• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Näinkin voi käydä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja holifild
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli selvennykseksi en todellakaan puolla rattijuoppoutta, mutta tuollainen nollatoleranssi toisi enemmän haittaa lainkuuliaiselle kansalaiselle kuin vähentäisi rattijuoppoutta. En usko, että sillä saataisiin vähennettyä "todellisia" rattijuoppoja liikenteestä sen enempää.

Siis tässä on kyse siitä että ihmiset itse asettavat sen nollatoleranssin itselleen.

Eli jos olen festareilla esim. to-su niin lauantaina otan hieman vähemmän, jotta sunnuntaina puhallan 0,0... tai kuten muutama kuuluisa Orggilainen tekee- varaa Tasarista mökki vielä sunnuntai illaksi
biggrin.gif

Mä en kamalasti ota kantaa tuohon palamiseen ja mittaamiseen.Mut...mut...
Kyl se niin on, että jos lauantaina ottaa vielä rankasti/koko päivän, niinkuin moni tekee, allekirjoittanutkin joskus...
Niin ei se ajokunto kaksinen ole.
Voi se laillinen olla, mutt kyllä mutkat tulee vastaan liian nopeasti...ajaminen hirvittää noin yleensäkin ja jos tulis äkkitilanne, niin mikä olis siitä mahdollisuus selviytyä? Huono...
Siis mieluummin lauantaina alkaa jo himmaamaan ja ottaa vain pari kaljaa..
Sit voi olla jonkinlaisessa ajokunnossa sunnuntaina?

Mä en kamalasti ota kantaa tuohon palamiseen ja mittaamiseen.Mut...mut...
Kyl se niin on, että jos lauantaina ottaa vielä rankasti/koko päivän, niinkuin moni tekee, allekirjoittanutkin joskus...
Niin ei se ajokunto kaksinen ole.
Voi se laillinen olla, mutt kyllä mutkat tulee vastaan liian nopeasti...ajaminen hirvittää noin yleensäkin ja jos tulis äkkitilanne, niin mikä olis siitä mahdollisuus selviytyä? Huono...
Siis mieluummin lauantaina alkaa jo himmaamaan ja ottaa vain pari kaljaa..
Sit voi olla jonkinlaisessa ajokunnossa sunnuntaina?
Juuri näin, tai sitten tyytyy siihen tosiasiaan, että sunnuntaina ajaa vasta illasta tai ei aja ollenkaan.

P.S. Se himmaaminen lauantaina, kun on vauhtiin päässyt, on vain niin s..tanan vaikeeta, että...  
tounge.gif

Back