Ei nyt ehkä ihan liity aiheeseen, mutta laitan tänne kuitenkin, ksoka täällä saattaa liikkua muita jakamassa kokemuksia.
Alla on uusi pikkuzeta ja noin pari viikkoaa vanhat mp asun sportivo takki ja housut. Olen huomannut, että zetan tankki on kerännyt aika reilusti suht ison näkösiäkin naarmuja molemmille reunoille siihen kohtaa, johon sisäreidet ottaa kiinni ajossa. Tankinsuoja estää kaikkein eniten kontaktia ottavan paikan naarmuuntumisen. Mustassa maalipinnassa kaikki näkyy hyvin, mutta olenko vainoharhainen, jos epäilen, että noi mp asun housut naarmuttaa tankin reunoja jotenkin erikoisen helposti? Oikealla puolella tankkiakin on suht isoja noin 5 sentin mittasia pystysuoria naarmuja ja vaikka olen housuja tutkinut sisäreisien kohdalta, niin ei niissä mitään erikoisen terävää näy, joka voisi naarmut aiheutta.
Tänään kattelin pyöräliikkessä muita käytettyjä pyöriä, kun odotin omaa huollosta, ja mielestäni niissä ei näkynyt yhtä paljon naarmuja tankissa vaikka mittarissa oli todella paljon enemmän, kuin omassa 1000 huollossa käyneessä vehkeessä. Eli onko muilla mp asun housuista jotain kokemuksia tässä suhteessa vai olenko minä vain liian huolehtivainen pyörän ulkonäöstä vai mahtaako zetassa olla vaan jotenkin herkkä maalipinta naarmuuntumaan?