Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mopedman sanoi:Tänään yksi bemarikuski soitti kysyäkseen onko tiukka hinta, kun Saksasta tilaamalla, ja jos irroittaa ja kiinnittää itse niin saisi niin ja niin paljon (minusta vähän) halvemmalla. Ihmettelin hieman, että miksi hän minulle sitten soittaa. Kyllä, hinta on tiukka, ja kaikille sama.
Jos oikein ymmärsin, niin hikoilen hälle kumit alle odottaessa.
Tällä kohtaa onkin mukava kiittää lukuisia örkkikantiksia, jotka kysyvät vain onko sulla hyllyssä.
Tottakai saa hintaa kysyä ja pitääkin. Jos en pärjää kilpailussa, niin vika ei ole asiakkaan. EU:sta olisi hieman huomauttamista, tai lähinnä vallanpitäjiemme tulkinnasta siitä. Vitosen isompi alvi täällä napapiirillä hieman rassaa joka asiassa.

MarkoNy sanoi:Moro
Pari rengasta tilattu 17.4 eikä tähän päivään mennessä ole tullut mitään seurantakoodia tahi muuta yhteydenottoa. Maksoin Paypalin kautta ja se on rekisteröity rengasfirmassa. Parit s.postit olen lähettänyt ilman vastausta ja viimeksi jätin viestiä Facebookin kautta ilman seuraamuksia.
Pari kertaa aiemmin olen sieltä renkaita tilannut ilman ongelmia mutta nyt tökkii.
Eniten vituttaa kun ei tule mitään vastinetta kyselyihin eikä näinollen tiedä mikä siellä maksaa, prkl!
Odotellaan, odotellaan.
-Jukkis- sanoi:Viikko tilauksesta renkaat kotona.
Viime kesänä tilattiin 8 rengasta ma, niin pe aamuna rahtimies soitteli että mihin sais pudottaa... nyt tilasin takarenkaan 19.06 rengas-onlinelta ja heti onnistuneen maksuaktin jälkeen (paytrail) ilmoittivat että toimitus 24.06 ja niinpä klo13.24, 24.06 hanna DPD:ltä soitti että ollaanko kotona että rengas tulisi.Tästä löytyisi, tosin pari kymppiä kalliimmalla kuin tuolta myNETmotosta..hene- sanoi:Tilasin tänään renkaat, mutta hetken päästä tuli sähköposti, että 190/55/17 Michelin Pilot Road 4 on loppunut. Viikon päästä saavat (ainakin sähköpostin mukaan) varastoon lisää.
Löytyykö keneltäkään jotain toista saman hintaista nettikauppaa mistä kenties tilata?
Winegum sanoi:Tästä löytyisi, tosin pari kymppiä kalliimmalla kuin tuolta myNETmotosta..