Hmmm.... Uskallanpa melkein sanoa, että kukaan minut livenä tunteva ei minua luokittelisi tuohon kategoriaan.Mitä h*vettiä? Mulla on vm 2007 Varadero ja siinä Hondan originaali keskituki.Joku tuossa totesikin, että on kyllä kovasti kiinni keskituen suunnittelusta. Ilmeisesti pyörän painopisteeseen nähden. Usean Bemarin kokemuksella ei ole ollut ikinä ongelmia keskituen käytön kanssa. Ei edes LT:n vaikka ei ole sähkövinssejä. Nyt on Varaderon kanssa joutunut oikeasti vääntämään ja punnertamaan. Puolitoista sataa kiloa LT'tä kevyempi mutta tekniikkaa saa hakea ihan tosissaan. Ei paljon polkemiset tai perinteiset, testatut oikean käden tarttumapisteet ole auttaneet.
Soon vaan Jaappanin insinööri suunnitellut tuon päin hevosen ahteria...
Kyllä minä ainakin saan sen keskituelle että heilahtaa.
Oletko kenties jokin kukkakeppi?![]()
Varanero on käytetty 2000-mallinen. Keskiseisontatuki tietty saattaa olla mallia "edullinen tarvikeosa", joka toimii huonommin kuin Hondan oma. Tiedä häntä.
Kyllähän se tuolle nousee, mutta mielestäni (varsinkin pyörän painoon suhteutettuna) suuremmalla ponnistuksella kuin esim LT-Bemari, joka on absoluuttisestikin köykäisempi jalalle nostettava huolimatta painostaan.