farkkuvolvokuskille liikaa, mutta sen "seismologisesta seisokista" päästiin tällä kertaa säikähdyksellä. Taas tuli todistettua, Volvo-kuskit on m*lkkuja.
Hetkinen, väittämä on tosi jos se toteutuu arvoilla n=1,2, n, n+1, vai miten se nyt menikään, kouluajoista kun on tovi.

Ajan Volvoa, voin olla mu*kku, mutta tuo tilanne ei olis ollut yhtään mukavampi mieskuskille, tai jos ahdistajalla olis ollut joku muu auto. Ei tule muuta mieleen kuin hoitoa tarvitsevat ovat vapaalla jalalla, kun hoitoa ei saa.

Juu ei mee herne nenuun, totean vaan että oma autokaahailu on lähes nollassa, kun on mopo ja sillä se on niin paljon hauskempaa. En siis ollu mä!
wink.gif

En tiedä, mikä ko. kuskin motiivi härnäykseen oli, mutta kun puskuri oli takarenkaasta ja kyyditettävän säärestä alle 5 cm:n päässä sivuttaissuunnassa, niin ei se enää hauskaa ollut. 2 naista Ryhäsen niskassa oli sille farkkuvolvokuskille liikaa, mutta sen "seismologisesta seisokista" päästiin tällä kertaa säikähdyksellä. Taas tuli todistettua, Volvo-kuskit on m*lkkuja.
Kyllähän provoksi riittää myös se, että on toinen kyydissä, jolloin valot osoittavat ylemmäksi (luulevat, että räpsit pitkiä kuopissa). Taas yksi hyvä syy lisää poistua nopeasti paikalta..

Miksiköhän ei minua edelleenkään kukaan kiusaa?
nixweiss.gif

Toisaalta en ihan hirveästi kaupungissa ajele ja maanteillä eivät kotilot yleensä saa kiinni.. Tosin huoltsikoilla pysähtyessä tuppaa varsinkin vanhemmilta äijiltä menemään kahvit väärään kurkkuun kun otan kypärän pois päästä, mutta se voi johtua myös siitä että olen tod.näk. varsin räjähtäneen näköinen; hiukset sekaisin ja mahdolliset ehostusaineet kypärähuppuun siirtyneinä.

Seuraava urpå, joka sitä peiliä ei osaa tuijottaa, saa maistaa mun siroa 37:aa, kun kevyen tyttömäisesti potkasen sen peilin huitsin hiiteen...eihän se sitä tarvii...
Kauheeta uhoa koko juttu, mutta...

Et muuten potkase. Sun jalkas lähtee ensin, sitte sinä ja pyöräs. Ja sitte sun henki. Peili lähtee viimeisenä. Käy kokeilemassa.
Haloo hei, se on tekniikkalaji. Ennen vanhaan se toimi niin, että repsikka nosti jalan ylös eteenpäin koukkuun, iski kantapään napakasti peiliin snadisti ylös päin ja siinä se. Jalkaa ei kannattanut suoristaa, ettei pelivara loppunut kesken. Kroppa rentona, mutta hyvin kasassa.
Oikeastaanhan sitä voisi lähteä kokeilemaan miten se nykyään toimii? Ensin voisin treenata samalle kaistalle viereen/kylkeen kiilaajien peileihin kyydistä ja sitten, kun tarvittava rentous on saavutettu, voisin kokeilla ite puikoissa. Nämä nykyiset muovipeilit on varmaan ihan passelin joustavia vanhoille luille.

(Mulla on varmaan lämpöhalvaus/auringonpistos.)

Edit: kylki

No sattuu sitä täälläkin päin kohdalle joskus kusipäinen autoilija, vaikka verrattuna autoilijoiden määrään täällä pohjoisessa lottovoittokin olisi ehkä todennäköisempää...Mun seikkailuni tuolla pikitiehelvetissä vielä rajoittuu lähinnä siirtymäajoihin ja tankilla käynteihin.

Vaikka prätkäni ja olemukseni tuolla liikenteessä ei todellakaan luulis olevan kenenkään urpon elimestä pois (kurapyörä ja kuski kypärää myöten turpeessa), niin v...u silti se tuntuu joitakin nyppivän.

Ajotyylini tuolla liikenteen seassa ei todellakaan ole mitenkään provosoivaa, lähinnä mahdollisimman huomiota herättämättä pyrin nämä siirtymäajot suorittamaan. Noooh, viime viikolla olin eräältä kurareissulta tulossa ja liikennevaloissa odottelin valojen vaihtumista...Risteys oli normaali yhden kaistan levyinen suuntaansa ja olin sijoittunut lähelle keskikaistaa, siihen vasemman rengasuran kohdalle. Kunnes sitten valot vaihtuivatkin ja normaalisti "henkilöautomaisesti" enempää melua aiheuttamatta lähdin liikkeelle...niin olihan melkoinen yllätys kun takanani ollut s...nan urpo pukkaa puolukan punaisella wokkipannullaan Oikealta rinnalle ja pyrkii ohi! Vielä keskellä risteystä!!! H...tti, että säikäytti!!..no selkäytimestä tuli käsky vetästä sinkiä tiukemmalle, jotta pääsin taas auton etupuolen...

No siinä sitten takaisin keulille päästyäni ja säikähdyksestäni toivuttua alkoivat käämini palaa totaalisesti (kaikki tämä tapahtui noin sekunnin sisällä : )!!...Jotenki sain siinä sitten itseäni kerättyä ja itsehillintääni takasin, että tyydyin vain suurieleisiin sormimerkkeihin
veryangry.gif
Tämä Ritari Ässä vaan istu Miami Vice-kuteissa coolisti pannussaan jo törötti perässä...ilmekkään värähtäny!! Ei S...tana, tulis jo se lottovoitto niin tarvis tälläsiä enää kohdata..ja vielä liikenteessä!

Se on persjantai. Konttoriorjan hommiin ajellessa Sukisukillani aamutuimaan jouduin jälleen kerran toteamaan autoilijoiden aivottomuuden liikenteessä. Ok, olen itsekin autoilija, silloin kun en motoile, mutta viimeistään tämän harrastuksen myötä sitä on oppinut eritavalla kunnioittamaan motoristeja, silloin kun on ratin takana. Toisin kun nämä mjulkut. Millään tavalla en halua loukata ketään, kysyn viattomasti vainen, että pieneneekö niillä joku elin ja koskeeko pahastikin, kun mp ajaa rinnalle, menee ohi? Vai minkä hemmetin takia ne rupee törttöilemään sen siirtymävehkeensä kanssa muiden liikenteessä olevien kustannuksella. Entäs sitten, kun ne tajuaa, että se on NAINEN, joka ajaa sitä pyörää? Tippuukoo siinä vaiheessa se elin ja sen tuottama suuri tuska saa taas aivot narikkaan ja unohtamaan mm. sivupeilit ja muut ihmiset tien päällä? Oletteko miehet kokeneet vastaavaa pyörien selässä? Entä löytyykö kanssasisaria? Eli onko se vaan niin suurta ketutusta ja kateutta yleisesti motoristeja kohtaan? Ja johtuuko se siitä, kun äiti tai vaimo ei anna lupaa ostaa omaa mopoa? Tai no money, no funny...?
Seuraava urpå, joka sitä peiliä ei osaa tuijottaa, saa maistaa mun siroa 37:aa, kun kevyen tyttömäisesti potkasen sen peilin huitsin hiiteen...eihän se sitä tarvii...

Aurinkoista persjantaita
Tuo ei ole pelkästään miehinen ominaisuus...
Tiedä sit väljeneekö naisilla vai mikä lie, mut eilen Hämeenlinnan moottoritiellä Volvonainen piti sitkeesti vasenta kaistaa ittellään nopeudella n. 115, vaikkei oikeella ollut ketään. Aikuisten oikeesti, en mitenkään provonnu, mut mun nopeudella 130 saavutin V:n ja aattelin, et on ehkä turvallisempaa yrittää ohitusta kuten kuuluu, eli vasemmalta ohi ja tässä tarkoituksessa jäin V:n taakse. Kun sitten aikani ajelin V:n takana, suostui tämä hiukan menemään oikealle kaistalle, niin et pääsin ohi. Ei paljo tarvinnu nähdä vaivaa, mut sekin oli liikaa, lokarin väliin halus tunkee, vaikka väkisin kun palasin oikeelle kaistalle ja liimautui perään, vaikka mitä nopeutta ajoin. Reilua ylinopeutta hetken ajoin, mut en viittiny oikeesti alkaa kisaamaan, kun mun tuurilla sheriffi olis varmaan ollu jossain keräämässä lisenssejä. Ohi vaan ei halunnu, oli kiinnostunu mun hyvinmuodostuneesta pe..stä, ei tienny varmaan sen ikää.
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Et osaa ne naisetkin olla m..kkuja ilman että sitä omistavatkaan.

Sen verran vaan vois todeta, et typeryys ei ole sukupuolinen ominaisuus, sitä esiintyy aivan samalla lailla molemmissa lajimuodoissa. Tiedä sit sen syytä, miksi sitä esiintyy, mut varmaan sekin on poliisin vika, kun en muutakaan syytä sen esiintymiseen keksi.
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif
wink.gif
wink.gif

ei se ole kateutta. oon huomannu pyörällä ja autolla ajaessa et (auton)peilejä ei käytetetä. tilaa ei tule olit sitten millä tahansa liikkeellä.

peilit o käteviä vehkeitä havaitseen mitä muut tekee. molempien liikkuminen sujuu paljon paremmin.

Hauskaa hupiahan on valoissa yllyttää teinejä bemareissaan, ja lähteä sitten ite ihan hissukseen valoista, kun toiset pöljät lähtee paikalta kumit vinkuen
biggrin.gif
Parhaassa tapauksessa kukkii sinivuokkoja jossain tien varressa  
tounge.gif
Juu, tämä teinien lähdettäminen on ihan hervottoman hauskaa  
biggrin.gif

Kun yhdistyy risteys, kaistoilla vierekkäin nainen laiskalla customilla ja tuninkitero hohtavalla tuninkibemarilla, niin enpä monestikaan malta olla lähdettämättä teiniä. Ja sitten harmittaa, kun tajuan, ettei se teini kumminkaan oivaltanut koko vitsiä  
nixweiss.gif

wink.gif

Tosipaikat tuleekin sitten juuri näitten idioottimaisten keski-iän ylittäneitten kumpuvatsojen kanssa, jotka volvollaan änkeävät takarattaaseen kiinni. Ne tosiaan taitaa itkeä menneen potenssinsa perään  
bawling.gif
ja sen peitoksi uhoavat naismotoristeille. Kaikkein hulvattomimmat tilanteet kumminkin tulee huoltamoilla, kun kypärän sisältä paljastuu nainen. "Eihän tuo ole naisten pyörä, mistä tuommoisen sait päähäsi ostaa?!"  
veryangry.gif

Edit: Niin, piti vaan lisäämäni, että eihän nuo tilanteet kumminkaan ihan jokapäiväisiä ole, mutta sitten kun joku kiusaa, niin tuntuu, että aina se on "se sama tyyppi"

sanoi:
Hämeenlinnan moottoritiellä Volvonainen piti sitkeesti vasenta kaistaa ittellään nopeudella n. 115, vaikkei oikeella ollut ketään. Aikuisten oikeesti, en mitenkään provonnu, mut mun nopeudella 130 saavutin V:n ja aattelin, et on ehkä turvallisempaa yrittää ohitusta kuten kuuluu, eli vasemmalta ohi ja tässä tarkoituksessa jäin V:n taakse. Kun sitten aikani ajelin V:n takana, suostui tämä hiukan menemään oikealle kaistalle, niin et pääsin ohi.
No kyllä tuntuu olevan sielläpäin jääräpäistä ja kyrmyniskaista porukkaa puolin ja toisin. Rupeaahan ne löytymään syyt noihin ihme tarinoihin. En kyllä oikein jummarra, miksi sitä ei voi vaan väistää eteen tulevia esteitä ja mennä reippaasti ohi sieltä missä tilaa on, jos kerran...
sanoi:
vaikkei oikeella ollut ketään.
nixweiss.gif

sanoi:
Et osaa ne naisetkin olla m..kkuja ilman että sitä omistavatkaan.
Niinpä, mutta moisiin konflikteihin niitä tarvitaan kaksi.
wink.gif

Aika vähän pohjosessa mulkkuja näkyy. Sanotaan vaikka näin että kun ajat pari tuntia päivässä viikon ajan niin tapaat ehkä 0-2 mulkkua. Ja nyt tarkoitan oikeasti kusipäistä kuskia, en jotain 50@100 köröttelevää mummoa tahi muuta vastaavaa. Mut niitä tumpeloita näkyykin sitten jatkuvasti. Tästä vois kirjottaa kaavan 1m / 100t || m = mulkku, t = tumpelo. Eli yks mulkku sataa tumpeloa kohti.
idea3.gif

Pitänee vielä harrastaa volvokuskipropagandaa; olipa kerran Volvo-kuski joka ajoi 60 @ 80 ja huojui kaistailta toiselle pimeissä mutkissakin. Mietin pitkään uskallanko ohittaa, lopulta päätin roikkua vasemman peilin takana jonkin aikaa ja sitten ohi heti kun näyttää auto olevan väliaikaisesti hallinnassa.
nixweiss.gif

Sen verran vaan vois todeta, et typeryys ei ole sukupuolinen ominaisuus, sitä esiintyy aivan samalla lailla molemmissa lajimuodoissa. Tiedä sit sen syytä, miksi sitä esiintyy, mut varmaan sekin on poliisin vika, kun en muutakaan syytä sen esiintymiseen keksi.
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif
wink.gif
wink.gif
Ilman muuta ... osa porukastahan ei lähde ikinä pois motarin vasemmalta
kaistalta ellei polliisi käy niitä hätistelemässä.
Periaatteessahan ihan mitä tahansa saa tehdä, jos/kun kiinnijäämisen
todennäköisyys on olematonta.
En tiedä pitäiskö
bawling.gif
vai
biggrin.gif
..
muuten sitä välittäisi, mutta tekee kipeetä kun kolahtaa ..

Nopeuksia kyllä tarkkaillaan ja puhallutetaan, mutta siinäpä se sitten onkin ..
Punaisia päin mennään aina vaan aika törkeesti ja suojateiden eteen
ei pysähdellä ..
Mopon kanssa saa olla tarkkana valoissa, ettei tule noita vanhoilla
vihreillä kulkijoita ... mopolla ehtii ai niiin nopeasti suoraan alle ..
Samoin täytyy varoa väistämisvelvollisuutensa osoittamatta jättäviäkin
vaikka minkä kolmion takaa tulisivat .. eivät läheskään kaikki pysähtele
vaan tuuppaavat kolmion takaa suoraan eteen .. vaan minkäs niille teet ..

Hauskaa hupiahan on valoissa yllyttää teinejä bemareissaan, ja lähteä sitten ite ihan hissukseen valoista, kun toiset pöljät lähtee paikalta kumit vinkuen
biggrin.gif
Parhaassa tapauksessa kukkii sinivuokkoja jossain tien varressa
tounge.gif
Voiko autolla prätkää haastavaa nolata pahemmin kuin ajaa mukana aivan rauhallisesti kisasta epätietoisena?

Auto parkuu kone rajoittajalla ulvoen ja ilman lukkoa vingauttaa toista rengasta muutaman säälittävän metrin. Viereistä kaistaa perässä tuleva mopo seuraa mukana vakioputkin täysin ääneti. Valistunut sivustakatsoja kyllä ymmärtää mitä tapahtuisi ellei tuo mopokuski ajaisi tyhjäkäynnillä.

Mielessään voi vielä kuvitella, kun työsuhdeautoilija kertoo Esson Paarissa kuinka mopopoika jäi kun vaimo antoi luvan ottaa TyösuhdeAnjovikseen oikein 2-litraisen koneen
033102bebe_1_prv.gif

en sit tiiä, ite en paljoo kattele ilmeitä ku painan liikennevaloissa jonojen välistä. Ruuhkassa näkee kyl kaikenlaista ku ajaa välistä. Jotku väistää, jotku alkaa tiivistää sitä rakoa siihe vieressäolevaan rekkaan -> jättää ison raon pientareelle. Pariin otteeseen on tööttäilyä kuulunu takaata, mut ei mitään varsinaisia murhayrityksiä oo näkyny.

Kyllähän noita dorkia on ratissa muutama ollut. Viimekesältä muistuu mieleen kun kyttäsin ohitusmahdollisuutta keskiviivan tuntumassa, mutta kun sopivaa rakoa ei tullut millään ajattelin siirtyä takaisin keskemmälle kaistaa, mutta kas, oli joku punaisella pakettiautolla ajava vanhahko herrasmies päättänyt tulla rinalle pientareenpuolelle. Oli siinä aika tiukat paikat, kun joutu ajamaan keskiviivan päällä, siinä sitä mentiin toista kilometriä kolme rinnan (vastaan tulioita paljon), kunnes pääsin ohittamaan edelläajavan yhdistelmän.

Eilen taas päätti autoilija vaihtaa kaistaa sulkuviivalla mun päälle, ja varmasti näkiminut, kun siinä silmästä silmään katseltiin, onneksi oli viereinen kaista tyhjä.

Aina olenkin ajellut asenteella "olen näkymätön".

Turvallisia kilometrejä kaikille  
sport05.gif

Pariin vuoteen en ole mopoillut, mutta sillonkin aika harvoin porukka rupes törttöilemään. Osasyynä ehkä, ettei kevarin kanssa paljoa ohiteltu
wink.gif

Sen taas olen huomannut, että liikennevaloissa, vaikka istun autossa enkä pyörän päällä, viereen tulevat miespuoliset henkilöt kaasuttelevat automaattisesti valoista nopiammin pois. Porissa näin ainakin. Harva mies ajelee rauhassa tai niin, että mie voisin pikkuruisella Fibatillani mennä lujempaa kuin he
biggrin.gif
Kova pala hävitä punapäiselle tytölle ja "mopoautolle".

Eilen kaupungilla ajellessani eteeni kääntyi uudenkarhea Buell. Eikä mikätahansa Buell vaan farkuissa ja nahkatakissa oleva blondi jonka tiivis ajoasento paljasti pinkit stringit takanaolijoille (joka satuin olemaan minä
tounge.gif
). Oli pakko pitää etäisyys pyörään minimissään, kun oli kokoajan pukkaamassa autoa siihen väliin..
062802jumpie_prv.gif

Tällainen selitys minulla.

cool.gif

Kas, kas..siis itse provosoitua siis tuo perässä roikkuminen, ainakin ajoittainko? Ei taida olla kovin yleinen syy - melko usein mimmien ajokamppeiden alta paljastuu vähemmän sexyt polvipussittavat mustanaamiot -kuten miehilläkin. Stringit kun ei välttämättä ole pitkässä ajossa ihan ne mukavammat tai joutuu iltanuotiolla laulaa seisaallaan.
confused_orig.gif

Back