• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Nahkapukujen kimppatilaus Gimotolta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -F.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos jotain viel puuttuu, niin ilmoittakaa.
smile_org.gif
Deadline, eli vissiin millon pitää olla varausmaksu maksettuna ja mihin?
Hyvä kysymys, eli selvitetään.
smile_org.gif

Milläs pirulla tuolta gimoton sivulta näkee ton puvun muun värisenä kuin mustana?
Klikkaat ensin haluamasi värin ja sitten napasautat ympyrässä olevaa numeroa niin näet valitsemasi värin numeron osoittamalla alueella.
Kiitokset...vaihteeks on taas vähän tällänen fiilis:  
withstupid.gif
Nyt skarppina siellä.. Vaasalla on tapana muuttaa ihmisiä
biggrin.gif

Threadin ekaa viestiä on muokattu. Toivottavasti auttaa. Lihavoitu linkki vie mittapukujen Top Level-mallien (950 €) esittelyyn. Halvempaa pukua halajavat valitsevat yläpalkin kohdasta "On Measure" namiskan "Entry Level".

Mä laitoin sinne myös linkin hinnastoon yms infoa. Jos jotain viel puuttuu, niin ilmoittakaa.
smile_org.gif

ääf
Thanks. Toivottavasti saadaan mittamies tontille ja joku esittelykappale mitä voi kopeloida. Kielimuuri on tässä se ikävä este eikä taida Frankielläkään italia taipua geeniperimästä huolimatta. No, ei mullakaan ruotsi eikä venäjä vaikka taitaa kummaltakin puolelta rajaa olla suvut saapuneet.

Mukavahan se olisi saada tyköistuva rätti, nykyinen kun lepattaa pötsin kohdalta ja muutoinkin pyörän väreihin sopuisa.

Jukka

Jos mittaaminen on täällä PK-seudulla, niin kaverini, jonka kanssa soiteltiinkin tonne, saadaan varmaan paikan päälle mukaan tulkkaamaan tarvittaessa.

Mitäs eroa pukuun tulee jos ottaa entry levelin vs. top levelin jos kuitenkin pistää kaikki herkut ja mittatilauksena?

Jos itse lähtisin tuota hintaa tinkaamaan niin vaatisin kyl ton kengurun samaan hintaan kun kerran alunperin sanoivat että 950 hintaan sisältyy kaikki vaihtoehdot...

Mitäs eroa pukuun tulee jos ottaa entry levelin vs. top levelin jos kuitenkin pistää kaikki herkut ja mittatilauksena?

Jos itse lähtisin tuota hintaa tinkaamaan niin vaatisin kyl ton kengurun samaan hintaan kun kerran alunperin sanoivat että 950 hintaan sisältyy kaikki vaihtoehdot...
Mitä jos ei enää tingata yhtään mitään vaan tilataan kun vielä tohon hintaan saa? 1500-1600e puku 950 eurolla kuulostaa mun korvaan jo varsin hyvältä tarjoukselta. Jos jonkun siitä tarvii vielä tingata lisää niin parempi vaan käyttää ne sossulta saamansa rahat maksalaatikkoon ja kirpparivaatteisiin.

Yritettiin kyllä, mutta hinnat ovat niin alhaalla kuin suostuvat niitä pudottamaan. Jos tilataan useita tismalleen samanlaisia pukuja samalla kaavalla (retail-kamaa), sitten voidaan neuvotella hinnoista lisää. Nyt kuitenkin kun tekevät yksilöllisiä pukuja, ei tuosta enää tingitä.

Mitä jos ei enää tingata yhtään mitään vaan tilataan kun vielä tohon hintaan saa? 1500-1600e puku 950 eurolla kuulostaa mun korvaan jo varsin hyvältä tarjoukselta. Jos jonkun siitä tarvii vielä tingata lisää niin parempi vaan käyttää ne sossulta saamansa rahat maksalaatikkoon ja kirpparivaatteisiin.

Nasu maksoi omasta puvustaan viimevuonna 1270€, joka on siis kengurua ja meidän hinta näyttäisi olevan 1150€. 1600€ on varmaankin sulle annettu erikoishinta miljonäärejä varten.
Toi hinta on mulle ihan ok, mutta ajattelin viellä yrittää tingata...

Mutta mitenkäs tuo top level vs. entry level olisiko siihen kenelläkään mitään sanomista?

sä nyt varmaan tinkaisit vaikka joku myis uutta s1000rr:ää 50 eurolla.
en tiä mitä nasu on ostanu, mut was+ on 1250e ilman alvia, kengua ja standarikokona. tuskin on 1270e noiden kanssa.

Jaa mikäs sen tarjous sitten on? no noi muut on sen 150-190e halvempia perushinnaltaan, joten pointti pitää, mut se siitä.

mulla on raptor odottamassa pdf:nä, katson vielä uudet mallit kun tulevat.

Osaako kukaan sanoa mikä ero noilla neljällä Top-line mallilla käytännössä on, jos ylipäätään mitään oleellista? Ulkonäöllisesti mahdotonta sanoa, tuo hintaan kuulumaton Was+:kin näyttää jotakuinkin samalta. Eikä tuo kataloogikaan oikein asiaa avannu pikaisella vilkaisulla...

sä nyt varmaan tinkaisit vaikka joku myis uutta s1000rr:ää 50 eurolla.
en tiä mitä nasu on ostanu, mut was+ on 1250e ilman alvia, kengua ja standarikokona. tuskin on 1270e noiden kanssa.
1. Ostaisin s1000rr:n hintaan 50€ tinkimättä
2. Nasu osti pukunsa mittatilauksena gimotolta
3. was+ -puku ei ole alennuksessa
Arvon miljonäärin kannattaisi viettää enemmän aikaa aakkosten parissa.

Voisiko noista entry level vs. top level -jutuista jossain vaiheessa kysellä joltakin? Lisäksi tosiaan top level -tasoisten pukujen keskenäiset erot kiinnostaisi.

Juu, kyllä se mittakenguru oli ja hinta sisälsi kaikki kulut, myös postituksen Suomeen. (Mallina se GP Evo).

Niin no, menen EICMA:an messuille käymään ja sain Gimotolta jo kahdensadan euron messutarjouskupongin, niin kysyn mitä minun pukuni sitä kautta maksaisi. Jos tulee halvemmaksi kuin tämä kimppa niin tilaan suoraan sieltä messuilta sen.

Pientä yhteenvetoa:

Nasun puku - Entry level GP-Evo 1270e (sis. mittatilaus, kenguru + postit).
Listahinta (ei mittatilaus) sivujen mukaan 812e ilman veroja ja postia.

Kimppa - Top level esim. Bite mittatilaus, kenguru, varusteet ja verot 1150e.
Listahinta 1060e ei kenguru, ilman veroja ja postia.

Voisin hankkia tuollaisen motogp-tyylisen sade-asun, mikä luurailee katalogin loppusivuilla. Pitäis varmaan jotenkin selvittää minkä kokoinen sen pitää olla, että menee 52 koon berikin 1-osa nahkapuvun päälle...

Miltäs "tilaukanta" näyttää tällä hetkellä? Saadaanko tehtaan edustaja mittailemaan, vai pitääkö hoitaa itse mittaukset?

Ilmeisesti tänään viimenen mahdollisuus luoda vanhanmallinen puku, ja huomenna sitten uutta mallistoo ihmetteleen.

Mites sen deadlinen kanssa? Millon pistetään tilaukset vetään?

Nahkapalat tupsahtivat ovesta sisään. Niitä voi tulla ihmettelemään Arabianrantaan, jos sopii mun kanssa ajankohdan. Helpoiten niiden hiplaaminen onnistuu kuitenkin la 5.11. kerhon syyskokouksessa.

Ja jos mahdollismman moni puvun ostaja ilmestyy paikalle, niin tilauksesta keskusteleminen onnistuu face-to-face.  
---

Vastauksia kysymyksiin:

Was+ maksaa 1050, sillä siinä on level2 protection sertifiointi. Periaatteessa se on kuin muut top level-puvut (tl), mutta extra viimeistelyllä. Sertifioinnin takia was+ ei pysty reittämään. was+ on tehtaan mukaan hyvin lähellä muita tl-pukuja, eikä välttämättä tuota lisäarvoa hinnaneron verran.
smile_org.gif

tl:n ja Entry Level (el) erona on ennen kaikkea leikkaus. el on mukavampi ja sopivampi kaikenlaiseen ajoon, kun tl on leikattu agressiivisemmin (mm. polvet ovat valmiiksi taivutetut). TL on siis tarkoitettu puhtaasti ratakäyttöön, ja superbiken ajoasentoa silmälläpitäen. Eli sen pitäisi olla myös turvallisempi.

Mitä tulee eroihin ryhmien sisällä, niin kaikki el ja tl puvut ovat keskenään samoja. Eli ainoastaan ulkoasu ja värit muuttuvat.
---

Tilauksia taitaa olla 14 kasassa. Näillä tilausmäärillä ei ole mittamiestä tulossa, vaan tarvittaisiin vielä puolet lisää. Uusia tilauksia odotellessa varsinainen tilausajankohta voisi olla jossain joulukuussa. Mulla vois olla tohon kyllä yks idea, josta voidaan jutella la...
---

Ja tilausta ennen tarvitaan ennakkomaksu 2000 egeä. Maksun jäkeen tänne ilmestyy edustaja mukanaan myös mallikappaleet puvuista tms. Mutta katsellaan nyt ensin, paljon saamme tilauksia kasaan. 20 olisi hyvä saada kasaan, jolloin sen kaverin saisi tod.näk. tänne houkuteltua.

Levitetään siis sanaa. 800 (el) ei ole paha hinta laadukkaasta mittatilauspuvusta.
smile_org.gif

F.

Back