Nyt on kesää varten vaihdettu tripleen renthalin 17-47 rattaat ja ketjut saa nähdä mites toimii pitäis keretä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terve!Hei!!
Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua??
Stormilla ainakin on 45:sta. Taitaa olla JT:n mallistoa.Tere! Mistähän porukat on tilannu rattaita esim. 45-46 takaratasta.Lähinnä täällä kotomaassa?![]()
Meinaat sitte enemmänkin keuliaItse ostin sieltä 17:n eturattaan ja seuraavaksi tulee taakse tuo 45:n.![]()
Renthalin rattaita saa Euroopan puolelta Englannista B & C Expressiltä. Tuntuu löytyvän suoraan hyllystä Trumppaan, juuri eilen pistivät tulemaan 44 piikkisen takasen 2 tunnin sisällä tilauksesta.Suomesta saa eteen 17 piikkistä ja taakse 45 piikkisen melkein mistä vaan.Yli näiden lukujen joutuu tilaamaan ulkomailta Esim. WWW.renthal.com ja sieltä fit my bike osiosta löytyy melkein mitä vaan Trumppiin ja joka malliin.Huonopuoli varsinkin Trumpan kohdalla on pitkä toimitusaika n.8 viikkoa talviaikaan kesti mulla.Suurin syy kestämiseen oli kun turha pelkkiä yksiä rattaita lähettää vaan tulivat samassa kontissa kuin muukin tavara liikkeisiin ympäri suomea.
Tarkistin asian ja näin oli että Euroopasta löytyi ainakin myynnissä onko sitten hyllyssä on eri asia.Omani tulivat jenkeistä Vaasalaisen mp-liikkeen tilaamana.Ja hinta näytti olevan suht sama kuin b&c expressenillä.Renthalin rattaita saa Euroopan puolelta Englannista B & C Expressiltä. Tuntuu löytyvän suoraan hyllystä Trumppaan, juuri eilen pistivät tulemaan 44 piikkisen takasen 2 tunnin sisällä tilauksesta.Suomesta saa eteen 17 piikkistä ja taakse 45 piikkisen melkein mistä vaan.Yli näiden lukujen joutuu tilaamaan ulkomailta Esim. WWW.renthal.com ja sieltä fit my bike osiosta löytyy melkein mitä vaan Trumppiin ja joka malliin.Huonopuoli varsinkin Trumpan kohdalla on pitkä toimitusaika n.8 viikkoa talviaikaan kesti mulla.Suurin syy kestämiseen oli kun turha pelkkiä yksiä rattaita lähettää vaan tulivat samassa kontissa kuin muukin tavara liikkeisiin ympäri suomea.
Ja kun Englanti on EU-maa niin jää mahdollinen tulliin jämähtäminenkin väliin.
Juu, hinnasta en tiedä onko halvempaa vai kalliimpaa - minulla oli ykkösasiana saadaa ratas nopeasti kouraan. Säätöinto kun iskee niin ei useampaa viikkoa millään malta odotella sormet syyhyten.Tarkistin asian ja näin oli että Euroopasta löytyi ainakin myynnissä onko sitten hyllyssä on eri asia.Omani tulivat jenkeistä Vaasalaisen mp-liikkeen tilaamana.Ja hinta näytti olevan suht sama kuin b&c expressenillä.
Meinaat sitte enemmänkin keuliaItse ostin sieltä 17:n eturattaan ja seuraavaksi tulee taakse tuo 45:n.![]()
![]()
Kerro sitten miten toimii käytännössä, kun pääset ajeleen. Itellä tosiaan nyt aluksi vain tuo 17:n edessä. Pistän kommenttia kun pääsen ajeleen, että vaikuttiko käytännössä mitään.Nyt on uudet JT:n rattaat ja DID:in ketjut.Taakse tuli 45 ja eteen koe mielessä 17:n. Saa nähdä kuinka radikaalisti muuttuu pyörän käyttäytyminen. Tulis vaan ne ajokelit jo![]()