• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nainen kuoli 30.07.2016 moottoripyöräonnettomuudessa – traktori kääntyi eteen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
makijt sanoi:
Pitäisikö liikennetapaturmissa joissa joku kuolee tuomita syyllinen eli virheen tehnyt vankilaan murhasta tai vähintään taposta ?

.
Kun nyt kerran kysyit niin oma mielipide on se, että itse olisin ainakin valmis istumaan linnassa jos joku menehtyisi siitä syystä että olisin itse hölmöillyt. En viittaa tällä nyt erityisesti kyseiseen tapaukseen. Olisipa aikaa miettiä syntyjä syviä:paikallatuulee:

Pet_M sanoi:
Kun nyt kerran kysyit niin oma mielipide on se, että itse olisin ainakin valmis istumaan linnassa jos joku menehtyisi siitä syystä että olisin itse hölmöillyt.

Hölmöily liikenteessä on aina huono juttu ja joskus se johtaa näin vakaviin seurauksiin.
Kyllä hölmöilyn seuraukset pitää olla valmis myös kantamaan, kuten Pet_M on valmis tekemään.
Minäkin tekisin tuossa tilanteessa saman, jos olen töpeksinyt.

Toivottavasti me moottoripyöräilijät emme hölmöile.
Vaikka monet kyllä tekevät niin ihan omaa hölmöyttään.

10% elinajanodotteesta on kyllä aivan liian vähän niinku ylipäätään tuomiot suomessa, ehkä 50% taposta ja 90% murhasta. Mitä traktoreihin jne tulee ni eiköhän jokanen jolla hoksottimet pelaa tajua voiko niistä mennä ohi vai ei, toki paskat säkät sit eriksee.

Back