• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Naismotoristin ajatuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itseäni aikanaan viehätti kovasti nähdä pitkä hiukset kypärän alta,ja tietty ne pakarat.. siinähän on valtavasti salaperäisyyttä kun kuvittelee mielessään kauniin pimun noiden suojien alta,ja onhan pimu prätkän selässä aina ollut tabu,ja taitaa olla vähän vieläkin,ja nimenomaan siinä hyvässä mielessä tabu!
Ihanaa et miehissä on tollasia romantikkoja vielä olemassa!
smile_org.gif

Sit ku nainen riisuu kypäränsä, karu totuus paljastuu: tukka on litussa (myös ne tiger-kiharat kypärän alla), ripsarit valuu ja naama rutussa kypärän painamana... Kieltämättä joskus (= usein) pitemmän ajon jälkeen tuntuu, ettei pal viittis kypärää riisuakaan muiden nähden, kun odotukset tuntuu vastakkaisella sukupuolella olevan kovin korkeella...
tounge.gif

Uuden MP-maailman WIMA Finlandin pakinassa oli osuva kuvaus asiasta!

Täytyy myöntää näin naisenkin näkökulmasta, että jos vastaan, rinnalla, edessä ajaa MIÄS jollain isolla, ihanalla pyörällä, mustassa, tiukassa ajoasussa, ja kypärästä loistaa silmät, jotka kertovat...jotain...Niin siis asiaan: menee pasmat sekaisin hetkeksi, polvet notkahtaa, kädet hikuaa...
Jaahas. Oot näköjään siis selkeästi vakoillu, kun meikäläinen ja inkku ollaan ajelulla, ihanilla pyörillämme, mustissa ajo-asuissamme pakarat pullistellen ja rähmät silmissä.
biggrin.gif
tounge.gif

Itseäni aikanaan viehätti kovasti nähdä pitkä hiukset kypärän alta,ja tietty ne pakarat.. siinähän on valtavasti salaperäisyyttä kun kuvittelee mielessään kauniin pimun noiden suojien alta,ja onhan pimu prätkän selässä aina ollut tabu,ja taitaa olla vähän vieläkin,ja nimenomaan siinä hyvässä mielessä tabu!
Ihanaa et miehissä on tollasia romantikkoja vielä olemassa!
smile_org.gif

Sit ku nainen riisuu kypäränsä, karu totuus paljastuu: tukka on litussa (myös ne tiger-kiharat kypärän alla), ripsarit valuu ja naama rutussa kypärän painamana... Kieltämättä joskus (= usein)  pitemmän ajon jälkeen tuntuu, ettei pal viittis kypärää riisuakaan muiden nähden, kun odotukset tuntuu vastakkaisella sukupuolella olevan kovin korkeella...  
tounge.gif

Uuden MP-maailman WIMA Finlandin pakinassa oli osuva kuvaus asiasta!
wink.gif

Täytyy kyllä sanoa, että en muista koskaan tavanneeni/havainneeni epäasiallisesti käyttäytyvää autoilijaa moottoripyörällä ajaessani viimeisen 10 vuoden aikana. Paljon tästä puhutaan, joten "tuurilla" kaiketi selvinnyt.
Pidät seuraavan kerran ajelulle lähtiessäs silmät auki, etkä vedä "luuk, fiil te fors" asenteella liikenteessä.........
tounge.gif

Joo, kyllähän se sitä kateutta kaiketi on. Se vaan viituttaa, että ne nuijat saa sen machokohtauksen yleensä jossain paikassa, jossa pahimmillaan on koulu tai päiväkoti tms. lähellä, nopeurajoitus 40, ihmisiä liikkeellä pilvin pimein...Ja vain siksi, että se onneton joutuu istumaan autosaan.
Kyllä niitä varmaan v*tuttaa, jos ajat rinnalle ja ohi siellä 40 alueella päiväkodin ja koulun lähellä. Tai ainakin ekassa postauksessa kerroit , että juuri ohitus tilanteessa pili putoaa tai surkastuu pois.

Jotain varmaan mitä en ymmärtänyt.

Totta on, että liikennevaloissa kaasutellaan aika lailla, kun on motoristi rinnalla.
Hauskaa hupiahan on valoissa yllyttää teinejä bemareissaan, ja lähteä sitten ite ihan hissukseen valoista, kun toiset pöljät lähtee paikalta kumit vinkuen
biggrin.gif
Parhaassa tapauksessa kukkii sinivuokkoja jossain tien varressa
tounge.gif
No helkutti, mites en tuota olekaan tullut ajatelleeksi... Pitää testata heti tänään! Tos Vihdintiellä on sopivia paikkoja siihen kosolti...
062802jumpie_prv.gif
tounge.gif

En itse ole ihmeemmin törmänny autoilijoihin joita kiusaa motoristit, johtuu ehkä siitä että kun ohitan niin ohitan nopeesti ja kauaa mua ei siinä lähellä enää näykkään, niitä ei sit jää kiusaamaan asia sen kummemmin.
nixweiss.gif

viime maanantaina mansen kekkostien ruuhkassa yllätyin iloisesti kun autoilijat ihan oikeesti antoivat tietä kun mä siinä paahteessa kaikki ajokamat hohkaen päällä splittailin varovasti kaistojen välistä! On ne kotilokuskit joskus ihan kivojakin!

Kirjoitetaan nyt sen verta motoristeistakin, että olin tuossa männä viikolla vanhalla porintiellä, matkalla Vihtiin, mihinkäs muuallekaan, niin kehä III ylityksen jälkeen viimeisiin valoihin jarrutteli autojono ja sieltä välistä sitten puikkasi vasemmalle kaistalle motoristi odottamaan valojen vaihtumista.

Vasen kaista loppuu n. 100m näiden valojen jälkeen.

Tottahan toki päräytin itsenikin sieltä jonon hänniltä, tämän motoristin perään.

Noh. Valot vaihtuu ja ripeä kiihdytys siihen jonon keulille. Tämä kanssamotoristi, sitten päättää ruveta jononveto hommiin prikulleen 80km/h - vauhtia. Autoja tulee vastaan siihen tahtiin, etten joutanut tätä tyyppiä siinä ohittamaankaan. Luonnollisesti meikäläisen pyörän perseessä on kiinni turhautuneen näköinen volvokuski.

On kyllä mun mielestä vähän hölmöläisen hommaa tuollainen.

Kyllä meikäläinen ainakin, jos päätän heittää itseni pyörällä jonon keulille, ajan sitten vähän reippaampaa vauhtia siellä keulilla. Jos olen ajatellut ajavani täsmälleen rajoitusten mukaan, niin pysyn ihan suosiolla siellä jonossa omalla paikallani..

Kyllä meikäläinen ainakin, jos päätän heittää itseni pyörällä jonon keulille, ajan sitten vähän reippaampaa vauhtia siellä keulilla. Jos olen ajatellut ajavani täsmälleen rajoitusten mukaan, niin pysyn ihan suosiolla siellä jonossa omalla paikallani..
Näinpä juurikin. Mitä tulee kaikenlaiseen kiusantekoon liikenteessä,
niin sitä en ole ikinä ymmärtänyt. Sekin erityisesti, että näkee
naisen kuskina ja nimen omaan silloin pitäisi itse olla erityisen
idiootti, on jo niin kaukainen ajatus ainakin minun maailmassani
kuin vain suinkin. Mutta mutta .. sen verran on ollut naisesimiehiä
ja kokemusta tullut erilaisista muistakin elämäntilanteista, että
osaa miehistä se naisten osaaminen, omatoimisuus ja
elämänvarmuus ärsyttää aivan erityisesti. Itse en ole
ymmärtänyt miten hame vaikuttaa älykkyyteen, mutta ehkä mun
ei tarttekaan. Naiset ovat ihan hyviä ihmisinäkin - uskokaa pois.
Liikenteessä on aina ollut ns. "suomalaisia", joka tarkoittaa, että
joitakin ilmiöitä on melkein pelkästään Suomessa. Ollaan
laskeuduttu puusta vasta niin äskettäin, että meillä on vieläkin
tietynlaisia lieveilmiöitä, joita muualla ns. sivityneissä maissa ei
ole enää aikoihin tavattu. Tämä motoristeille hermostuminen
kuuluu niihin suomalaiskummallisuuksiin. Toisaalta kun tietää
miten paljon kaikkia kaksipyöräisiä on Roomassa, Pariisissa ja
Amsterdamissa ja kaikkialla isoissa paikoissa, niin siellä
naiskaksipyöräiset ovat luonnollinen asia. Meillä on toisaalta lähes
joka heppu aivan täysinoppineita rallikuskeja ja F1- kuskeja ja
meitä ei parane neuvoa, sillä me kyllä tiedämme kaiken kaikesta
mahdollisesta ja siihen maailmaan naiset mahtuvat vain kahvia
keittelemään. Toivossa kannattaa elää - ehkä tämä tästä joskus
muuttuu tai sitten ei .. luulisin ...
sport05.gif

No niin .. ehkä tilanne ei kuitenkaan enää ole niin paha kuin esim.
30v sitten. Toisaalta naisten mollaminen jo kielellisestikin on
jotenkin hyväksyttyä .. ajatelkaamme vaikka sanoja kuten
vaillinainen, kaunainen, umpinainen etc..
kun taasen mies päätteisiä ovat päämies, puhemies etc ..

Toisaalta naisten mollaminen jo kielellisestikin on
jotenkin hyväksyttyä .. ajatelkaamme vaikka sanoja kuten
vaillinainen, kaunainen, umpinainen etc..
kun taasen mies päätteisiä ovat päämies, puhemies etc ..
Jos luit tuon aloitusviestin, niin ilmeisesti miesten mollaaminen on sitte ihan ok?

On jotenkin "rock" olla feministi. Miehet on siis just mulkvistejä, paitsi minä.
wink.gif

Jos luit tuon aloitusviestin, niin ilmeisesti miesten mollaaminen on sitte ihan ok?

On jotenkin "rock" olla feministi. Miehet on siis just mulkvistejä, paitsi minä.
wink.gif
Kenenkään mollaaminen ei ole OK.
Mutta mollaaminenhan alkaa, kun siihen ilmenee syytä.
Aloitusviestin lukeminen tietenkin edesauttaa selvittelemään sitä,
mistä tämä kirjoittelu sai alkunsa.

En itse usko feminismiin sen enempää kuin mulkvisnismiinkaan.
Tyhmät vain ovat luonnostaan tyhmiä - koettakaa hyväksyä.
bowdown.gif

Toissa keväänä ensimmäisellä ajelulla eräs volvo-kuski päätti koittaa, että miten lähelle voi katiskalla tulla ilman, että tapahtuu onnettomuus. Seurasi jopa kaistan vaihtojenkin päähän. En viitsinyt ottaa isompaa riskiä, kun oli kyyditettävä, niin koitin antaa tietä ja väistää ko. purkkia, mutta ei vaan tuntunut rauhoittuvan. Perässä tuli onneksi ambulanssi ja huomasi tilanteen. Odottelivat tovin, että päästiin turvaan onneksi edellä ajavan tutun autoilijan eteen (joka oli myös huomannut tilanteen) ja pistivät sitten pillit ja vilkut päälle. Tällä kertaa oli onnea. Ambulanssi seurasi ko. autoa vielä hetken aikaa ja taisivat hiukan käsimerkein kysellä, että mitä vi**ua..

En tiedä, mikä ko. kuskin motiivi härnäykseen oli, mutta kun puskuri oli takarenkaasta ja kyyditettävän säärestä alle 5 cm:n päässä sivuttaissuunnassa, niin ei se enää hauskaa ollut. 2 naista Ryhäsen niskassa oli sille farkkuvolvokuskille liikaa, mutta sen "seismologisesta seisokista" päästiin tällä kertaa säikähdyksellä. Taas tuli todistettua, Volvo-kuskit on m*lkkuja.

Hmm... Herneisille tiedoksi, että ajan itsekin volvoa.. Töissä ja toisinaan vapaa-ajallakin..
crazy.gif
tounge.gif

edit. En ollut provosoinut ketään. Kun kyydissä on joku, niin ajelen normaalia nätimmin.

Noh meitä kun on niin moneen junaan ja monijää vielä asemmalle..  
biggrin.gif

Mopolla ajaessa en oo huomannu että monella olis pakko päästä ohi.
Johtuu varmaan siitä että vauhti yleensä sen verta kova että moni ei autolla ohi yritä  
wink.gif

Autolla olen kyllä törmännyt näihin miehiin, joille on kovapaikka kun nainen ohittaa.
Mutta usein niistäkin selviää hymyilemällä ja naurulla.
Se on sen toisen aivottomuutta ei mun ja tietty ite ei tarvii olla niin dorka ku ne äijät
biggrin.gif

Mutta maltti on valttia  
smile_org.gif

Back