Hyvä kysymys, eli selvitetään.Deadline, eli vissiin millon pitää olla varausmaksu maksettuna ja mihin?Jos jotain viel puuttuu, niin ilmoittakaa.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä kysymys, eli selvitetään.Deadline, eli vissiin millon pitää olla varausmaksu maksettuna ja mihin?Jos jotain viel puuttuu, niin ilmoittakaa.![]()
Nyt skarppina siellä.. Vaasalla on tapana muuttaa ihmisiäKiitokset...vaihteeks on taas vähän tällänen fiilis:Klikkaat ensin haluamasi värin ja sitten napasautat ympyrässä olevaa numeroa niin näet valitsemasi värin numeron osoittamalla alueella.Milläs pirulla tuolta gimoton sivulta näkee ton puvun muun värisenä kuin mustana?![]()
Thanks. Toivottavasti saadaan mittamies tontille ja joku esittelykappale mitä voi kopeloida. Kielimuuri on tässä se ikävä este eikä taida Frankielläkään italia taipua geeniperimästä huolimatta. No, ei mullakaan ruotsi eikä venäjä vaikka taitaa kummaltakin puolelta rajaa olla suvut saapuneet.Threadin ekaa viestiä on muokattu. Toivottavasti auttaa. Lihavoitu linkki vie mittapukujen Top Level-mallien (950 €) esittelyyn. Halvempaa pukua halajavat valitsevat yläpalkin kohdasta "On Measure" namiskan "Entry Level".
Mä laitoin sinne myös linkin hinnastoon yms infoa. Jos jotain viel puuttuu, niin ilmoittakaa.![]()
ääf
LoestavaaJos mittaaminen on täällä PK-seudulla, niin kaverini, jonka kanssa soiteltiinkin tonne, saadaan varmaan paikan päälle mukaan tulkkaamaan tarvittaessa.
Mitä jos ei enää tingata yhtään mitään vaan tilataan kun vielä tohon hintaan saa? 1500-1600e puku 950 eurolla kuulostaa mun korvaan jo varsin hyvältä tarjoukselta. Jos jonkun siitä tarvii vielä tingata lisää niin parempi vaan käyttää ne sossulta saamansa rahat maksalaatikkoon ja kirpparivaatteisiin.Mitäs eroa pukuun tulee jos ottaa entry levelin vs. top levelin jos kuitenkin pistää kaikki herkut ja mittatilauksena?
Jos itse lähtisin tuota hintaa tinkaamaan niin vaatisin kyl ton kengurun samaan hintaan kun kerran alunperin sanoivat että 950 hintaan sisältyy kaikki vaihtoehdot...
Yritettiin kyllä, mutta hinnat ovat niin alhaalla kuin suostuvat niitä pudottamaan. Jos tilataan useita tismalleen samanlaisia pukuja samalla kaavalla (retail-kamaa), sitten voidaan neuvotella hinnoista lisää. Nyt kuitenkin kun tekevät yksilöllisiä pukuja, ei tuosta enää tingitä.Jos itse lähtisin tuota hintaa tinkaamaan niin vaatisin kyl ton kengurun samaan hintaan kun kerran alunperin sanoivat että 950 hintaan sisältyy kaikki vaihtoehdot...
Mitä jos ei enää tingata yhtään mitään vaan tilataan kun vielä tohon hintaan saa? 1500-1600e puku 950 eurolla kuulostaa mun korvaan jo varsin hyvältä tarjoukselta. Jos jonkun siitä tarvii vielä tingata lisää niin parempi vaan käyttää ne sossulta saamansa rahat maksalaatikkoon ja kirpparivaatteisiin.Mitäs eroa pukuun tulee jos ottaa entry levelin vs. top levelin jos kuitenkin pistää kaikki herkut ja mittatilauksena?
Jos itse lähtisin tuota hintaa tinkaamaan niin vaatisin kyl ton kengurun samaan hintaan kun kerran alunperin sanoivat että 950 hintaan sisältyy kaikki vaihtoehdot...
Tuo 950e ei koske WAS+ pukua kuten tuolla aikaisemmin jo mainitsin, jos sitä olet ostamassa.sä nyt varmaan tinkaisit vaikka joku myis uutta s1000rr:ää 50 eurolla.
en tiä mitä nasu on ostanu, mut was+ on 1250e ilman alvia, kengua ja standarikokona. tuskin on 1270e noiden kanssa.
1. Ostaisin s1000rr:n hintaan 50€ tinkimättäsä nyt varmaan tinkaisit vaikka joku myis uutta s1000rr:ää 50 eurolla.
en tiä mitä nasu on ostanu, mut was+ on 1250e ilman alvia, kengua ja standarikokona. tuskin on 1270e noiden kanssa.